Материалдар / ҰЛТТЫҚ КЕЙІПКЕРЛЕР
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҰЛТТЫҚ КЕЙІПКЕРЛЕР

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ өте сапалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2020
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1 «ә» сынып

1 слайд
1 «ә» сынып

1 слайд

1 «ә» сынып

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.  Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін

2 слайд
1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.  Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады.  Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. - берілген суреттер бойынша шағын ; мәтін құрастырады - , суретке сүйеніп оқиғаның соңын ; болжайды - . өз ойын тұжырымдап айтады

2 слайд

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.  Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады.  Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. - берілген суреттер бойынша шағын ; мәтін құрастырады - , суретке сүйеніп оқиғаның соңын ; болжайды - . өз ойын тұжырымдап айтады

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Буындап немесе тұтас с

3 слайд
1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды. - берілген суреттер бойынша шағын ; мәтін құрастырады - , суретке сүйеніп оқиғаның соңын ; болжайды - . өз ойын тұжырымдап айтады

3 слайд

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Түсініп оқиды. - берілген суреттер бойынша шағын ; мәтін құрастырады - , суретке сүйеніп оқиғаның соңын ; болжайды - . өз ойын тұжырымдап айтады

Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Шаттық шеңбері

4 слайд
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Шаттық шеңбері

4 слайд

Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. Шаттық шеңбері

Топтастыру І топ – Ер Төстік ІІ топ – Тазша Бала ІІІ топ – Толағай

5 слайд
Топтастыру І топ – Ер Төстік ІІ топ – Тазша Бала ІІІ топ – Толағай

5 слайд

Топтастыру І топ – Ер Төстік ІІ топ – Тазша Бала ІІІ топ – Толағай

Қоянда бар, Қайыңда жок. Қиярда бар, Қайықта жоқ . Әріпті жұмбақ

6 слайд
Қоянда бар, Қайыңда жок. Қиярда бар, Қайықта жоқ . Әріпті жұмбақ

6 слайд

Қоянда бар, Қайыңда жок. Қиярда бар, Қайықта жоқ . Әріпті жұмбақ

7 слайд

7 слайд

Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Яя дыбысы мен әрпі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :

8 слайд
Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Яя дыбысы мен әрпі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :

8 слайд

Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Яя дыбысы мен әрпі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :

Қызығушылығын ояту 1. Әріп дегеніміз не? 2. Дыбыс дегеніміз не? 3. Дыбыс нешеге бөлінеді? 4. Кейде дауысты кейде дауыссыз бола

9 слайд
Қызығушылығын ояту 1. Әріп дегеніміз не? 2. Дыбыс дегеніміз не? 3. Дыбыс нешеге бөлінеді? 4. Кейде дауысты кейде дауыссыз болатын қандай дыбыс?

9 слайд

Қызығушылығын ояту 1. Әріп дегеніміз не? 2. Дыбыс дегеніміз не? 3. Дыбыс нешеге бөлінеді? 4. Кейде дауысты кейде дауыссыз болатын қандай дыбыс?

Я – қосарлы дауысты дыбыс. Я дыбысы й+а дыбыстарының қосындысынан тұрады. Ол я әрпімен таңбалана ды.Есіңе сақта!

10 слайд
Я – қосарлы дауысты дыбыс. Я дыбысы й+а дыбыстарының қосындысынан тұрады. Ол я әрпімен таңбалана ды.Есіңе сақта!

10 слайд

Я – қосарлы дауысты дыбыс. Я дыбысы й+а дыбыстарының қосындысынан тұрады. Ол я әрпімен таңбалана ды.Есіңе сақта!

шаян р ак cancerТілдік құзыреттілік

11 слайд
шаян р ак cancerТілдік құзыреттілік

11 слайд

шаян р ак cancerТілдік құзыреттілік

Бағалау критерийі : - Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. - Түсініп оқиды. Дескриптор: - мәтінді қатесіз оқиды;

12 слайд
Бағалау критерийі :   - Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.   - Түсініп оқиды. Дескриптор:   - мәтінді қатесіз оқиды; - мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

12 слайд

Бағалау критерийі :   - Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.   - Түсініп оқиды. Дескриптор:   - мәтінді қатесіз оқиды; - мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

Оқы. аяқ аяз қоян қияр тақия таяқ саяз шаян пияз зиян

13 слайд
Оқы. аяқ аяз қоян қияр тақия таяқ саяз шаян пияз зиян

13 слайд

Оқы. аяқ аяз қоян қияр тақия таяқ саяз шаян пияз зиян

Топтық жұмыс І топ «Алдаркөсе мен бай баласы» сахналау ІІ топ Алдаркөсе туралы тағы не білетініңді айтып көр. ІІІ топ

14 слайд
Топтық жұмыс І топ «Алдаркөсе мен бай баласы» сахналау ІІ топ Алдаркөсе туралы тағы не білетініңді айтып көр. ІІІ топ Мәтіннен я әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса.

14 слайд

Топтық жұмыс І топ «Алдаркөсе мен бай баласы» сахналау ІІ топ Алдаркөсе туралы тағы не білетініңді айтып көр. ІІІ топ Мәтіннен я әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса.

Сергіту сәті

15 слайд
Сергіту сәті

15 слайд

Сергіту сәті

Бағалау критерийі : Берілген сөзге мағынасы қарама –қарсы сөздерді айтады. Дескриптор: - Мағынасы қарама – қарсы с

16 слайд
Бағалау критерийі :   Берілген сөзге мағынасы қарама –қарсы сөздерді айтады. Дескриптор:   - Мағынасы қарама – қарсы сөздерді табады - Әріп элементтерін дұрыс салады

16 слайд

Бағалау критерийі :   Берілген сөзге мағынасы қарама –қарсы сөздерді айтады. Дескриптор:   - Мағынасы қарама – қарсы сөздерді табады - Әріп элементтерін дұрыс салады

баяу ?Берілген сөзге мағынасы қарама – қарсы сөзді тап.

17 слайд
баяу ?Берілген сөзге мағынасы қарама – қарсы сөзді тап.

17 слайд

баяу ?Берілген сөзге мағынасы қарама – қарсы сөзді тап.

Бағалау критерийі : Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Дескриптор: - жазу жолының сызықтары мен жол

18 слайд
Бағалау критерийі :   Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Дескриптор:   - жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды; - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады;

18 слайд

Бағалау критерийі :   Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. Дескриптор:   - жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды; - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады;

Жазу дәптермен жұмыс

19 слайд
Жазу дәптермен жұмыс

19 слайд

Жазу дәптермен жұмыс

Жұптық жұмыс аялдама қария саятшы дария қиял пияз тақия баян саябақ

20 слайд
Жұптық жұмыс аялдама қария саятшы дария қиял пияз тақия баян саябақ

20 слайд

Жұптық жұмыс аялдама қария саятшы дария қиял пияз тақия баян саябақ

1. Я қандай дыбыс? 2. Сыныпта есімдерінде я дыбысы бар есім ата. 3. Тақия деген сөзде неше әріп, неше дыбыс бар? 4. Я дыбысы кез

21 слайд
1. Я қандай дыбыс? 2. Сыныпта есімдерінде я дыбысы бар есім ата. 3. Тақия деген сөзде неше әріп, неше дыбыс бар? 4. Я дыбысы кездесетін сөз ойла. 5. Йа естілгенімен жазыла ма? 6. И дыбысы қандай дыбыс? « » Кубизм әдісі

21 слайд

1. Я қандай дыбыс? 2. Сыныпта есімдерінде я дыбысы бар есім ата. 3. Тақия деген сөзде неше әріп, неше дыбыс бар? 4. Я дыбысы кездесетін сөз ойла. 5. Йа естілгенімен жазыла ма? 6. И дыбысы қандай дыбыс? « » Кубизм әдісі

Суретке мұқият қара. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Оқиға немен аяқталады деп ойлайсың? Қоян сәбізге жете ала ма?

22 слайд
Суретке мұқият қара. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Оқиға немен аяқталады деп ойлайсың? Қоян сәбізге жете ала ма?

22 слайд

Суретке мұқият қара. Сурет бойынша мәтін құрастыр. Оқиға немен аяқталады деп ойлайсың? Қоян сәбізге жете ала ма?

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд