Ұсақ қол моторикасын дамыту және түстерді ажырату
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Теректі ауданы
Социализм негізгі орта мектебі
Құрастырған: Арнайы педагог: Мадьярова А.ЗТақырыбы:
"Ұсақ қол моторикасын дамыту
және түстерді ажырату"
1 слайд
Теректі ауданы Социализм негізгі орта мектебі Құрастырған: Арнайы педагог: Мадьярова А.ЗТақырыбы: "Ұсақ қол моторикасын дамыту және түстерді ажырату"
2 слайд
М ақсаты:
Қол еңбегі арқылы балалардың ұсақ-
саусақ моторикасын жетілдіру. Түстерді
ажыратып, ой - өрісін дамыту. Сергіту
жаттығулары арқылы балалардың
танымдық, шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
2 слайд
М ақсаты: Қол еңбегі арқылы балалардың ұсақ- саусақ моторикасын жетілдіру. Түстерді ажыратып, ой - өрісін дамыту. Сергіту жаттығулары арқылы балалардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
3 слайд
Жобаның міндеттері:
Қол және көз,
қолдың ептілігі,
ритмикасы
қозғылысын
үйлестіру және
нақтылығын
жақсарту;
Қиялын, логикалық
ойлауын, еркін
назарын, көру және
есту
қабылдауларын,
шығармашылық
белсенділіктерін
дамыту; Саусақтар мен
қол буынының
ұсақ қол
моторикасын
жақсарту;
Жалпы
қозғалыстық
белсенділікті
арттыру;
3 слайд
Жобаның міндеттері: Қол және көз, қолдың ептілігі, ритмикасы қозғылысын үйлестіру және нақтылығын жақсарту; Қиялын, логикалық ойлауын, еркін назарын, көру және есту қабылдауларын, шығармашылық белсенділіктерін дамыту; Саусақтар мен қол буынының ұсақ қол моторикасын жақсарту; Жалпы қозғалыстық белсенділікті арттыру;
4 слайд
Қазіргі кезде «ұсақ моторика» деген тіркесті жиі естиміз. Сол ұсақ
моторика дегеніміз не? Оны қалай дамыту керек?
Физиологиялық тұрғыдан айтқанда ол қолдың ұсақ
бұлшықеттерінің қозғалысы. Сонымен қатар «қол мен көздің»
тепе-теңдігін де ұмытпауымыз керек, себебі қолдың ұсақ
қозғалысы көздің бақылауымен жүзеге асады. Бала қозғалысы
қоршаған ортадағы заттарды танып-білу барысында
қалыптасады.
4 слайд
Қазіргі кезде «ұсақ моторика» деген тіркесті жиі естиміз. Сол ұсақ моторика дегеніміз не? Оны қалай дамыту керек? Физиологиялық тұрғыдан айтқанда ол қолдың ұсақ бұлшықеттерінің қозғалысы. Сонымен қатар «қол мен көздің» тепе-теңдігін де ұмытпауымыз керек, себебі қолдың ұсақ қозғалысы көздің бақылауымен жүзеге асады. Бала қозғалысы қоршаған ортадағы заттарды танып-білу барысында қалыптасады.
5 слайд
«Түрлі-түсті қолғаптар»
(сергіту сәті)
Мақсаты:
Оқушылардың көңіл - күйін
ширатып, белсенділігін арттыру.
Өзара және оқытушымен қарым –
қатынасты нығайту .
5 слайд
«Түрлі-түсті қолғаптар» (сергіту сәті) Мақсаты: Оқушылардың көңіл - күйін ширатып, белсенділігін арттыру. Өзара және оқытушымен қарым – қатынасты нығайту .
6 слайд
«Тамшылармен бояу»
(әдісі)
Қол моторикасын арттыруға арналған ойындар мен
жаттығулар баланың тілінің дамуына да әсерін
тигізеді. Бала саусақтарымен әр түрлі жаттығулар
орындап, үлкен жетістіктерге жетеді және баланы
сурет салуға үйретеді, ары қарай жазуға да
көмектеседі. Егер баланың саусақтары шапшаң
жұмыс жасап, иілгіш болса жазуы да әдемі болады.
Ұсақ моториканы дамыту жұмыстарын ерте сәбилік
шақтан бастаған дұрыс.
6 слайд
«Тамшылармен бояу» (әдісі) Қол моторикасын арттыруға арналған ойындар мен жаттығулар баланың тілінің дамуына да әсерін тигізеді. Бала саусақтарымен әр түрлі жаттығулар орындап, үлкен жетістіктерге жетеді және баланы сурет салуға үйретеді, ары қарай жазуға да көмектеседі. Егер баланың саусақтары шапшаң жұмыс жасап, иілгіш болса жазуы да әдемі болады. Ұсақ моториканы дамыту жұмыстарын ерте сәбилік шақтан бастаған дұрыс.
7 слайд
«Сурет салудың дәстүрден тыс әдісі»
Балаларға көркем-
шығармашылық білгірлігін
дәстүрлі емес сурет салу арқылы
дамыту, сурет салу әдістерін
меңгерту дәстүрлі емес әдістерді
пайдалана отырып
қызығушылықтарын арттыру. Мақсаты:
7 слайд
«Сурет салудың дәстүрден тыс әдісі» Балаларға көркем- шығармашылық білгірлігін дәстүрлі емес сурет салу арқылы дамыту, сурет салу әдістерін меңгерту дәстүрлі емес әдістерді пайдалана отырып қызығушылықтарын арттыру. Мақсаты:
8 слайд
Ермексазбен жұмыс істеу кезінде
оқушылардың қол қимыладының тез
қозғалуына бойланысты, содан кейін
ермексаздан әр түрлі бейнелерді келтіре
отырып, өз ойларындағыны жасай алады.
Ермексаз -жұмсақ, илеуге,созуға ыңғайлы
материал. Сондықтан ермексаздан әр түрлі
көлемдегі фигураларды жасауға болады.«Ермексаздан пішін сомда» әдісі
8 слайд
Ермексазбен жұмыс істеу кезінде оқушылардың қол қимыладының тез қозғалуына бойланысты, содан кейін ермексаздан әр түрлі бейнелерді келтіре отырып, өз ойларындағыны жасай алады. Ермексаз -жұмсақ, илеуге,созуға ыңғайлы материал. Сондықтан ермексаздан әр түрлі көлемдегі фигураларды жасауға болады.«Ермексаздан пішін сомда» әдісі
9 слайд
Гофра әдісі
Сабақ үстінде балалардың жалығуы мен
шаршағандығын ұмыттырады. Сергіту
жаттығулары бір іс-әрекет түрінен екіншісіне
ауысатын сәтте қысқа ойындар, қимыл-
қозғалыстар түрінде қолданылады. Осы тәсіл
топтың көңіл күйін көтереді, оқуға, білуге
ынтасын дамытады, жылдам назар аударуын
күшейтеді.
9 слайд
Гофра әдісі Сабақ үстінде балалардың жалығуы мен шаршағандығын ұмыттырады. Сергіту жаттығулары бір іс-әрекет түрінен екіншісіне ауысатын сәтте қысқа ойындар, қимыл- қозғалыстар түрінде қолданылады. Осы тәсіл топтың көңіл күйін көтереді, оқуға, білуге ынтасын дамытады, жылдам назар аударуын күшейтеді.
10 слайд
Көру
Есту
Қолдану
Есте сақтау
0
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50«Маған айтып берсең -ұмытып қаламын
көрсетсең – есімде сақтаймын
өзіме жасатсаң үйренемін»
(Конфуций )
10 слайд
Көру Есту Қолдану Есте сақтау 0 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50«Маған айтып берсең -ұмытып қаламын көрсетсең – есімде сақтаймын өзіме жасатсаң үйренемін» (Конфуций )
11 слайд
Сөйлеу тілі жетіледі. Қимыл қозғалыс
қабілеті артады .Икемділігі арта түседі. Логикалық ойлау
қабілеті дамиды. Танымдылық деңгейі
артады.Ұсақ моториканы дамыту
барысында біз мынадай
нәтижеге жетеміз:
11 слайд
Сөйлеу тілі жетіледі. Қимыл қозғалыс қабілеті артады .Икемділігі арта түседі. Логикалық ойлау қабілеті дамиды. Танымдылық деңгейі артады.Ұсақ моториканы дамыту барысында біз мынадай нәтижеге жетеміз:
12 слайд
Педагог ақпараттанушы, оқушы жеке тұлғалық және
интеллектуалды дамуын жобалаушы. Ізденімпаз,
жаңашыл мұғалімнің шығармашылығындағы
ерекшелік- оның оқу іс-әрекетін түрлендіре
өткізіп,оқушының жүрегіне жол таба білуінде. Қорытынды
12 слайд
Педагог ақпараттанушы, оқушы жеке тұлғалық және интеллектуалды дамуын жобалаушы. Ізденімпаз, жаңашыл мұғалімнің шығармашылығындағы ерекшелік- оның оқу іс-әрекетін түрлендіре өткізіп,оқушының жүрегіне жол таба білуінде. Қорытынды