Материалдар / Ұстазбен оқушы арасындағы қарым-қатынас. Тренинг сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұстазбен оқушы арасындағы қарым-қатынас. Тренинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп психологтарына ұстаздармен өткізуге болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
964
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТОҚМАНСАЙ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ ТАҚЫРЫБЫ:”ҰСТАЗ БЕН ОҚУШЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС” ТРЕНИНГ САБАҚ Орындаған педагог психолог: Нурма

1 слайд
ТОҚМАНСАЙ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ ТАҚЫРЫБЫ:”ҰСТАЗ БЕН ОҚУШЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС” ТРЕНИНГ САБАҚ Орындаған педагог психолог: Нурмагамбетова Э.Қ 2018-2019 оқу жылы

1 слайд

ТОҚМАНСАЙ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ ТАҚЫРЫБЫ:”ҰСТАЗ БЕН ОҚУШЫ АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС” ТРЕНИНГ САБАҚ Орындаған педагог психолог: Нурмагамбетова Э.Қ 2018-2019 оқу жылы

2 слайд

2 слайд

МАҚСАТЫ:  Мұғалімдер арасында қарым- қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу

3 слайд
МАҚСАТЫ:  Мұғалімдер арасында қарым- қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.

3 слайд

МАҚСАТЫ:  Мұғалімдер арасында қарым- қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.

ТРЕНИНГ ЖОСПАРЫ :  Амандасу “Бумба - юмба” жаттығуы  Психологиялық бағыт беру  Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Бейне сурет 

4 слайд
ТРЕНИНГ ЖОСПАРЫ :  Амандасу “Бумба - юмба” жаттығуы  Психологиялық бағыт беру  Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Бейне сурет  Көңіл - күйді бейнеле жаттығуы  Қорытынды түйін

4 слайд

ТРЕНИНГ ЖОСПАРЫ :  Амандасу “Бумба - юмба” жаттығуы  Психологиялық бағыт беру  Қызығушылықты ояту  Ой қозғау  Бейне сурет  Көңіл - күйді бейнеле жаттығуы  Қорытынды түйін

I КЕЗЕҢ. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАҒЫТ БЕРУ (ӘУЕНМЕН)  К өңіл - күй –адамның ішкі жан дүниесінің құбылысы ,адамның айнасы десекте б

5 слайд
I КЕЗЕҢ. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАҒЫТ БЕРУ (ӘУЕНМЕН)  К өңіл - күй –адамның ішкі жан дүниесінің құбылысы ,адамның айнасы десекте болады.Алдымыздағы ақ параққа бүгінгі көңіл -к үйімізді түсірейік.  (адам мен табиғат ұқсас дегендей өз көңіл- күйіңізді табиғат құбылысына теңестіріп жазуыңызға болады)

5 слайд

I КЕЗЕҢ. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАҒЫТ БЕРУ (ӘУЕНМЕН)  К өңіл - күй –адамның ішкі жан дүниесінің құбылысы ,адамның айнасы десекте болады.Алдымыздағы ақ параққа бүгінгі көңіл -к үйімізді түсірейік.  (адам мен табиғат ұқсас дегендей өз көңіл- күйіңізді табиғат құбылысына теңестіріп жазуыңызға болады)

II КЕЗЕҢ. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ ( 2 ТОПҚА БӨЛУ)  “ Қарым - қатынас дегеніміз...”

6 слайд
II КЕЗЕҢ. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ ( 2 ТОПҚА БӨЛУ)  “ Қарым - қатынас дегеніміз...”

6 слайд

II КЕЗЕҢ. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ ( 2 ТОПҚА БӨЛУ)  “ Қарым - қатынас дегеніміз...”

 Қарым - қатынас- бұл адамдар арасындағы байланыс орнату мен дамытуда пайда болатын жеке бас белгілерінің формасы.  Қарым

7 слайд
 Қарым - қатынас- бұл адамдар арасындағы байланыс орнату мен дамытуда пайда болатын жеке бас белгілерінің формасы.  Қарым- қатынас- бұл бір адамның екінші адамға ықпалы нәтижесінде пайда болатын адамдар арасындағы байланыс т.б

7 слайд

 Қарым - қатынас- бұл адамдар арасындағы байланыс орнату мен дамытуда пайда болатын жеке бас белгілерінің формасы.  Қарым- қатынас- бұл бір адамның екінші адамға ықпалы нәтижесінде пайда болатын адамдар арасындағы байланыс т.б

III КЕЗЕ Ң. ОЙ ҚОЗҒАУ  Қарым қатынастың адам өміріндегі маңыздылығы туралы не ойлайсыздар ?

8 слайд
III КЕЗЕ Ң. ОЙ ҚОЗҒАУ  Қарым қатынастың адам өміріндегі маңыздылығы туралы не ойлайсыздар ?

8 слайд

III КЕЗЕ Ң. ОЙ ҚОЗҒАУ  Қарым қатынастың адам өміріндегі маңыздылығы туралы не ойлайсыздар ?

I ˅ КЕЗЕҢ. БЕЙНЕСУРЕТ

9 слайд
I ˅ КЕЗЕҢ. БЕЙНЕСУРЕТ

9 слайд

I ˅ КЕЗЕҢ. БЕЙНЕСУРЕТ

ПСИХОЛОГТЫҢ СӨЗІ  Қарым қатынаста кейде қиыншылықтар кездеседі.Келіспеушілікті болдырмау үшін,екі жақ татулыққа к

10 слайд
ПСИХОЛОГТЫҢ СӨЗІ  Қарым қатынаста кейде қиыншылықтар кездеседі.Келіспеушілікті болдырмау үшін,екі жақ татулыққа келуі тиіс.Сондықтан әртүрлі кикілжіңді жағдайлардан қалай шығуға болатынын ойланып жауап береді.

10 слайд

ПСИХОЛОГТЫҢ СӨЗІ  Қарым қатынаста кейде қиыншылықтар кездеседі.Келіспеушілікті болдырмау үшін,екі жақ татулыққа келуі тиіс.Сондықтан әртүрлі кикілжіңді жағдайлардан қалай шығуға болатынын ойланып жауап береді.

˅ КЕЗЕҢ .КӨҢІЛ -КҮЙДІ БЕЙНЕЛЕ . (БЕРІЛГЕН СҰРАҚТАРҒА САЙ ӘРТҮРЛІ КӨҢІЛ КҮЙДІ БЕЙНЕЛЕҢІЗДЕР)  1 .Ойланып тұрған адамның бет -

11 слайд
˅ КЕЗЕҢ .КӨҢІЛ -КҮЙДІ БЕЙНЕЛЕ . (БЕРІЛГЕН СҰРАҚТАРҒА САЙ ӘРТҮРЛІ КӨҢІЛ КҮЙДІ БЕЙНЕЛЕҢІЗДЕР)  1 .Ойланып тұрған адамның бет - әлпет кескіні  2.Ренж іп тұрған адамның бет - әлпеті  3.Қайғылы адамның бет- әлпеті  4.Ашулы адамның бет- әлпеті  5.Таңданған кейіп көрсету  6.Өкініп тұрған адамның бет -әлпеті  7.Қуанып тұрған адамның бет- әлпеті

11 слайд

˅ КЕЗЕҢ .КӨҢІЛ -КҮЙДІ БЕЙНЕЛЕ . (БЕРІЛГЕН СҰРАҚТАРҒА САЙ ӘРТҮРЛІ КӨҢІЛ КҮЙДІ БЕЙНЕЛЕҢІЗДЕР)  1 .Ойланып тұрған адамның бет - әлпет кескіні  2.Ренж іп тұрған адамның бет - әлпеті  3.Қайғылы адамның бет- әлпеті  4.Ашулы адамның бет- әлпеті  5.Таңданған кейіп көрсету  6.Өкініп тұрған адамның бет -әлпеті  7.Қуанып тұрған адамның бет- әлпеті

˅ I КЕЗЕ Ң. ҚОРЫТЫНДЫ ТҮЙІН.  Алған әсерлерімен бөлісіп,пікір парағын толтыруларыңызды сұраймын.  «Ұстаз бен оқушылар ара

12 слайд
˅ I КЕЗЕ Ң. ҚОРЫТЫНДЫ ТҮЙІН.  Алған әсерлерімен бөлісіп,пікір парағын толтыруларыңызды сұраймын.  «Ұстаз бен оқушылар арасындағы қарым - қатынас» тақырыбынан алған әсерлеріңіз және өз пікіріңіз.  Аты- жөніңіз:-----------------------------------------------------  1.------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------- ------------  2.------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------- ------------  3.------------------------------------------------------------------ ------

12 слайд

˅ I КЕЗЕ Ң. ҚОРЫТЫНДЫ ТҮЙІН.  Алған әсерлерімен бөлісіп,пікір парағын толтыруларыңызды сұраймын.  «Ұстаз бен оқушылар арасындағы қарым - қатынас» тақырыбынан алған әсерлеріңіз және өз пікіріңіз.  Аты- жөніңіз:-----------------------------------------------------  1.------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------- ------------  2.------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------- ------------  3.------------------------------------------------------------------ ------

13 слайд

13 слайд