Материалдар / Ықшам сабақ "Ит-адамның досы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ықшам сабақ "Ит-адамның досы"

Материал туралы қысқаша түсінік
курс оқып жатқан мұғалімдерге ықшам сабақ жүргізу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2020
988
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қостанай облысы Бейімбет Майлин ауданы Әйет ауылы Сапар Ерғалиев атындағы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Бақыт Гүлім Асха

1 слайд
Қостанай облысы Бейімбет Майлин ауданы Әйет ауылы Сапар Ерғалиев атындағы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Бақыт Гүлім Асхатқызы Пәні: Әдебиеттік оқу Сыныбы: 4 Тақырыбы: Ит-адамның досы С абаққа негізделген оқу мақсаты 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.4.1 – аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:  Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады,  жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі, өз пікірін білдіруде   вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады. Көптеген оқушылар:   Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Кейбір оқушылар:   Оқушылардың  оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. Бағалау критерийлері: Оқу түрлерін қолданады; Шығарманың негізгі ойын анықтап, тақырып қояды; Автордың жеткізген ойына мәтіннен дәлелдер келтіреді; Әдеби шығарманың жанрлық ерекшеліктерін біледі және ажыратады;

1 слайд

Қостанай облысы Бейімбет Майлин ауданы Әйет ауылы Сапар Ерғалиев атындағы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Бақыт Гүлім Асхатқызы Пәні: Әдебиеттік оқу Сыныбы: 4 Тақырыбы: Ит-адамның досы С абаққа негізделген оқу мақсаты 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.2.4.1 – аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:  Мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын мен аяқталуын анықтап, шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады,  жазбаша шығармашылық жұмыстар жүргізіледі, өз пікірін білдіруде   вербалды емес тілдік құралдарды, сөйлеу барысында иллюстрациялар, суреттер қолданады. Көптеген оқушылар:   Әдеби көркем сөздер (аллитерация, әсерілеу) ұғымымен танысады. Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Кейбір оқушылар:   Оқушылардың  оқу сауаттылығын арттыруға, дұрыс оқу сауаттылығын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін, сауатты жазу, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, ұлттық құндылықтарды сақтауға мән беріледі. Бағалау критерийлері: Оқу түрлерін қолданады; Шығарманың негізгі ойын анықтап, тақырып қояды; Автордың жеткізген ойына мәтіннен дәлелдер келтіреді; Әдеби шығарманың жанрлық ерекшеліктерін біледі және ажыратады;

Сабақтың ортасында (Т.Ж) арқылы топ мүшелеріне «Сиқырлы себет» әдісін қолданып, өздігінен ойлануына, бірлесіп шешім қабылд

2 слайд
Сабақтың ортасында (Т.Ж) арқылы топ мүшелеріне «Сиқырлы себет» әдісін қолданып, өздігінен ойлануына, бірлесіп шешім қабылдауына, жағдай жасауды ,қарастврдым. (ҚБ)Белсенді оқудағы әдіс-тәсілдерім Білім алушыларға Бірлескен оқу орталығын құруды көздей отырып Лайка,Белка,Стрелка иттертердің суреттері арқылы үш топқа бірігуді ұсынамын (Ж.Ж.)« Жұптас,ойлас, бөліс» әдісін қолданып білім алушыларға Иттің иесінің орнында болсан,Майлыаяқты тастап кетер ме едің? деген ой бөлісуді ұйымдастырамын (Қ.Б ) (Ж.Ж) «Жаңа сөздер сандығы» әдісін қолданамын Білім алушылар бұл әдісте дәптерлеріне жақа сөздері меңгеріп, жазып алады. (Қ.Б) Сабақтың басында Ширату Лайка, Белка, Стрелка иттің суретері бар қиындылары ортаға жайылады, Әр оқушы өзіне ұнаған итті алады. Тілдік дағдылардың дамуына көңіл бөлемін Айтылым Оқылым Тыңдалым Жазылым

2 слайд

Сабақтың ортасында (Т.Ж) арқылы топ мүшелеріне «Сиқырлы себет» әдісін қолданып, өздігінен ойлануына, бірлесіп шешім қабылдауына, жағдай жасауды ,қарастврдым. (ҚБ)Белсенді оқудағы әдіс-тәсілдерім Білім алушыларға Бірлескен оқу орталығын құруды көздей отырып Лайка,Белка,Стрелка иттертердің суреттері арқылы үш топқа бірігуді ұсынамын (Ж.Ж.)« Жұптас,ойлас, бөліс» әдісін қолданып білім алушыларға Иттің иесінің орнында болсан,Майлыаяқты тастап кетер ме едің? деген ой бөлісуді ұйымдастырамын (Қ.Б ) (Ж.Ж) «Жаңа сөздер сандығы» әдісін қолданамын Білім алушылар бұл әдісте дәптерлеріне жақа сөздері меңгеріп, жазып алады. (Қ.Б) Сабақтың басында Ширату Лайка, Белка, Стрелка иттің суретері бар қиындылары ортаға жайылады, Әр оқушы өзіне ұнаған итті алады. Тілдік дағдылардың дамуына көңіл бөлемін Айтылым Оқылым Тыңдалым Жазылым

Саралау әдістері Жіктеу Талаптары әртүрлі оқушыларды « Өзің қандай жануарды асырағың келеді? » сөйлем құрату арқылы бөлемі

3 слайд
Саралау әдістері Жіктеу Талаптары әртүрлі оқушыларды « Өзің қандай жануарды асырағың келеді? » сөйлем құрату арқылы бөлемін Дереккөздер Оқушылар оқулық, бейнеролик,интербе лсенді тақта арқылы жұмыс жасайды. Диалог және қолдау көрсету Сабақтың мақсатына сәйкес оқушыларға тапсырмалар,ал көмекті қажет ететін оқушыларға уақыт беремін Қорытынды Оқушыларға бағыт бере отырып,күтілетін нәтижеге көз жеткізуді жоспарлаймын

3 слайд

Саралау әдістері Жіктеу Талаптары әртүрлі оқушыларды « Өзің қандай жануарды асырағың келеді? » сөйлем құрату арқылы бөлемін Дереккөздер Оқушылар оқулық, бейнеролик,интербе лсенді тақта арқылы жұмыс жасайды. Диалог және қолдау көрсету Сабақтың мақсатына сәйкес оқушыларға тапсырмалар,ал көмекті қажет ететін оқушыларға уақыт беремін Қорытынды Оқушыларға бағыт бере отырып,күтілетін нәтижеге көз жеткізуді жоспарлаймын

“ Жаңартылған білім-болашақтың кепілі” Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім,әріптестер мен тренердің ұсынған кері б

4 слайд
“ Жаңартылған білім-болашақтың кепілі” Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім,әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады.Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,нақты шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім. Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Жеке тәжірибеде ықшам сабақты жоспарлау көзделген,белсенді оқыту,саралау оқыту әдістемелерін басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып табылады. Курста алған білімімді өз тәжірбиемде қолданып,ұштастырамын.

4 слайд

“ Жаңартылған білім-болашақтың кепілі” Ықшам сабақты жоспарлауда курста алған білімім,әріптестер мен тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады.Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,нақты шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім. Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Жеке тәжірибеде ықшам сабақты жоспарлау көзделген,белсенді оқыту,саралау оқыту әдістемелерін басты назарда ұстау алдағы негізгі мақсат болып табылады. Курста алған білімімді өз тәжірбиемде қолданып,ұштастырамын.