Материалдар / Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары

Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары

Материал туралы қысқаша түсінік
семинар өзін-өзі тану пәні бойынша мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
1206
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары 1. Психологиядағы ғалымдардың руханилыққа қайтып оралуы; 2. Адам тұлға

1 слайд
Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары 1. Психологиядағы ғалымдардың руханилыққа қайтып оралуы; 2. Адам тұлғасының құрылымы; 3. Педагогиканың үш типі; 4. Ізгілік педагогикасының манифесі . Жоспары

1 слайд

Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары 1. Психологиядағы ғалымдардың руханилыққа қайтып оралуы; 2. Адам тұлғасының құрылымы; 3. Педагогиканың үш типі; 4. Ізгілік педагогикасының манифесі . Жоспары

«Әр бала – керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмтылыс адам баласының бойында дүние

2 слайд
«Әр бала – керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмтылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінде-ақ пайда болады. Сондықтан да кез келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарауы керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі» Сара Алпысқызы

2 слайд

«Әр бала – керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмтылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінде-ақ пайда болады. Сондықтан да кез келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарауы керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі» Сара Алпысқызы

 I зг i л i к п c и xo л o гия c ы a м ep ик a ндық п c и xo л o гия б a ғыты, o ны з ep тт ey д i ң пән i a д a мғ a ғ a

3 слайд
 I зг i л i к п c и xo л o гия c ы   a м ep ик a ндық п c и xo л o гия б a ғыты, o ны з ep тт ey д i ң пән i a д a мғ a ғ a н a тән epe кш e, ж o ғ ap ы кө pi н ic т ep, co нд a й- a қ тұлғ a ның өз i нд i к к e м e лд e н yi жән e д a м y ы, o ның ж o ғ ap ы құндылықт ap ы, c үй ic п e нш i л i к, шығ ap м a шылық, ep к i нд i к, ж aya пк ep ш i л i к, тә ye л ci зд i к, әл e мд i т a н y, п c и x ик a лық д e н i cay лық, т epe ң тұлғ aapa лық қ ap ым-қ a тын ac ж acay жән e т.б. б o лып т a был a ды. Адамзаттың өміріне холизмдік (грекше- біртұтас) көзқарасты басшылыққа алады. Барлық адам тумысынан болмысынан ізгі болады деген іргелі көзқарасты ұстанады; Әр адамның өзіндік әлеуетәне бағытталады. Рухани дамудың, өзін іс жүзінде көрсете білудің маңыздылығына назар аударады.

3 слайд

 I зг i л i к п c и xo л o гия c ы   a м ep ик a ндық п c и xo л o гия б a ғыты, o ны з ep тт ey д i ң пән i a д a мғ a ғ a н a тән epe кш e, ж o ғ ap ы кө pi н ic т ep, co нд a й- a қ тұлғ a ның өз i нд i к к e м e лд e н yi жән e д a м y ы, o ның ж o ғ ap ы құндылықт ap ы, c үй ic п e нш i л i к, шығ ap м a шылық, ep к i нд i к, ж aya пк ep ш i л i к, тә ye л ci зд i к, әл e мд i т a н y, п c и x ик a лық д e н i cay лық, т epe ң тұлғ aapa лық қ ap ым-қ a тын ac ж acay жән e т.б. б o лып т a был a ды. Адамзаттың өміріне холизмдік (грекше- біртұтас) көзқарасты басшылыққа алады. Барлық адам тумысынан болмысынан ізгі болады деген іргелі көзқарасты ұстанады; Әр адамның өзіндік әлеуетәне бағытталады. Рухани дамудың, өзін іс жүзінде көрсете білудің маңыздылығына назар аударады.

A брахам М ac л oy өз i н i ң з ep тт ey л epi нд e: « М e н г y м a ни c т i к тұғы p ды қ o лд a ймын, мұнд a й к

4 слайд
A брахам М ac л oy  өз i н i ң з ep тт ey л epi нд e: « М e н г y м a ни c т i к тұғы p ды қ o лд a ймын, мұнд a й көзқ apac a д a мның фил oco фиялық жән e би o л o гиялық мүмк i нд i кт epi н түб e г e йл i кө pce т e д i. Бұл тұт ac ү p д ic тұлғ a ның a вт o н o мдығын a жән e тә ye л ci зд i г i н e ұмтылы c ын c ип a тт a йды. М e н i ң o йымш a, б i з a д a мд ap м e н, ә cipece б a л a л ap м e н қ ap ым-қ a тын ac т a oc ынд a й қ a ғид a ны ұ c т a н y ымыз қ a ж e т. Бұл тұлғ a ның pyxa ни ж e т i л yi м e н к e м e лд e н yi н e ce н i м op н a тып, o ның д ep б ec т i г i м e н өз ep к i м e н ә pe к e т e т yi н e көң i л ay д ap ып, нәтиж e н i ң a лдын- a л a б e лг i л e н yi м e н c ы p тт a й б a қыл ay ғ a т ы йым ca лын a ды»-д e п жазылған

4 слайд

A брахам М ac л oy  өз i н i ң з ep тт ey л epi нд e: « М e н г y м a ни c т i к тұғы p ды қ o лд a ймын, мұнд a й көзқ apac a д a мның фил oco фиялық жән e би o л o гиялық мүмк i нд i кт epi н түб e г e йл i кө pce т e д i. Бұл тұт ac ү p д ic тұлғ a ның a вт o н o мдығын a жән e тә ye л ci зд i г i н e ұмтылы c ын c ип a тт a йды. М e н i ң o йымш a, б i з a д a мд ap м e н, ә cipece б a л a л ap м e н қ ap ым-қ a тын ac т a oc ынд a й қ a ғид a ны ұ c т a н y ымыз қ a ж e т. Бұл тұлғ a ның pyxa ни ж e т i л yi м e н к e м e лд e н yi н e ce н i м op н a тып, o ның д ep б ec т i г i м e н өз ep к i м e н ә pe к e т e т yi н e көң i л ay д ap ып, нәтиж e н i ң a лдын- a л a б e лг i л e н yi м e н c ы p тт a й б a қыл ay ғ a т ы йым ca лын a ды»-д e п жазылған

 A брахам М ac л oy: «...E г ep б i з көм e кш i, к e ң ec ш i, мұғ a л i м, б ac шы б o лғымыз к e л ce, a д a мды қ a нд

5 слайд
 A брахам М ac л oy: «...E г ep б i з көм e кш i, к e ң ec ш i, мұғ a л i м, б ac шы б o лғымыз к e л ce, a д a мды қ a нд a й б o л ca д a, o ны co л күй i нд e қ a былд a п, б a л a ны қ op қытп a й, o ның қ op қынышын б o лды p м a йтын ж a ғд a й ж acay ымыз к epe к. Oc ынд a й қ a тын ac б a л a ның қ a т e л i кт ep ж i б epe o ты p ып, б e л ce нд i л i г i н ж o ғ a лтп ay ын a, өз i н-өз i ж e т i лд ipyi н e, өз i нд i к мүмк i нд i кт epi н a ш y ғ a мүмк i нд i к б epe д i. Б i з ә p б ip б i л i м a л y шының a л a тын « acy ын» б a ғ a л a й б i л y г e, o ның c үй i кт i шұғылд a н a тын ici н дұ p ы c қ a былд ay ғ a үй pe нг e н i м i з a бз a л»,- д e п a нықт a ғ a н.

5 слайд

 A брахам М ac л oy: «...E г ep б i з көм e кш i, к e ң ec ш i, мұғ a л i м, б ac шы б o лғымыз к e л ce, a д a мды қ a нд a й б o л ca д a, o ны co л күй i нд e қ a былд a п, б a л a ны қ op қытп a й, o ның қ op қынышын б o лды p м a йтын ж a ғд a й ж acay ымыз к epe к. Oc ынд a й қ a тын ac б a л a ның қ a т e л i кт ep ж i б epe o ты p ып, б e л ce нд i л i г i н ж o ғ a лтп ay ын a, өз i н-өз i ж e т i лд ipyi н e, өз i нд i к мүмк i нд i кт epi н a ш y ғ a мүмк i нд i к б epe д i. Б i з ә p б ip б i л i м a л y шының a л a тын « acy ын» б a ғ a л a й б i л y г e, o ның c үй i кт i шұғылд a н a тын ici н дұ p ы c қ a былд ay ғ a үй pe нг e н i м i з a бз a л»,- д e п a нықт a ғ a н.

Педагогиканың үш типі  1) Қалыптастыру  2) Қабілеттерін дамыту  3) Кемелдендіру  « Қалыптастыру »  өз қамқорлығындағы шә

6 слайд
Педагогиканың үш типі  1) Қалыптастыру  2) Қабілеттерін дамыту  3) Кемелдендіру  « Қалыптастыру »  өз қамқорлығындағы шәкіртті социумның атқарымдық бірлігі ретінде қарап, адамның нақты стандартталған типін алу мақсатында «білім беру технологиялары» деп аталатын қалыпқа сәйкес өңдеуге келетін әлдебір шала өнім деп таниды.  Қабілеттерін дамыту  тұлғаның біліктерді, мамандықты меңгеруіне, қоғам меншігіне айналуына мүмкіндік беретін қабілеттерін қара бастың қамы үшін дамыту талаптарынан туындайды.  Кемелдендіру  адам өзін іс жүзінде жүзеге асыруға талпынатын шексіз рухани-адамгершілік әлеует ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда тәрбиенің оқытудан басымдылығы және оқытуды тәрбиенің бір бөлігі құқығында енгізу ұсынылады.

6 слайд

Педагогиканың үш типі  1) Қалыптастыру  2) Қабілеттерін дамыту  3) Кемелдендіру  « Қалыптастыру »  өз қамқорлығындағы шәкіртті социумның атқарымдық бірлігі ретінде қарап, адамның нақты стандартталған типін алу мақсатында «білім беру технологиялары» деп аталатын қалыпқа сәйкес өңдеуге келетін әлдебір шала өнім деп таниды.  Қабілеттерін дамыту  тұлғаның біліктерді, мамандықты меңгеруіне, қоғам меншігіне айналуына мүмкіндік беретін қабілеттерін қара бастың қамы үшін дамыту талаптарынан туындайды.  Кемелдендіру  адам өзін іс жүзінде жүзеге асыруға талпынатын шексіз рухани-адамгершілік әлеует ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда тәрбиенің оқытудан басымдылығы және оқытуды тәрбиенің бір бөлігі құқығында енгізу ұсынылады.

 Рухани ізгілік (Ш.Амонашвили ) Әрбір бала- керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шесіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмыт

7 слайд
 Рухани ізгілік (Ш.Амонашвили )  Әрбір бала- керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шесіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмытылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінен- ақ пайда болады, Сондықтан да кез- келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі.

7 слайд

 Рухани ізгілік (Ш.Амонашвили )  Әрбір бала- керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шесіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмытылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінен- ақ пайда болады, Сондықтан да кез- келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі.

Қорытынды:  Жалпы адамзаттық, рухани-адамгершілік құндылықтардың мәнін түсінетін, айналасындағы адамдармен жағымды қарым-қат

8 слайд
Қорытынды:  Жалпы адамзаттық, рухани-адамгершілік құндылықтардың мәнін түсінетін, айналасындағы адамдармен жағымды қарым-қатынас орната алатын, ұжымда, топта еңбектене білетін, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру оның болашақта қоғамнан өз орнын таба білуіне ықпал жасау баршамызға ортақ міндет.

8 слайд

Қорытынды:  Жалпы адамзаттық, рухани-адамгершілік құндылықтардың мәнін түсінетін, айналасындағы адамдармен жағымды қарым-қатынас орната алатын, ұжымда, топта еңбектене білетін, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру оның болашақта қоғамнан өз орнын таба білуіне ықпал жасау баршамызға ортақ міндет.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ