Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Заманауи білім кеңістігін
ізгілендірудің жаңа бағыттары
1. Психологиядағы ғалымдардың
руханилыққа қайтып оралуы;
2. Адам тұлғасының құрылымы;
3. Педагогиканың үш типі;
4. Ізгілік педагогикасының манифесі . Жоспары
1 слайд
Заманауи білім кеңістігін ізгілендірудің жаңа бағыттары 1. Психологиядағы ғалымдардың руханилыққа қайтып оралуы; 2. Адам тұлғасының құрылымы; 3. Педагогиканың үш типі; 4. Ізгілік педагогикасының манифесі . Жоспары
2 слайд
«Әр бала – керемет рухани күш
иесі. Ол шетсіз шексіздікті танып
білуге ұмтылады. Мұндай
ұмтылыс адам баласының
бойында дүниеге келген сәтінде-ақ
пайда болады. Сондықтан да кез
келген мұғалім әр балаға рухани
күш иесі ретінде қарауы керек.
Мұғалімнің мұндай көзқарасы
баланың белсенділігін
арттырады. Білімге деген
құштарлығын көбейтеді. Балаға
сеніммен қарау баланы тек
қуаттандыра түседі»
Сара Алпысқызы
2 слайд
«Әр бала – керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шексіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмтылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінде-ақ пайда болады. Сондықтан да кез келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарауы керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі» Сара Алпысқызы
3 слайд
I зг i л i к п c и xo л o гия c ы a м ep ик a ндық п c и xo л o гия
б a ғыты, o ны з ep тт ey д i ң пән i a д a мғ a ғ a н a тән
epe кш e, ж o ғ ap ы кө pi н ic т ep, co нд a й- a қ тұлғ a ның
өз i нд i к к e м e лд e н yi жән e д a м y ы, o ның ж o ғ ap ы
құндылықт ap ы, c үй ic п e нш i л i к, шығ ap м a шылық,
ep к i нд i к, ж aya пк ep ш i л i к, тә ye л ci зд i к, әл e мд i т a н y,
п c и x ик a лық д e н i cay лық, т epe ң тұлғ aapa лық
қ ap ым-қ a тын ac ж acay жән e т.б. б o лып
т a был a ды. Адамзаттың өміріне холизмдік
(грекше- біртұтас) көзқарасты басшылыққа
алады. Барлық адам тумысынан болмысынан ізгі
болады деген іргелі көзқарасты ұстанады; Әр
адамның өзіндік әлеуетәне бағытталады. Рухани
дамудың, өзін іс жүзінде көрсете білудің
маңыздылығына назар аударады.
3 слайд
I зг i л i к п c и xo л o гия c ы a м ep ик a ндық п c и xo л o гия б a ғыты, o ны з ep тт ey д i ң пән i a д a мғ a ғ a н a тән epe кш e, ж o ғ ap ы кө pi н ic т ep, co нд a й- a қ тұлғ a ның өз i нд i к к e м e лд e н yi жән e д a м y ы, o ның ж o ғ ap ы құндылықт ap ы, c үй ic п e нш i л i к, шығ ap м a шылық, ep к i нд i к, ж aya пк ep ш i л i к, тә ye л ci зд i к, әл e мд i т a н y, п c и x ик a лық д e н i cay лық, т epe ң тұлғ aapa лық қ ap ым-қ a тын ac ж acay жән e т.б. б o лып т a был a ды. Адамзаттың өміріне холизмдік (грекше- біртұтас) көзқарасты басшылыққа алады. Барлық адам тумысынан болмысынан ізгі болады деген іргелі көзқарасты ұстанады; Әр адамның өзіндік әлеуетәне бағытталады. Рухани дамудың, өзін іс жүзінде көрсете білудің маңыздылығына назар аударады.
4 слайд
A брахам М ac л oy өз i н i ң з ep тт ey л epi нд e:
« М e н г y м a ни c т i к тұғы p ды қ o лд a ймын, мұнд a й
көзқ apac a д a мның фил oco фиялық жән e
би o л o гиялық мүмк i нд i кт epi н түб e г e йл i
кө pce т e д i. Бұл тұт ac ү p д ic тұлғ a ның
a вт o н o мдығын a жән e тә ye л ci зд i г i н e ұмтылы c ын
c ип a тт a йды. М e н i ң o йымш a, б i з a д a мд ap м e н,
ә cipece б a л a л ap м e н қ ap ым-қ a тын ac т a oc ынд a й
қ a ғид a ны ұ c т a н y ымыз қ a ж e т. Бұл тұлғ a ның
pyxa ни ж e т i л yi м e н к e м e лд e н yi н e ce н i м op н a тып,
o ның д ep б ec т i г i м e н өз ep к i м e н ә pe к e т e т yi н e
көң i л ay д ap ып, нәтиж e н i ң a лдын- a л a б e лг i л e н yi
м e н c ы p тт a й б a қыл ay ғ a т ы йым ca лын a ды»-д e п
жазылған
4 слайд
A брахам М ac л oy өз i н i ң з ep тт ey л epi нд e: « М e н г y м a ни c т i к тұғы p ды қ o лд a ймын, мұнд a й көзқ apac a д a мның фил oco фиялық жән e би o л o гиялық мүмк i нд i кт epi н түб e г e йл i кө pce т e д i. Бұл тұт ac ү p д ic тұлғ a ның a вт o н o мдығын a жән e тә ye л ci зд i г i н e ұмтылы c ын c ип a тт a йды. М e н i ң o йымш a, б i з a д a мд ap м e н, ә cipece б a л a л ap м e н қ ap ым-қ a тын ac т a oc ынд a й қ a ғид a ны ұ c т a н y ымыз қ a ж e т. Бұл тұлғ a ның pyxa ни ж e т i л yi м e н к e м e лд e н yi н e ce н i м op н a тып, o ның д ep б ec т i г i м e н өз ep к i м e н ә pe к e т e т yi н e көң i л ay д ap ып, нәтиж e н i ң a лдын- a л a б e лг i л e н yi м e н c ы p тт a й б a қыл ay ғ a т ы йым ca лын a ды»-д e п жазылған
5 слайд
A брахам М ac л oy: «...E г ep б i з көм e кш i, к e ң ec ш i,
мұғ a л i м, б ac шы б o лғымыз к e л ce, a д a мды қ a нд a й
б o л ca д a, o ны co л күй i нд e қ a былд a п, б a л a ны
қ op қытп a й, o ның қ op қынышын б o лды p м a йтын
ж a ғд a й ж acay ымыз к epe к. Oc ынд a й қ a тын ac
б a л a ның қ a т e л i кт ep ж i б epe o ты p ып,
б e л ce нд i л i г i н ж o ғ a лтп ay ын a, өз i н-өз i
ж e т i лд ipyi н e, өз i нд i к мүмк i нд i кт epi н a ш y ғ a
мүмк i нд i к б epe д i. Б i з ә p б ip б i л i м a л y шының
a л a тын « acy ын» б a ғ a л a й б i л y г e, o ның c үй i кт i
шұғылд a н a тын ici н дұ p ы c қ a былд ay ғ a
үй pe нг e н i м i з a бз a л»,- д e п a нықт a ғ a н.
5 слайд
A брахам М ac л oy: «...E г ep б i з көм e кш i, к e ң ec ш i, мұғ a л i м, б ac шы б o лғымыз к e л ce, a д a мды қ a нд a й б o л ca д a, o ны co л күй i нд e қ a былд a п, б a л a ны қ op қытп a й, o ның қ op қынышын б o лды p м a йтын ж a ғд a й ж acay ымыз к epe к. Oc ынд a й қ a тын ac б a л a ның қ a т e л i кт ep ж i б epe o ты p ып, б e л ce нд i л i г i н ж o ғ a лтп ay ын a, өз i н-өз i ж e т i лд ipyi н e, өз i нд i к мүмк i нд i кт epi н a ш y ғ a мүмк i нд i к б epe д i. Б i з ә p б ip б i л i м a л y шының a л a тын « acy ын» б a ғ a л a й б i л y г e, o ның c үй i кт i шұғылд a н a тын ici н дұ p ы c қ a былд ay ғ a үй pe нг e н i м i з a бз a л»,- д e п a нықт a ғ a н.
6 слайд
Педагогиканың үш типі
1) Қалыптастыру
2) Қабілеттерін дамыту
3) Кемелдендіру
« Қалыптастыру »
өз қамқорлығындағы шәкіртті социумның атқарымдық бірлігі ретінде қарап,
адамның нақты стандартталған типін алу мақсатында «білім беру
технологиялары» деп аталатын қалыпқа сәйкес өңдеуге келетін әлдебір шала
өнім деп таниды.
Қабілеттерін дамыту
тұлғаның біліктерді, мамандықты меңгеруіне, қоғам меншігіне айналуына
мүмкіндік беретін қабілеттерін қара бастың қамы үшін дамыту талаптарынан
туындайды.
Кемелдендіру
адам өзін іс жүзінде жүзеге асыруға талпынатын шексіз рухани-адамгершілік
әлеует ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда тәрбиенің оқытудан басымдылығы
және оқытуды тәрбиенің бір бөлігі құқығында енгізу ұсынылады.
6 слайд
Педагогиканың үш типі 1) Қалыптастыру 2) Қабілеттерін дамыту 3) Кемелдендіру « Қалыптастыру » өз қамқорлығындағы шәкіртті социумның атқарымдық бірлігі ретінде қарап, адамның нақты стандартталған типін алу мақсатында «білім беру технологиялары» деп аталатын қалыпқа сәйкес өңдеуге келетін әлдебір шала өнім деп таниды. Қабілеттерін дамыту тұлғаның біліктерді, мамандықты меңгеруіне, қоғам меншігіне айналуына мүмкіндік беретін қабілеттерін қара бастың қамы үшін дамыту талаптарынан туындайды. Кемелдендіру адам өзін іс жүзінде жүзеге асыруға талпынатын шексіз рухани-адамгершілік әлеует ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда тәрбиенің оқытудан басымдылығы және оқытуды тәрбиенің бір бөлігі құқығында енгізу ұсынылады.
7 слайд
Рухани ізгілік (Ш.Амонашвили ) Әрбір бала-
керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шесіздікті
танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмытылыс
адам баласының бойында дүниеге келген
сәтінен- ақ пайда болады, Сондықтан да кез-
келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде
қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы
баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген
құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау
баланы тек қуаттандыра түседі.
7 слайд
Рухани ізгілік (Ш.Амонашвили ) Әрбір бала- керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз шесіздікті танып білуге ұмтылады. Мұндай ұмытылыс адам баласының бойында дүниеге келген сәтінен- ақ пайда болады, Сондықтан да кез- келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі.
8 слайд
Қорытынды:
Жалпы адамзаттық, рухани-адамгершілік
құндылықтардың мәнін түсінетін,
айналасындағы адамдармен жағымды
қарым-қатынас орната алатын, ұжымда,
топта еңбектене білетін, жан-жақты
дамыған тұлғаны қалыптастыру оның
болашақта қоғамнан өз орнын таба білуіне
ықпал жасау баршамызға ортақ міндет.
8 слайд
Қорытынды: Жалпы адамзаттық, рухани-адамгершілік құндылықтардың мәнін түсінетін, айналасындағы адамдармен жағымды қарым-қатынас орната алатын, ұжымда, топта еңбектене білетін, жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру оның болашақта қоғамнан өз орнын таба білуіне ықпал жасау баршамызға ортақ міндет.