Материалдар / “Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ”
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ”

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланы тәрбиелеу, қоғамның сапалы мүшесі етіп өсіру ата –ананың ардақты борышы. Зорлық – зомбылық мемлекет пен бүкіл қоғамның назарын қажет ететін әлеуметтік құбылыс ретінде қарау. Нормативтік-құқықтық базасы ҚР-дағы зорлық-зомбылықтың алдын алу мәселелері бойынша ата- аналардың білімдерін жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2024
1317
5 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Зорлық - зомбылы қсыз балалық шақ” Ата -аналар сайысы

1 слайд
“ Зорлық - зомбылы қсыз балалық шақ” Ата -аналар сайысы

1 слайд

“ Зорлық - зомбылы қсыз балалық шақ” Ата -аналар сайысы

Біздің топ Камалатдин Айзат Аббасқызы Алыбаев Дархан Нұрланұлы Акбергенова Гульнур Қызылорда қаласы №8 П.Д.Осипенко атында ғы

2 слайд
Біздің топ Камалатдин Айзат Аббасқызы Алыбаев Дархан Нұрланұлы Акбергенова Гульнур Қызылорда қаласы №8 П.Д.Осипенко атында ғы орта мектебі, сынып жетекші. Қызылорда облысы , Шиелі ауданы № 156 Нартай Бекежанов атындағы орта мектебі, әлеуметтік – педагог. Абай атындағы №138 орта мектебі, Абай ауылы, педагог - психолог.

2 слайд

Біздің топ Камалатдин Айзат Аббасқызы Алыбаев Дархан Нұрланұлы Акбергенова Гульнур Қызылорда қаласы №8 П.Д.Осипенко атында ғы орта мектебі, сынып жетекші. Қызылорда облысы , Шиелі ауданы № 156 Нартай Бекежанов атындағы орта мектебі, әлеуметтік – педагог. Абай атындағы №138 орта мектебі, Абай ауылы, педагог - психолог.

Біздің топ Абуова Мадина Алдабергенова Арзу Бекмурзаевна Алтынбекова Гүлзат Тоқтарбайқызы Жаңақорған ауданы № 229 орта мек

3 слайд
Біздің топ Абуова Мадина Алдабергенова Арзу Бекмурзаевна Алтынбекова Гүлзат Тоқтарбайқызы Жаңақорған ауданы № 229 орта мектеб інің педагог- психологы Қызылорда облысы, Шиелі ауданы № 270 орта мектебінің педагог -психологы. Қызылорда қаласы, Абай ауылы, Абай атындағы №138 орта мектебінде сынып жетекші.

3 слайд

Біздің топ Абуова Мадина Алдабергенова Арзу Бекмурзаевна Алтынбекова Гүлзат Тоқтарбайқызы Жаңақорған ауданы № 229 орта мектеб інің педагог- психологы Қызылорда облысы, Шиелі ауданы № 270 орта мектебінің педагог -психологы. Қызылорда қаласы, Абай ауылы, Абай атындағы №138 орта мектебінде сынып жетекші.

● Баланы тәрбиелеу, қоғамның сапалы мүшесі етіп өсіру ата –ананың ардақты борышы. ● Зорлық – зомбылық мемлекет пен бүкіл қо

4 слайд
● Баланы тәрбиелеу, қоғамның сапалы мүшесі етіп өсіру ата –ананың ардақты борышы. ● Зорлық – зомбылық мемлекет пен бүкіл қоғамның назарын қажет ететін әлеуметтік құбылыс ретінде қарау. ● Нормативтік-құқықтық базасы ҚР-дағы зорлық- зомбылықтың алдын алу мәселелері бойынша ата- аналарды ң білімдерін жетілдіру. Тақырыптың өзектілігі:

4 слайд

● Баланы тәрбиелеу, қоғамның сапалы мүшесі етіп өсіру ата –ананың ардақты борышы. ● Зорлық – зомбылық мемлекет пен бүкіл қоғамның назарын қажет ететін әлеуметтік құбылыс ретінде қарау. ● Нормативтік-құқықтық базасы ҚР-дағы зорлық- зомбылықтың алдын алу мәселелері бойынша ата- аналарды ң білімдерін жетілдіру. Тақырыптың өзектілігі:

Мақсаты: ● Ата – ана адамгершілік қасиеттерін бала бойына сіңіре отырып, баламен дұрыс тіл табысуға, зорлық – зомбылықсыз қа

5 слайд
Мақсаты: ● Ата – ана адамгершілік қасиеттерін бала бойына сіңіре отырып, баламен дұрыс тіл табысуға, зорлық – зомбылықсыз қарым – қатынас орнатуға бағыт беру және түсінік қалыптастыру.

5 слайд

Мақсаты: ● Ата – ана адамгершілік қасиеттерін бала бойына сіңіре отырып, баламен дұрыс тіл табысуға, зорлық – зомбылықсыз қарым – қатынас орнатуға бағыт беру және түсінік қалыптастыру.

Міндеттері: ● Ата – аналарға зорлық –зомбылық туралы мағлұмат беріледі. ● Бала тәрбиесінде ата – ананың алатын орнының ере

6 слайд
Міндеттері: ● Ата – аналарға зорлық –зомбылық туралы мағлұмат беріледі. ● Бала тәрбиесінде ата – ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіріледі. ● Қоғамда зорлық - зомбылықтың болмауына ықпалын тигізетін адамдарға құрметпен қарау көзқарасын қалыптастырады.

6 слайд

Міндеттері: ● Ата – аналарға зорлық –зомбылық туралы мағлұмат беріледі. ● Бала тәрбиесінде ата – ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіріледі. ● Қоғамда зорлық - зомбылықтың болмауына ықпалын тигізетін адамдарға құрметпен қарау көзқарасын қалыптастырады.

Күтілетін нәтиже: ● Ата – ана, сынып жетекші баламен, сынып жетекші ата – анамен үнемі тығыз қарым – қатынаста болса, біз с

7 слайд
Күтілетін нәтиже: ● Ата – ана, сынып жетекші баламен, сынып жетекші ата – анамен үнемі тығыз қарым – қатынаста болса, біз сапалы, білімді, саналы, тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелей аламыз.

7 слайд

Күтілетін нәтиже: ● Ата – ана, сынып жетекші баламен, сынып жетекші ата – анамен үнемі тығыз қарым – қатынаста болса, біз сапалы, білімді, саналы, тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелей аламыз.

Әдіс – тәсілдер ● Сайыс

8 слайд
Әдіс – тәсілдер ● Сайыс

8 слайд

Әдіс – тәсілдер ● Сайыс

Шаттық шеңбері Ыстық орындық Топқа бөлу

9 слайд
Шаттық шеңбері Ыстық орындық Топқа бөлу

9 слайд

Шаттық шеңбері Ыстық орындық Топқа бөлу

Ата-аналармен жұмыс № Іс-шаралар Өткізу мерзімі Жауаптылар 1 «Баланың зорлық-зомбылықтың кез келген түрінен қорғалу құқығы тура

10 слайд
Ата-аналармен жұмыс № Іс-шаралар Өткізу мерзімі Жауаптылар 1 «Баланың зорлық-зомбылықтың кез келген түрінен қорғалу құқығы туралы» жалпы мектептік ата-аналар жиналысы Қыркүйек Директор , тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекші, психолог, әлеуметтік педагог 2 Ата-аналарға балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың күдікті және нақты жағдайлары туралы хабарлау және балаларды қорғау және көмек көрсету шаралары туралы жадынама дайындау Қазан Сынып жетекші, психолог, әлеуметтік педагог 3 «Зорлық-зомбылықсыз балал ық шақ » ата -аналармен сайыс Қараша Сынып жетекші, ата-аналар , психолог, әлеуметтік педагог 4 Сыныптағы ата-аналар жиналысы « Бала тәрбиесіндегі ата – ананың рөлі » Желтоқсан Сынып жетекшілері 5 Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас бойынша педагог-психологтың кеңесін өткізу Уақытында Педагог-психолог, сынып жетекшілер 6 Ата-аналарға балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша кеңес беру То қсанына 1 рет Сынып жетекшілері, м ектептің балалар құқықтары жөніндегі уәкілі

10 слайд

Ата-аналармен жұмыс № Іс-шаралар Өткізу мерзімі Жауаптылар 1 «Баланың зорлық-зомбылықтың кез келген түрінен қорғалу құқығы туралы» жалпы мектептік ата-аналар жиналысы Қыркүйек Директор , тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекші, психолог, әлеуметтік педагог 2 Ата-аналарға балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың күдікті және нақты жағдайлары туралы хабарлау және балаларды қорғау және көмек көрсету шаралары туралы жадынама дайындау Қазан Сынып жетекші, психолог, әлеуметтік педагог 3 «Зорлық-зомбылықсыз балал ық шақ » ата -аналармен сайыс Қараша Сынып жетекші, ата-аналар , психолог, әлеуметтік педагог 4 Сыныптағы ата-аналар жиналысы « Бала тәрбиесіндегі ата – ананың рөлі » Желтоқсан Сынып жетекшілері 5 Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас бойынша педагог-психологтың кеңесін өткізу Уақытында Педагог-психолог, сынып жетекшілер 6 Ата-аналарға балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша кеңес беру То қсанына 1 рет Сынып жетекшілері, м ектептің балалар құқықтары жөніндегі уәкілі

Сайыс жоспары 4. Балаңызды қаншалықты жақсы танисыз? Додокаэдр әдісі 5. « Аяқталмаған сөйлемдер жиынтығы » 6. Талқылау сұ

11 слайд
Сайыс жоспары 4. Балаңызды қаншалықты жақсы танисыз? Додокаэдр әдісі 5. « Аяқталмаған сөйлемдер жиынтығы » 6. Талқылау сұрағы 7. Рефлексия “Шам” тілегі 8. Қорытынды1. Таныстыру (ата – ана ө зін өзі таныстырады) 2. Топқа бөлу: «Асықтарды жина» әдісі 3. Бейне көрініс (талқылау)

11 слайд

Сайыс жоспары 4. Балаңызды қаншалықты жақсы танисыз? Додокаэдр әдісі 5. « Аяқталмаған сөйлемдер жиынтығы » 6. Талқылау сұрағы 7. Рефлексия “Шам” тілегі 8. Қорытынды1. Таныстыру (ата – ана ө зін өзі таныстырады) 2. Топқа бөлу: «Асықтарды жина» әдісі 3. Бейне көрініс (талқылау)

Бейне көрініс

12 слайд
Бейне көрініс

12 слайд

Бейне көрініс

Ой қозғау Балаларға жасалатын зорлық - зомбылық түрлерін атаңыз? Зорлық-зомбылыққа байланысты қандай заңдарды білесіз?

13 слайд
Ой қозғау Балаларға жасалатын зорлық - зомбылық түрлерін атаңыз? Зорлық-зомбылыққа байланысты қандай заңдарды білесіз? Зорлық-зомбылық дегеніміз не?

13 слайд

Ой қозғау Балаларға жасалатын зорлық - зомбылық түрлерін атаңыз? Зорлық-зомбылыққа байланысты қандай заңдарды білесіз? Зорлық-зомбылық дегеніміз не?

«Балаңызды қаншалықты жақсы танисыз?» Балаңыз қандай болғанын қалайсыз? Бала тәрбиесінде неге көбірек көңіл бөлесіз? Балаңыздың

14 слайд
«Балаңызды қаншалықты жақсы танисыз?» Балаңыз қандай болғанын қалайсыз? Бала тәрбиесінде неге көбірек көңіл бөлесіз? Балаңыздың қандай қызығушылығы бар? Бос уақытта балаңызбен қандай жерлерге барасыз? «Әке» деген сіздің ойыңызша қандай болуы керек? «Ана» деген сіздің ойыңызша қандай болуы керек? Балаңыздың ерекше ұнататын пәні? Балаңыздың парталасы кім? Балаңыздың ең жақсы көретін ұстазы? Бала мен ата-ананың қарым-қатынасы қандай болуы керек? Балаңызды сабақтан келгенде қалай қарсы аласыз? Балаңыздың 3 жақсы қасиетін атаңыз?

14 слайд

«Балаңызды қаншалықты жақсы танисыз?» Балаңыз қандай болғанын қалайсыз? Бала тәрбиесінде неге көбірек көңіл бөлесіз? Балаңыздың қандай қызығушылығы бар? Бос уақытта балаңызбен қандай жерлерге барасыз? «Әке» деген сіздің ойыңызша қандай болуы керек? «Ана» деген сіздің ойыңызша қандай болуы керек? Балаңыздың ерекше ұнататын пәні? Балаңыздың парталасы кім? Балаңыздың ең жақсы көретін ұстазы? Бала мен ата-ананың қарым-қатынасы қандай болуы керек? Балаңызды сабақтан келгенде қалай қарсы аласыз? Балаңыздың 3 жақсы қасиетін атаңыз?

Аяқталмаған сөйлемдер жиынтығы. «Шынымды айтсам......» рольдік ойыны Нұсқау: Алдарыңызға топтамалар жиынтығы ұсынылған. Әрқайс

15 слайд
Аяқталмаған сөйлемдер жиынтығы. «Шынымды айтсам......» рольдік ойыны Нұсқау: Алдарыңызға топтамалар жиынтығы ұсынылған. Әрқайсыңыз кезекпен шығып аяқталмаған сөйлемдерді оқып, соған жылдам жауап бересіздер. Жауап шынайы болуы қажет. Шынымды айтсам, мен баламның зорлық –зомбылыққа тап болғанын білгенде .... Шынымды айтсам, менің баламды қасақана ұрлап ( жасырып) кеткен жағдайда .... Шынымды айтсам, менің балам зиянды әрекетке барса(шылым, ішімдік т.б) ...... Шынымды айтсам, менің( ұл,қыз)түнгі кезде (21-24:00) көшеде жүргенін көргенде не естігенде ......   Шынымды айтсам, егер де менің қызымның не ұлымның жаманат қылығын естігенде Шынымды айтсам, мен баламның «өзіме көңілім толмайды » дегенін естігенде .......

15 слайд

Аяқталмаған сөйлемдер жиынтығы. «Шынымды айтсам......» рольдік ойыны Нұсқау: Алдарыңызға топтамалар жиынтығы ұсынылған. Әрқайсыңыз кезекпен шығып аяқталмаған сөйлемдерді оқып, соған жылдам жауап бересіздер. Жауап шынайы болуы қажет. Шынымды айтсам, мен баламның зорлық –зомбылыққа тап болғанын білгенде .... Шынымды айтсам, менің баламды қасақана ұрлап ( жасырып) кеткен жағдайда .... Шынымды айтсам, менің балам зиянды әрекетке барса(шылым, ішімдік т.б) ...... Шынымды айтсам, менің( ұл,қыз)түнгі кезде (21-24:00) көшеде жүргенін көргенде не естігенде ......   Шынымды айтсам, егер де менің қызымның не ұлымның жаманат қылығын естігенде Шынымды айтсам, мен баламның «өзіме көңілім толмайды » дегенін естігенде .......

Талқылау сұрағы Зорлық - зомбылықтың куәсі болған жағдайда қандай шара қолданар едіңіз? Зорлық - зомбылық тақырыбын маңызд

16 слайд
Талқылау сұрағы Зорлық - зомбылықтың куәсі болған жағдайда қандай шара қолданар едіңіз? Зорлық - зомбылық тақырыбын маңызды деп санайсыз ба? Жаттығулар, әсіресе рольдік ойындар кезінде өзіңізді қалай сезіндіңіз?

16 слайд

Талқылау сұрағы Зорлық - зомбылықтың куәсі болған жағдайда қандай шара қолданар едіңіз? Зорлық - зомбылық тақырыбын маңызды деп санайсыз ба? Жаттығулар, әсіресе рольдік ойындар кезінде өзіңізді қалай сезіндіңіз?

Ата - анаға кеңес ● Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз - ақ

17 слайд
Ата - анаға кеңес ● Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз - ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс - керіс ұйымдастырмаңыз. ● Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. ● Баланы сабаққа (әсіресе таңертең) ашқұрсақ жібермеңіз; ● «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», «Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз; ● Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, «сені тыңдауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл бөліп, мұқият тыңдаңыз; ● Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі - ақ айтады; ● Баланың бір қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; ● Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып сабақ дайындауға отырғызбаңыз. Олар да 2 - 3 сағат ойнап, демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі - сабаққа әзірленудің сәтті кезі. ● Бір мезгілде барлық сабаққа әзірленуін талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс; ● Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіп дайындалыңыз. ● «Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз. ● Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін - еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз.

17 слайд

Ата - анаға кеңес ● Таңертең (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз - ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс - керіс ұйымдастырмаңыз. ● Егер балаңыз сабақтан кешігетіндей болып жатса, онда «Бол да болдың!» астына алып айғайламаңыз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. ● Баланы сабаққа (әсіресе таңертең) ашқұрсақ жібермеңіз; ● «Бұзық болма!», «Қисалаңдамай тыныш жүр!», «Бүгін 2 алсаң құртамын!» деген ескертулерді жиі айта бермеңіз. Керісінше, оған жылу сыйлап, жақсы баға алып келуіне тілектестік білдіріңіз; ● Есіктен кірмей жатып, «Бүгін қандай баға алдың?» деп бас салып балыңызды сұрақтың астына алмаңыз. Мектептен келген балаңызды көңілді қарсы алыңыз, оның сабақтан шаршап келгенін ескеріңіз. Егер бала әлденеге ренжіп келсе, бірдеңені айтпақшы болса, «сені тыңдауға уақытым жоқ» демей, арнайы көңіл бөліп, мұқият тыңдаңыз; ● Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі - ақ айтады; ● Баланың бір қылығы үшін мұғалім сізді шақыртып алса, өзара әңгімеге баланы қатыстырмаңыз; ● Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып сабақ дайындауға отырғызбаңыз. Олар да 2 - 3 сағат ойнап, демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі - сабаққа әзірленудің сәтті кезі. ● Бір мезгілде барлық сабаққа әзірленуін талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс; ● Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіп дайындалыңыз. ● «Егер, сен, осы сабақты орындамасаң!» деп басталатын тәртіпке шақыру баланың жүйкесіне әсер етеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз. ● Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін - еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз.

«Шам тілегі» әдісі арқылы қорытындылау

18 слайд
«Шам тілегі» әдісі арқылы қорытындылау

18 слайд

«Шам тілегі» әдісі арқылы қорытындылау

Назарларыңызға рақмет

19 слайд
Назарларыңызға рақмет

19 слайд

Назарларыңызға рақмет