Материалдар / Зорлық зомбылықсыз әлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зорлық зомбылықсыз әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Зорлық зомбылықсыз әлем атты тәрбие сабаққа пайдалануға арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
137
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚСЫЗ ӘЛЕМ

1 слайд
ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚСЫЗ ӘЛЕМ

1 слайд

ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚСЫЗ ӘЛЕМ

Мақсаты: Білім алушылардың зорлық-зомбылық туралы білімдерін арттыру және оған қарсы тұру дағдыларын дамыту арқылы оларға қ

2 слайд
Мақсаты: Білім алушылардың зорлық-зомбылық туралы білімдерін арттыру және оған қарсы тұру дағдыларын дамыту арқылы оларға қауіпсіз және қолдау көрсететін орта құру. Міндеттері: Білім алушылардың зорлық-зомбылықтың алдын алудағы эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; Білім алушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; Білім алушылардың өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; Білім алушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.

2 слайд

Мақсаты: Білім алушылардың зорлық-зомбылық туралы білімдерін арттыру және оған қарсы тұру дағдыларын дамыту арқылы оларға қауіпсіз және қолдау көрсететін орта құру. Міндеттері: Білім алушылардың зорлық-зомбылықтың алдын алудағы эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; Білім алушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; Білім алушылардың өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; Білім алушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.

ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚСЫЗ ӘЛЕМ ӨЗЕКТІЛІГІ: БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ ӘСЕР ЕТЕТІН ЖАҺАНДЫҚ ПРОБЛЕМА БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. К

3 слайд
ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚСЫЗ ӘЛЕМ ӨЗЕКТІЛІГІ: БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ ӘСЕР ЕТЕТІН ЖАҺАНДЫҚ ПРОБЛЕМА БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ : БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУДАҒЫ ОТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕМЕН ТАНЫСАДЫ. ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУДАҒЫ ОТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕГЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТАДЫ.

3 слайд

ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚСЫЗ ӘЛЕМ ӨЗЕКТІЛІГІ: БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ ӘСЕР ЕТЕТІН ЖАҺАНДЫҚ ПРОБЛЕМА БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ : БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУДАҒЫ ОТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕМЕН ТАНЫСАДЫ. ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУДАҒЫ ОТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕГЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТАДЫ.

Барысы: І. Кіріспе бөлім 1.Сәлемдесу 2.«Миға шабуыл» ІІ. Негізгі бөлім 3.Топтық шығармашылық жұмыс 4.Би терапиясы ІІІ. Қорытынды

4 слайд
Барысы: І. Кіріспе бөлім 1.Сәлемдесу 2.«Миға шабуыл» ІІ. Негізгі бөлім 3.Топтық шығармашылық жұмыс 4.Би терапиясы ІІІ. Қорытынды бөлім «Менің ұйғарымым бойынша ......»

4 слайд

Барысы: І. Кіріспе бөлім 1.Сәлемдесу 2.«Миға шабуыл» ІІ. Негізгі бөлім 3.Топтық шығармашылық жұмыс 4.Би терапиясы ІІІ. Қорытынды бөлім «Менің ұйғарымым бойынша ......»

Зорлық-зомбылық, жәбірлеу (буллинг), кибербуллинг белгілері Оқу үлгерімінің төмендеуі Сабақтан қалу, кешігу, үйден қашу Агрес

5 слайд
Зорлық-зомбылық, жәбірлеу (буллинг), кибербуллинг белгілері Оқу үлгерімінің төмендеуі Сабақтан қалу, кешігу, үйден қашу Агрессивтілік, шеттетілген көз қарас Нашар гигиена, лас киім, шаш жағдайы Көгерулер, жаралар Қабылдамау, құрдастарымен нашар қарым- қатынас Топ кураторы мен педагогтері топтағы келесі ықтимал зорлық- зомбылық, жәбірлеу (буллинг), кибербуллинг белгілеріне жүйелі түрде назар аударып, бұл туралы білім беру ұйымының басшылығына, педагог-психологқа, әлеуметтік педагогке хабарлауы керек

5 слайд

Зорлық-зомбылық, жәбірлеу (буллинг), кибербуллинг белгілері Оқу үлгерімінің төмендеуі Сабақтан қалу, кешігу, үйден қашу Агрессивтілік, шеттетілген көз қарас Нашар гигиена, лас киім, шаш жағдайы Көгерулер, жаралар Қабылдамау, құрдастарымен нашар қарым- қатынас Топ кураторы мен педагогтері топтағы келесі ықтимал зорлық- зомбылық, жәбірлеу (буллинг), кибербуллинг белгілеріне жүйелі түрде назар аударып, бұл туралы білім беру ұйымының басшылығына, педагог-психологқа, әлеуметтік педагогке хабарлауы керек

6 слайд

6 слайд

«БАЛАЛАРДЫҢ 17% - ДАН АСТАМЫ, БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАЙДЫ «11-15 ЖАС АРАЛЫҒЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ 14,1 % - Ы ӨЗ ҚҰРДАСТАРЫНА ҚАРСЫ БУЛ

7 слайд
«БАЛАЛАРДЫҢ 17% - ДАН АСТАМЫ, БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАЙДЫ «11-15 ЖАС АРАЛЫҒЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ 14,1 % - Ы ӨЗ ҚҰРДАСТАРЫНА ҚАРСЫ БУЛЛИНГ ЖАСАҒАНДАРЫН МОЙЫНДАДЫ САРАПШЫЛАР ҰЛДАРДЫҢ БУЛЛИНГКЕ ҚАТЫСУ КӨРСЕТКІШТЕРІ ҚЫЗДАРҒА ҚАРАҒАНДА ЖОҒАРЫ ЕКЕНІН АТАП ӨТТІ. САУАЛНАМАҒА ҚАТЫСҚАН ЖАСӨСПІРІМДЕР ДІҢ 6,8%-Ы АЙЫНА ЕКІ-ҮШ РЕТ БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАЙДЫ; БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ТЕК 2% - Ы АТА- АНАЛАРЫНА НЕ БОЛҒАНЫН АЙТАДЫ МӘЛІМЕТТЕР БЛОГЫ 2022 жылдың мамыр айында Қасым-Жомарт Тоқаев бала құқығын қорғау туралы Заңға қол қойды. Депутаттар кәмелетке толмағандарды буллингтен қорғау үшін заңнамалық шаралар ретінде ұсынған жоба билікке әлеуметтік медиа иелері мен мессенджерлерді «баланы қорлау, қорқыту» белгілері бар «заңсыз» мазмұнды жоюға міндеттеуге мүмкіндік береді. Цифрлық қауіпсіздік сарапшыларының пікірінше, түзетулер әлеуметтік медианы бұғаттауға, цензура орнатуға және сөз бостандығын айтарлықтай шектеуге мүмкіндік береді. https:// rus.azattyq.org/a/32609666.htm l

7 слайд

«БАЛАЛАРДЫҢ 17% - ДАН АСТАМЫ, БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАЙДЫ «11-15 ЖАС АРАЛЫҒЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ 14,1 % - Ы ӨЗ ҚҰРДАСТАРЫНА ҚАРСЫ БУЛЛИНГ ЖАСАҒАНДАРЫН МОЙЫНДАДЫ САРАПШЫЛАР ҰЛДАРДЫҢ БУЛЛИНГКЕ ҚАТЫСУ КӨРСЕТКІШТЕРІ ҚЫЗДАРҒА ҚАРАҒАНДА ЖОҒАРЫ ЕКЕНІН АТАП ӨТТІ. САУАЛНАМАҒА ҚАТЫСҚАН ЖАСӨСПІРІМДЕР ДІҢ 6,8%-Ы АЙЫНА ЕКІ-ҮШ РЕТ БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАЙДЫ; БУЛЛИНГКЕ ҰШЫРАҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ТЕК 2% - Ы АТА- АНАЛАРЫНА НЕ БОЛҒАНЫН АЙТАДЫ МӘЛІМЕТТЕР БЛОГЫ 2022 жылдың мамыр айында Қасым-Жомарт Тоқаев бала құқығын қорғау туралы Заңға қол қойды. Депутаттар кәмелетке толмағандарды буллингтен қорғау үшін заңнамалық шаралар ретінде ұсынған жоба билікке әлеуметтік медиа иелері мен мессенджерлерді «баланы қорлау, қорқыту» белгілері бар «заңсыз» мазмұнды жоюға міндеттеуге мүмкіндік береді. Цифрлық қауіпсіздік сарапшыларының пікірінше, түзетулер әлеуметтік медианы бұғаттауға, цензура орнатуға және сөз бостандығын айтарлықтай шектеуге мүмкіндік береді. https:// rus.azattyq.org/a/32609666.htm l

8 слайд

8 слайд

Назарларыңызға рахмет.

9 слайд
Назарларыңызға рахмет.

9 слайд

Назарларыңызға рахмет.