Кіру / Тіркелу
Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс
Олимпиада
Дайын ҚМЖ
ЖИ көмекші
Материалдар
Қызметтер
Аттестация
Іс-шаралар
Байқау
Турнир
Орталық туралы
Материалдар
Журнал
Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
Жариялау
Меню
ЖИ көмекші
Қауымдастық
Кабинет
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Материалдар
Көрнекіліктер
Барлығы: 1 материал
Қазақстанда жарнаманың қалыптасуы мен даму мәселелері
Такесова Айымторы Калиматовна, Абдрахманова Айгуль Ербулатовна
26 Сәуір 2022
677
Қазіргі кездегі жарнаманың өзектілігі өз нарығымызды қамти бастаған фирманың нарықта дамуы мен бәсекелестерін жеңіп шығуына, алдына қойған талаптары мен мақсаттарына жетуіне бірден бір әсер етуші болып саналады. «Ақшаны үнемдеу үшін жарнамадан тартынған адам сағатты тоқтатуға ұмтылған жанның кейпін көрсетеді». Бұл мақал сөз барлық қоғамға да таныс. Сонымен қарапайым сөзбен айтқанда, жарнама дегеніміз – тұтынушылар көңілін өзіне аударып, өз тауары мен қызметін өткізудегі фирманың ақылы әрекеті.
Экономика
Мақала
Басқа