Кіру / Тіркелу
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Менің ҚМЖ-ларым
Аттестация подписка
Менің материалдарым
Менің семинарларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Менің көрнекіліктерім
Журнал
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
Курс
Олимпиада
Дайын ҚМЖ
Аттестация
Материалдар
Қызметтер
Аттестация
Семинарлар
Байқау
Турнир
Көрнекіліктер
Орталық туралы
Материалдар
Журнал
Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Жариялау
Меню
Хабарлама
Кабинет
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Материалдар
Көрнекіліктер
Барлығы: 1 материал
Қазақстанда жарнаманың қалыптасуы мен даму мәселелері
770 ₸
Такесова Айымторы Калиматовна, Абдрахманова Айгуль Ербулатовна
770 ₸
26 Сәуір 2022
533
0
Қазіргі кездегі жарнаманың өзектілігі өз нарығымызды қамти бастаған фирманың нарықта дамуы мен бәсекелестерін жеңіп шығуына, алдына қойған талаптары мен мақсаттарына жетуіне бірден бір әсер етуші болып саналады. «Ақшаны үнемдеу үшін жарнамадан тартынған адам сағатты тоқтатуға ұмтылған жанның кейпін көрсетеді». Бұл мақал сөз барлық қоғамға да таныс. Сонымен қарапайым сөзбен айтқанда, жарнама дегеніміз – тұтынушылар көңілін өзіне аударып, өз тауары мен қызметін өткізудегі фирманың ақылы әрекеті.
Экономика
Мақала
Басқа