Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 1 материал
"Мәтін есептерді шешу"
Ром Алия, Алпысбаева Шарбану Қалиоллақызы
15 Сәуір 2024
264
13
Математикалық білім, біліктілік және дағдылардың қалыптасуының ең қажетті оқыту қызметі мәтіндік есептерді щығарта білу. Осындай есептер оқушының оқу – танымдық белсенділігін арттыруға әсер ететін бірден – бір құрал болып табылады. Математиканы оқыту барысында мәтіндік есептердің ерекше орны бар.Оның ішінде пайыздық есептер әдеттегі оқыту құралы болып табылады. Мәтіндік есептерді шешу оқушыларға едәуір қиындық туғызады. Өйткені басқа есептердің алгоритмдеуге келетін формальді – техникалық аппараты болады, ал мәтіндік есептер оқушылардың өзіне теңдеу немесе теңдеулер жүйесіен құруды талап етеді. Ол үшін оқушы есептің шартын түсініп, оны математика тіліне аудара білуі қажет, яғни оқушы оның математикалық моделін құра білуі керек. Сонда ғана ол есепті шешудің қысқаша формальді жолын таба алады. Есептерді шығарудың осы деңгейі басқасына қарағанда эвристикалық сипатта болады. Математиканы оқытуда мәтіндік есептердің орны жан – жақты, олар мынадай функцияларға әкеледі: • Математик
Математика
Авторлық бағдарлама
6 сынып