Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 3 материал
Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
770 ₸
Абдисаматова Гулдана Муханқызы
770 ₸
29 Мамыр 2019
3236
3
логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде арқылы өз ойларын басқаруға және ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік берілген
Алгебра
Мақала
11 сынып
Логарифмдік теңдеулерді құрастыру
770 ₸
Бәйтікбай Береке, Қайрат Назым, Туребекова Арайлым
770 ₸
28 Қараша 2018
432
0
Казіргі таңда көп жастар шынына келгенде, болашақта шаруашылықтың қай саласында қызмет істейтінін білмейді.Олар оқу орнын таңдау кезінде болашақта білікті, білімді азамат болуды ғана ойлайды. Бағдарлама жасаушылар да бұл мәселені жобалап қана шешеді. Шындығында білікті, білімді болу толып жатқан білімдердің күрделі салаларын берілген уақытта анықтау мүмкін емес. Біз біліктілікті қалыптастыратын бір ғана математика саласын қарастырып отырмыз. Оның білімділікке қосатын үлесі қандай деген суал тілімізге оралады. Бағдарлама біреудің ой пікірі. Оның материалын жүйелеп бергенде алушы ой пікірін қайталайды, бірақ білім алушыға тән ойлау жүйесі қалыптаспайды. Бағдарламаны құрастырушылар ойлау жүйесінің логикасы сақталуын басшылыққа алмаудың нәтижесінде ой үзілістері пайда болады. Мұндай жағдайда оқырманның өзіне тән объективтік пікірі қалыптаспайды. Адам есепті өзі құрастырса, онда ол есеп, құрылымындағы өрнектерді өзінің бұрын оқыған математикалық сөйлемдеріндегі, формулалардың, теоремаларды
Алгебра
Мақала
Басқа
Логарифмдік теңдеулерді құрастыру
770 ₸
Бәйтікбай Береке, Қайрат Назым, Туребекова Арайлым
770 ₸
28 Қараша 2018
384
0
Казіргі таңда көп жастар шынына келгенде, болашақта шаруашылықтың қай саласында қызмет істейтінін білмейді.Олар оқу орнын таңдау кезінде болашақта білікті, білімді азамат болуды ғана ойлайды. Бағдарлама жасаушылар да бұл мәселені жобалап қана шешеді. Шындығында білікті, білімді болу толып жатқан білімдердің күрделі салаларын берілген уақытта анықтау мүмкін емес. Біз біліктілікті қалыптастыратын бір ғана математика саласын қарастырып отырмыз. Оның білімділікке қосатын үлесі қандай деген суал тілімізге оралады. Бағдарлама біреудің ой пікірі. Оның материалын жүйелеп бергенде алушы ой пікірін қайталайды, бірақ білім алушыға тән ойлау жүйесі қалыптаспайды. Бағдарламаны құрастырушылар ойлау жүйесінің логикасы сақталуын басшылыққа алмаудың нәтижесінде ой үзілістері пайда болады. Мұндай жағдайда оқырманның өзіне тән объективтік пікірі қалыптаспайды. Адам есепті өзі құрастырса, онда ол есеп, құрылымындағы өрнектерді өзінің бұрын оқыған математикалық сөйлемдеріндегі, формулалардың, теоремаларды
Алгебра
Мақала
Басқа