
Нурмуханбетова Айжан Аскербаевна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 8 материал
Использовать речевой этикет в разных ситуациях общения. обсуждать правила этикета в кафе, рассказывать о еде и напитках -называть полезные продукты -определять и записывать меню для друга - определять по прочитанному стихотворению С.Михалкова о чем говорится в тексте и рассказать о главной мысли
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Осынау қиыны мен қызығы мол ұстаздық еңбек жолымның басталғанына да біраз жыл болыпты. Кеше ғана қолыма диплом алып, өзімнің жүрек қалауыммен мұғалімдік мамандықты таңдаған жас маман едім. Алдымда көздері жәудіреген кішкентай бүлдіршіндер отырды. Ал қазір сол өзім тәлім- тәрбие берген шәкіртім қазіргі таңда менің әріптесім.Бұл да уақыттың үздіксіз тіршілігі екендігінің белгісі. Менің өмірдегі бақытым- ұстаз болуым.
Бастауыш сынып
Эссе, шығарма, мазмұндама
1 сынып
Бүгін Қазақстан халықаралық білімдік кеңістігіне шығуға бағытталған. Бұл педагогты көп нәрсеге міндеттейді. Ол уақытпен бірге жүру керек, қоғамның әлеуметтік тапсырысын қанағаттандыру керек. Ал қоғамға өзіндік ой-өрісі дамыған, шығармашылығы мол тұлға қажет. Мұғалім оқушы не үшін оқу керек екенін, өзінің білімін іс жүзінде пайдалана білетіндей қылып, өз жұмысын құру керек. Ұстаз деген бойындағы күш-қайратын ұрпақ тәрбиесіне жұмсап, сол жолда еңбек етіп талмай ізденетін ұлағатты жандар деп білемін. Сондықтан мұғалім ретінде өз тәжірибеме үнемі сыни көзбен қарайтынмын.
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
1 сынып
Мәдени өсімдіктер өздеріне көп күтімді қажет етеді. Жақсы өнім алу үшін адам өсімдіктердің өсуіне қолайлы жағдай жасайды. Мысалы, топыраққа күтім жасау, суару, арамшөптермен және зиянкестермен күрес жүргізу.
Топыраққа күтім жасау — оның құнарлылығын арттыру мақсатында жасалатын шаралар кешені. Жерді ұзақ уақыт бойы пайдалану — топырақтың тозуына әкеледі. Сондықтан топыраққа жиі тыңайт қыштар себу қажет
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді;
ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды;
“+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады.
кішкентай ойыншықтар;
геометриялық фигуралар;
тақтаға ілінген цифрлармен жазылған 11-ден 20-ға дейінгі сандары бар сандық сәуле;
11-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар;
жіп және қыстырғыштар;
санауға қолдануға болатын кез келген заттар, қаламсап, қарындаш, кітаптар т.с.с.
ламинатталған бет және сандық сәуле сызылған парақтар.
Жаңартылған бағдарлама
Ашық сабақ
1 сынып
қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді;
ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды;
“+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады.
кішкентай ойыншықтар;
геометриялық фигуралар;
тақтаға ілінген цифрлармен жазылған 11-ден 20-ға дейінгі сандары бар сандық сәуле;
11-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар;
жіп және қыстырғыштар;
санауға қолдануға болатын кез келген заттар, қаламсап, қарындаш, кітаптар т.с.с.
ламинатталған бет және сандық сәуле сызылған парақтар.
Жаңартылған бағдарлама
Ашық сабақ
1 сынып
қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді;
ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды;
“+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады.
кішкентай ойыншықтар;
геометриялық фигуралар;
тақтаға ілінген цифрлармен жазылған 11-ден 20-ға дейінгі сандары бар сандық сәуле;
11-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған парақшалар;
жіп және қыстырғыштар;
санауға қолдануға болатын кез келген заттар, қаламсап, қарындаш, кітаптар т.с.с.
ламинатталған бет және сандық сәуле сызылған парақтар.
Жаңартылған бағдарлама
Ашық сабақ
1 сынып
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Көркем еңбек, дүниетану сабағы
Аудиожазба , таныстырылым.
Мен және табиғат. Й дыбысы мен әрпі.
Сабақ барысы
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Қайырлы таң көздерің,ояндыңдарма?
Қайырлы таң қолдарың,ояндыңдарма?
Қайырлы таң аяқтарым,ояндыңдарма?
Қайырлы таң достарым,ояндыңдарма?
Қайырлы таң күн мен ояндым.
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Жаңартылған бағдарлама
Ашық сабақ
1 сынып