Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 16 материал
Биология пәнінен функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар
Кабиева Бакытгуль Губайдуллина
01 Сәуір 2025
250
Бұл авторлық бағдарлама оқушыларға биология пәнін тек теориялық тұрғыдан емес, практикалық бағытта меңгеруге мүмкіндік береді. Бағдарлама мазмұны оқушылардың жас ерекшеліктерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын және инновациялық әдістерді ескере отырып құрастырылған.
Биология
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» (Әдістемелік құрал)
Масалимова Алмагул Сайлаубаевна
30 Наурыз 2025
368
Қазақ тілін бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесі – бұл қазақ тілін оқытудың негізгі теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін зерттейтін пән болып табылады. Бұл пәннің басты мақсаты – оқушыларды ана тіліне деген сүйіспеншілігін қалыптастыру, олардың қазақ тіліндегі сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Бастауыш білім беру кезеңі оқушының тілдік қорын молайту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және оның жалпы білім беру қабілеттерін дамыту үшін маңызды кезең болып табылады. Мақсаты: Қазақ тілін бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесінің негізгі мақсаты – оқушыларға қазақ тілінің негізгі құрылымдарын, грамматикалық ережелерін меңгерту және олардың сөйлеу, жазу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту. Сонымен қатар, қазақ тіліне деген сүйіспеншілік пен құрметті қалыптастыру, қазақ тілінің қоғамдағы маңызын түсіндіру. Міндеті: 1. Оқушылардың қазақ тіліндегі сөйлеу дағдыларын дамыту, оларды сауатты әрі дұрыс сөйлей білуге үйрету. 2. Қазақ тілінде оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру. 3. Қаза
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
«Программалау негіздері: 6 – сынып оқушыларына арналған әдістемелік құрал»
Рамазанова Гулжихан Кенжебаевна
30 Наурыз 2025
227
«Программалау негіздері: 6 – сынып оқушыларына арналған әдістемелік құрал» – информатика пәнін оқыту үдерісінде қолдануға арналған кешенді әдістемелік жинақ. Бұл құрал 6-сынып оқушыларының программалау тілдерімен алғашқы таныстығын ұйымдастырып, олардың алгоритмдік ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Практикалық тапсырмалар оқушыларға программалау ұғымдарын терең түсініп, өз бетінше шағын жобалар құруға дағдыланады. Әдістемелік жинақтағы тапсырмалар оқушылардың логикалық ойлау, мәселелерді кезең-кезеңімен шешу және талдау дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ, күнделікті өмірмен байланысты мысалдар арқылы балалардың пәнге деген қызығушылығы оянып, информатикаға деген ынтасы артады. Мұғалімдерге арналған нұсқаулықтар мен қосымша ресурстар педагогикалық тәжірибені жетілдіруге көмектеседі. Осылайша, «Программалау негіздері: 6 – сынып оқушыларына арналған әдістемелік құрал» информатика пәнінің мазмұнын сапалы меңгеруге септігін тигізіп қана қоймай, оқушылардың алдағы
Информатика
Авторлық бағдарлама
6 сынып
«ДЕФЕКТОЛОГ МАМАННЫҢ АТА-АНАҒА БАЛА ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫН КӨРСЕТУ» (дефектологқа арналған әдістемелік құрал)
Нұрберген Айдана Нұрбергенқызы
30 Наурыз 2025
192
Бұл әдістемелік құрал дефектолог мамандарға және ата-аналарға баланың тілін дамытуға арналған тиімді әдіс-тәсілдерді ұсынуға бағытталған. Құралда баланың тілін дамыту жолдары туралы теориялық негіздер, әдіс-тәсілдер және практикалық кеңестер берілген. Әдістемелік құралдың мақсаты – ата-аналар мен мамандарға баланың тілін дамытуда қолдау көрсету, түрлі жаттығулар мен ойындар арқылы баланың тілдік дағдыларын жетілдіру.
Логопед, дефектолог
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Учебно-методический комплекс курсу по выбору «Пишем грамотно» для 5- класса общеобразовательной школы казахским языком обучения
Мурзагалиев Тимур Николаевич
30 Наурыз 2025
184
Курс «Пишем грамотно» составлен на основе типовой учебной программы по учебному предмету «Русский язык и литература для 5-9 классов уровня основного среднего образования (с нерусским языком обучения) по обновленному содержанию, утвержденной приказом МОН РК. Определение Республики Казахстан как полиэтнического государства диктует необходимость формирования поликультурной личности. Наряду с обязательным владением государственным языком, для более полной реализации своих социальных функций в различных сферах общественной жизни, выпускникам школ с казахским языком обучения необходимо умение решать задачи реальной коммуникации и на русском языке. Роль и место учебного предмета «Русский язык» в школе с казахским языком обучения предопределяется особенностями современного социального заказа, ориентирующего на такое изучение языка, которое бы сделало возможным его широкое использование в качестве средства общения между людьми – носителями разных языков в контексте диалога национальных культу
Русский язык
Авторлық бағдарлама
5 сынып
«ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЗАМАНДЫҚ ӘДІСТЕМЕСІ» (Шет тілі пәніне арналған көмекші құрал)
Қабылханов Нұрсәт Талғатұлы
30 Наурыз 2025
214
Шет тілі қазіргі заманның жаһандық тілі болып табылады. Осы себептен, оны үйрену әрбір адам үшін маңызды болып отыр. Ағылшын тілін үйретудің қазіргі заманғы әдістемелері, әсіресе білім беру саласындағы өзгерістер мен технологиялардың дамуы, оқу процесінің сапасын арттыруда маңызды рөл атқарады. Қазіргі уақытта тіл үйрету тек грамматикалық ережелер мен сөздермен жұмыс істеумен ғана шектелмейді, сондай-ақ, тілдің әртүрлі аспектілерін дамытуға бағытталған жаңа әдіс-тәсілдер қолданылуда. Бұл әдістемелік құралдың мақсаты – ағылшын тілін оқытудағы қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды және стратегияларды түсіндіру, сондай-ақ тиімді оқыту үшін пайдаланылатын құралдар мен ресурстарды ұсыну.
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ (ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ)
Супигалиев Руслан Мусаевич
30 Наурыз 2025
159
Бұл әдістемелік құралдың негізгі мақсаты – музыкалық білім беру саласындағы мұғалімдер мен студенттерге музыкалық білімді тиімді түрде беру үшін қажетті әдіс-тәсілдер мен құралдарды ұсыну. Құралдың ауқымы музыкалық білім беру жүйесінің барлық деңгейлерін қамтиды: мектепке дейінгі, мектептік және жоғары оқу орындарындағы музыкалық пәндерді оқыту. Әдістемелік құрал музыкалық шығармашылыққа, ән айтуға, музыкалық аспаптармен жұмыс істеуге және музыкалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмаларды қамтиды.
Музыка
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу» (Әдістемелік көмекші құрал)
Жолдасова Меруерт Сәбитқызы
30 Наурыз 2025
123
Жолдасова Меруерт Сәбитқызы –А.Оразбаева атындағы негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі. «Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу» әдістемелік жинақ әдебиеттік оқу, қазақ тілі, дүниетану, жаратылыстану, көркем еңбек, музыка пәндерімен кіріктіріліп алынған, сондықтан оқушының алған білімін толықтырып, сөздік қорын байытып, жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді, оқу үрдісіне қолдануға болады. Оқушылардың қазақ балалар әдебиеті мен әлем классикасының алтын қорындағы аса құнды шығармаларды оқып, сол туындылардың рухани маңыздылығын ұғыну, рухани мұраны сақтап, туған жеріне, еліне деген патриоттық сезімін ояту. Әдістемелік көмекші құрал арқылы балаларды кітап оқуға үйретер құнды деректер бар. Ұсынылып отырған әдістемелік жинақ бастауыш сынып мұғалімдері мен жас мамандарға кітап оқуға оқушыларды баулу, оқуды тиімді ұйымдастыру және жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін көмекші құрал болады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының әдістемелік негіздері
Сагиндыкова Замзагуль Максимовна
30 Наурыз 2025
199
Бұл әдістемелік нұсқаулық сөйлеу бұзылыстары бар балалардың тілдік дағдыларын дамытуға, сөйлеу кемшіліктерін түзетуге және қарым-қатынас қабілеттерін жақсартуға арналған. Оқу құралы логопедтерге, мұғалімдерге және ата-аналарға көмекші құрал ретінде ұсынылады.Сөйлеу бұзылыстары – баланың коммуникативтік дағдыларына, танымдық қабілеттеріне және эмоционалдық жағдайына әсер ететін маңызды факторлардың бірі. Ерте жастан бастап түзету жұмыстары жүргізілсе, баланың сөйлеу қабілетін қалпына келтіру және жақсарту мүмкіндігі артады.Бұл нұсқаулықта сөйлеу бұзылыстарын анықтау, түзету және дамыту әдістері қарастырылады. Сондай-ақ, логопедиялық жаттығулар, ойындар және ата-аналарға арналған кеңестер берілген. Барлық әдістемелер мен тәсілдер баланың жас ерекшеліктерін ескере отырып әзірленген.Бұл материал сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың дамуына ықпал етіп, олардың күнделікті өмірдегі қарым-қатынасын жеңілдетуге көмектеседі.
Логопед, дефектолог
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу» (Әдістемелік көмекші құрал)
Жолдасова Меруерт Сәбитқызы
30 Наурыз 2025
147
«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу» әдістемелік жинақ әдебиеттік оқу, қазақ тілі, дүниетану, жаратылыстану, көркем еңбек, музыка пәндерімен кіріктіріліп алынған, сондықтан оқушының алған білімін толықтырып, сөздік қорын байытып, жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді, оқу үрдісіне қолдануға болады. Оқушылардың қазақ балалар әдебиеті мен әлем классикасының алтын қорындағы аса құнды шығармаларды оқып, сол туындылардың рухани маңыздылығын ұғыну, рухани мұраны сақтап, туған жеріне, еліне деген патриоттық сезімін ояту. Әдістемелік көмекші құрал арқылы балаларды кітап оқуға үйретер құнды деректер бар. Ұсынылып отырған әдістемелік жинақ бастауыш сынып мұғалімдері мен жас мамандарға кітап оқуға оқушыларды баулу, оқуды тиімді ұйымдастыру және жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беретін көмекші құрал болады.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Қосымша білім беру педагогінің «Балалардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру»атты әдістемелік құралына
Лукпанова Матильда Сансызбаевна
27 Наурыз 2025
173
1. Баланың қызығушылықтары мен қабілеттерін ескеру Балалардың бос уақытын ұйымдастыруда олардың жеке қызығушылықтарын, қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеру маңызды. Әр бала өзінше ерекше, сондықтан әрбір баланың даму деңгейі мен жеке ерекшеліктеріне қарай әрекеттер мен іс-шаралар таңдалуы тиіс. 2. Шығармашылық және оқу іс-шаралары Балалар бос уақытын тек ойынмен ғана емес, шығармашылық және оқу іс-шараларымен де тиімді өткізе алады. 3. Спорттық және дене шынықтыру іс-шаралары Дене шынықтыру және спорттық әрекеттер балалардың физикалық денсаулығын жақсартады, сонымен қатар олардың өзара қарым-қатынасын нығайтуға ықпал етеді. 4. Қоғамдық және әлеуметтік іс-шаралар Балалар бос уақытын тек жеке іс-шаралармен емес, сонымен қатар әлеуметтік өзара әрекеттермен де өткізе алады. 5. Бос уақытты ұйымдастырудың тәртібі Балалардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру үшін белгілі бір тәртіп пен жоспар болуы қажет. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру жұмысының мақсаты мен міндеттер
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
"Оқушылардың кәсіби бағдарын арттырудағы педагогикалық әдістер мен тәсілдер" әдістемелік көмекші құрал
Рахымгалиева Айдана Масиновна
27 Наурыз 2025
103
Бағдарламаның түсіндірме жазбасы Өзектілігі: қазргi уақытта жаcөспірімдер мен жастар үшін мамандық таңдау-өміріндегі маңызды кезеңдердің бірі болып табылады. Бұл кезеңде жасөспірімдер өз қабілеттерін, қызығушылықтарын және өмірлік мақсаттарын дұрыс анықтауға тиіс. Мамандық таңдау процесінде дұрыс бағыт-бағдар беру, кәсіби бағдарлау, сондай-ақ ата-аналардың қолдауы мен мектептің көмегі ерекше маңызға ие. Мақсаты: Окушыларга мамандык тандау бойынша жуйелі турде бағыт-багдар бере отырып, кажетті мамандыкты тандай білуге уйрету. Міндеттері: • Оқушылардың кәсіби бағдар беру саласындағы түсініктерін қалыптастыру. • Өз қызығушылықтары мен қабілеттеріне негізделген мамандықты таңдай білуге үйрету. • Оқушыларды жұмыс нарығындағы мамандықтармен таныстыру, олардың болашақта сұранысқа ие салаларға бағытталуын қамтамасыз ету. • Мамандық таңдаудың психологиялық және әлеуметтік аспектілерін түсіндіру. • Ата-аналар мен мектеп ұстаздарына кәсіби бағдар беру бойынша әдістемелік көмек көрсету.
Барлық пәндер
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
«ДЕФЕКТОЛОГ МАМАННЫҢ АТА-АНАҒА БАЛА ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫН КӨРСЕТУ» дефектологқа арналған әдістемелік құрал
Нұрберген Айдана Нұрбергенқызы
27 Наурыз 2025
171
Бұл әдістемелік құрал дефектолог мамандарға және ата-аналарға баланың тілін дамытуға арналған тиімді әдіс-тәсілдерді ұсынуға бағытталған. Құралда баланың тілін дамыту жолдары туралы теориялық негіздер, әдіс-тәсілдер және практикалық кеңестер берілген. Әдістемелік құралдың мақсаты – ата-аналар мен мамандарға баланың тілін дамытуда қолдау көрсету, түрлі жаттығулар мен ойындар арқылы баланың тілдік дағдыларын жетілдіру.
Логопед, дефектолог
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
«ДЕФЕКТОЛОГ МАМАННЫҢ АТА-АНАҒА БАЛА ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫН КӨРСЕТУ» дефектологқа арналған әдістемелік құрал
Нұрберген Айдана Нұрбергенқызы
27 Наурыз 2025
148
Бұл әдістемелік құрал дефектолог мамандарға және ата-аналарға баланың тілін дамытуға арналған тиімді әдіс-тәсілдерді ұсынуға бағытталған. Құралда баланың тілін дамыту жолдары туралы теориялық негіздер, әдіс-тәсілдер және практикалық кеңестер берілген. Әдістемелік құралдың мақсаты – ата-аналар мен мамандарға баланың тілін дамытуда қолдау көрсету, түрлі жаттығулар мен ойындар арқылы баланың тілдік дағдыларын жетілдіру.
Логопед, дефектолог
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
«ДЕФЕКТОЛОГ МАМАННЫҢ АТА-АНАҒА БАЛА ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫН КӨРСЕТУ» дефектологқа арналған әдістемелік құрал
Нұрберген Айдана Нұрбергенқызы
27 Наурыз 2025
121
Бұл әдістемелік құрал дефектолог мамандарға және ата-аналарға баланың тілін дамытуға арналған тиімді әдіс-тәсілдерді ұсынуға бағытталған. Құралда баланың тілін дамыту жолдары туралы теориялық негіздер, әдіс-тәсілдер және практикалық кеңестер берілген. Әдістемелік құралдың мақсаты – ата-аналар мен мамандарға баланың тілін дамытуда қолдау көрсету, түрлі жаттығулар мен ойындар арқылы баланың тілдік дағдыларын жетілдір
Логопед, дефектолог
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҒЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Сырымова Айдана Айболатовна
26 Наурыз 2025
217
Қалыптастырушы бағалау – оқушылардың білімін, дағдыларын және дағдыларын дамыту мақсатында қолданылатын бағалау тәсілі. Бұл тәсілдің басты ерекшелігі – оқушылардың оқу процесін үздіксіз бақылау және қолдау көрсету арқылы олардың жетістіктерін арттыруға бағытталғаны. Қалыптастырушы бағалау оқушылардың білімі мен дағдыларын тексеріп қана қоймай, оларға оқу барысында қажетті түзетулер мен кеңестер ұсынады, осылайша білім сапасын көтеруге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті сабағында қалыптастырушы бағалауды тиімді пайдалану- пәннің мазмұнын терең меңгеруге ықпал етеді, шығармашылық қабілеттерін дамытады, сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар оқушыларды өзіндік ой қорытындысын жасауға, шығармашылықпен жұмыс істеуге, мәтіннің мәнін түсінуге, талдап, бағалауға үйретеді.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар