САБАҚ БАРЫСЫНДА МӘТІНДЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ Джабасова Эльнара Болатовна
14 Шілде 2025
147
Біз білетін сауатты адам әріп танып, қолына қалам ұстай алады. Әріп таныған адам мәтін оқып, оның мағынасын түсіне біледі. Оқыған адам өзі шимақтап, біртіндеп жазуды үйренеді. Бұл – мектеп табалдырығын аттаған кез келген бала машықтанатын қабілеттер. Баршаға аян нәрсені неге тәптіштеп айтып отыр дерсіздер? Сол оқып отырған мәтіннің түрі мен түпкі мағынасын түсіну қаншалықты қиын болуы мүмкін? Бір қарағанда, оп-оңай.
Ал мақаламызға арқау болған медиа сауаттылық тұрғысынан келгенде әріден бастауға тура келеді. Ең алдымен «медианың» не екенін анықтап алайық. Бірден газет-журнал, радио, телевизия, интернет дерсіз. Қолыңыздағы кітап пен смартфон, көше бойындағы жарнама тақтайшалары, дүкеннің маңдайшасы, фильм, көне ескерткіштер, видео ойын¬дар, музыка, аңыз-ертегілер мен ауызекі сөз¬ге дейін медиаға жатады дегенге не дейсіз? Медиа – ағылшынша me-dium сөзінің көпше түрі, ақпарат жеткі¬зетін кез келген коммуникация құра¬лын осылай атауға болады. Енді техно¬ло¬гияның қарыштап дамуымен
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар