Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 3 материал
Бастауыш білім беруді дамыту
Қалтаева Ұлпан Нағызханқызы
11 Ақпан 2024
191
7
Бастауыш сынып оқушыларының ой – өрісі мен білімін арттыру әр мұғалімнің қолында. Баланы жаттықтырып оқуға деген құштарлығын арттырумен ғана шектелмей, баланың мотивациясы мен қызығушылығын ұстап тұру ол да бір ауыр процесс. Оқушы қабілеттерін дамыту, талантты балалардың талабын ұшқырлау мақсатында ашылып, жұмыс істеп жатқан жаңа үлгідегі лицей, гимназия сияқты мектептерді заман талабы өмірге келтірді. Бұл мектептерде оқушылар қабілеттеріне, қызығушылықтарына қарай лайықтанып жасалған арнайы бағдарламалармен оқытылады.
Бастауыш сынып
Мақала
1 сынып
Бастауыш білім беруді дамыту
Қалтаева Ұлпан Нағызханқызы
11 Ақпан 2024
193
9
Бастауыш сынып оқушыларының ой – өрісі мен білімін арттыру әр мұғалімнің қолында. Баланы жаттықтырып оқуға деген құштарлығын арттырумен ғана шектелмей, баланың мотивациясы мен қызығушылығын ұстап тұру ол да бір ауыр процесс. Оқушы қабілеттерін дамыту, талантты балалардың талабын ұшқырлау мақсатында ашылып, жұмыс істеп жатқан жаңа үлгідегі лицей, гимназия сияқты мектептерді заман талабы өмірге келтірді. Бұл мектептерде оқушылар қабілеттеріне, қызығушылықтарына қарай лайықтанып жасалған арнайы бағдарламалармен оқытылады.
Бастауыш сынып
Мақала
Басқа
Развитие начального образования
Қалтаева Ұлпан Нағызханқызы
11 Ақпан 2024
75
0
Современное российское начальное образование несет в себе два тяжелых исторических следа, не позволяющих ему выполнять подлинно гуманную роль в обучении и воспитании детей младшего школьного возраста. Первый тяжелый след связан со всей историей российского начального образования. Массовая начальная школа сформировалась в России во второй половине XIX в. Эта школа была первой и последней ступенью образования для подавляющей части детского населения. После окончания начальной школы многие дети вынуждены были заниматься слаборазвитым промышленным и сельским трудом. Дальнейшее образование удавалось получить лишь немногим детям из основной массы трудящегося населения. Для общественной жизни в условиях слаборазвитого труда подросткам, а затем и многим взрослым людям достаточно было иметь общекультурные умения чтения, письма и счета, которые дети могли усваивать в начальной школе на основе утилитарно-эмпирических знаний о слове и числе. Эти умения (или элементарная грамота) имели, конечно, б
Бастауыш сынып
Барлық материалдар
Барлық сыныптар