
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 5 материал
Қазіргі күнде әлемнің да¬мыған мемлекеттерінде «цифр¬лы экономика» термині жиі қолданылады. Бұл ұғым ілг嬬рі¬леудің күретамыры са¬на¬ла¬тын экономиканың түр¬лі салаларын цифрлы трансфор-мациялауға негізделген жаңа технологиялардың дамуы¬на бай¬ланысты пайда болды. Сарапшылардың пайымдауынша, 2035 жылға қарай Жапонияда қызмет көрсету мен жұмыс үдерісінің жартысынан астамы автоматтандырылатын болса, АҚШ-та роботтар барлық жұмыстың 47 пайызға жуығын орындамақ. Әсіресе жаңа технологиялар бөлшек сауда, қонақүй бизнесі, ауыл шаруашылығы, көлік және тау-кен салаларына кеңінен енгізілмек.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
ХХІ ғасыр – бұл ақпараттық қоғам дәуірі. Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру жүйесінің дамуымен тығыз байланысты. Қай халықтың, қай ұлттың болсын толығып өсуіне, рухани әрі мәдени дамуына басты ықпал жасайтын тірегі де, түп қазығыда – мектеп.
Информатика
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Қазақстандық білім беру реформасының басты мақсаттарының бірі – инновациялық технологияларға сүйене отырып, оқушының бойында шығармашылық ойлауды, бастамашылдықты дамытуға мүмкіндік жасау, тұлғаның үйлесімді дамуына қолайлы жағдай туғызу нәтижесінде оның өзіндік мүмкіндіктерін жоспарлы пайдалана білуіне қол жеткізу арқылы тұлға біліктілігін қалыптастыру. Білім жүйесі ел өміріндегі стратегиялық маңызды сала болып табылатындығы белгілі. Ал, оқу үдерісіндегі дәстүрлі әдістердің озық заман талабына жауап бере алмайтындығы өзінен-өзі түсінікті. Бүгінгі уақыт талабына сай білім беруді одан әрі жетілдіру оқу-тәрбие үдерісіне озық тәжірибені, ғылыми жетістіктерді енгізуді талап етеді. Қазақстанда ең алғаш «Инновация» ұғымына қазақ тілінде анықтама берген ғалым Н.Нұрахметов.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Ақпараттық технологиялар — адамдар ақпаратты өңдеу үшін қолданатын әдістер мен құрылғылардың жиынтығы.
Оқытудың жаңа құралдарын инновациялық іздеу маған сабақтарда белсенділік, топтық, ойын, рөлдік, тәжірибеге бағытталған, проблемалық, рефлексивті және басқа оқыту әдістері қажет екенін түсінуге әкеледі.
Қажетті әдісті таңдау мәселесі әрдайым мұғалімнің алдында туындайды. Бірақ жаңа жағдайда оқу процесін, мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты жаңаша ұйымдастыруға мүмкіндік беретін жаңа (немесе ұмытылған болуы мүмкін) әдістер қажет.
Іс-әрекеттің пәндік мазмұны және мұғалім мен оқушының іс-әрекетінің тиісті әдістері мен құралдарын таңдау ерекше маңызды. Сыныптарда әртүрлі зияткерлік, психофизикалық және әлеуметтік мүмкіндіктері бар балалар оқиды. Сондықтан мұғалімге әр оқушы үшін сабақтың мотивациясын табу өте маңызды.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Қазіргі ақпараттық технологиялар әлемінде цифрлық сауаттылық өмірдің ажырамас бөлігіне айналды. Цифрлық технологияларды тиімді пайдалану ақпаратты өңдеу, коммуникация және онлайн ортада бейімделу қабілетімізді анықтайды. Әсіресе, Қазақстанда цифрлық сауаттылық мәселесі өзекті және ерекше назар аударуды талап етеді.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар