Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 2 материал
Мектепке дейінгі білім беру ұйымында оқыту мен тәрбиелеуде IT қолдану жолдары
Жунусова Айнаш Даулетбаевна
27 Қараша 2024
78
0
Ойымды қорыта келгенде, балабақшада IT пайдалану - бала танымын жан-жақты дамытудың шешуші құралы. IT пайдалану тәрбиеленушілердің танымдық белсенділіктерін арттырып қана қоймай, логикалық ойлау жүйесін қалыптастырады, шығармашылықпен еңбек етуіне жағдай жасайды. IT негізінде - оқытудың жаңа моделін құруға жол ашылып отыр. IT оқу қызметті түрлендірудің, ерекшелендірудің, дараландырудың тәсілі ғана емес, сонымен бірге оқу қызметті жаңаша ұйымдастырудың мүмкіндігі. Жаңа IT қамтылған еңбек нәтижелі болады, адам мәдениетті болады, өзіне, қоғамға, оның материалдық және рухани құндылықтарына деген құрмет пайда болады. IT қолдана білу педагогикада жаңа әлеуметтік-экономикалық шарттарда өзін жайлы сезінуіне, балабақшаға ашық білім беру жүйесі ретінде қызмет ету мен даму сатысына көшуіне көмектеседі. Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуде білім беру сапасын арттыруда IT қолдансақ, қазіргі қоғам алдында тұрған өзекті мәселелерді шешуде, яғни жан – жақты көп мәдениетті, шығармашыл, әлеуметті бейі
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МАҚАЛА Оқу пәнінің мазмұны арқылы білім алушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің жаңа бағыттары
Жунусов Куаныш Мейрамович
27 Қараша 2024
54
0
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдісінің принципі мен тұжырымдамасын іс-тәжірибеммен ұштастырғанда Қандай нәтиже береді? деген сұрағымның жауабын өз тәжірибемде тауып келемін. Себебі, мұғалімнің сындарлы білімі, жаңа заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді меңгерген, жаңа ғасырдың форматты мұғаліміне сай қасиеттерінің бар болуында. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдісі - оқушының дамуына ықпал ету мен нәтижеге бағыттап қана қоймай, өз жұмысыма сыни тұрғыдан қарауды және «Рефлексивтік практик» деген ұғымды тәжірибемде түйсіне білуіме ықпал етті. Жаңа бағытта жұмыс жасау (заманауи мазмұндағы сабақтар, іс шараларға рефлексифтік есеп беру, шеберлік сабақтар, байқауларға қатысу), білім сапасын арттыра отырып, әр оқушының сыни, сыңдарлы ойлау мен дарындылық қасиеттерін анықтап, дамыту, біліктілік пен шеберлігімізді ұштастырып, білімді жас ұрпақты әлемді мойындататын рухани биікке көтеру - менің міндетім.
Завучтарға
Мақала
Басқа