Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
Түбір мен қосымшаның жазылуы
Османова Динара Аликжановна
06 Қаңтар 2025
257
. Түбір мен қосымшаның жазылу жолдарын түсіндіру. Қосымша жалғанғанда түбір сөздің көп ретте өзгермейтіндігін, түбір сөздің соңғы буынының жуан не жіңішке болып келуіне қарай қосымшаның да жуан не жіңішке болып үйлесіп жалғанатынын меңгерту.
Қазақ тілі
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Цифрлық сауаттылық – заман талабы.
Османова Динара Аликжановна
06 Қаңтар 2025
121
Цифрлық сауаттылық, басқаша айтқанда адамның күнделікті ӛмірде және жұмыста ақпараттық технологияларды қолдана білуі – заман талабы. Күнделікті онлайн тӛлемдер, аударымдар,электрондық қызметтер адамдардың істерінің ажырамас бӛлігіне айналды. Азаматтардың ӛміріне қарқынды енген цифрландыру экономиканың жаңа моделін жасайтыны сӛзсіз. "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасы аясында халықтың цифрлық сауаттылық деңгейін кезең-кезеңмен арттыру жүйелі түрде жалғасын табуда.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЖАҢА ТЕХНОЛГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Османова Динара Аликжановна
06 Қаңтар 2025
187
Жеке тақырыпты модульдік оқыту жағдайында сабақтың ақпараттық структуралық компонеттерінің мазмұны төмендегіше анықталады. 1.Сабақ мазмұнын оқу элементтеріне бөліп оған мақсат қоя білу. 2. Оқу мазмұнын оқу элементтері бойынша деңгейлеп беру. 3.Оқушының сыныптан тыс қызметін ұйымдастыру. 4.Сабақтың логикалық құрылымын белгілеу. 5.Түзету- ескертпе жасау. Жалпы оқу процесін бүтіндей модульдік оқытуға бейімдеу ісі оқу пәнінің бүтіндей курсын тақырыптың немесе тарау, бөлім бойынша модульдеуге, сабақтың ақпараттық- структуралық компонеттерін жасауға тікелей байланысты.
Қазақ әдебиеті
Мақала
Барлық сыныптар
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Османова Динара Аликжановна
06 Қаңтар 2025
126
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы үш кезеңнен тұрады: · Қызығушылықты ояту · Мағынаны ашу · Ой толғаныс Кезеңдерге қысқаша тоқтала кетсек. Қызығушылықты ояту – үйрену процесі бұрынғы білетінімен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші жаңа ұғымдарды, түсініктерді өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі. Сондықтан сабақта қарастырғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта алатындығын анықтаудан басталады. Осы арқылы ой қозғау мен миға шабуыл арқылы жүзеге асады. Бұл кезеңнің «Топтау», «Түртіп алу», «Ойлану», «Жұпта талқылау», «Болжау», «Әлемді шарлау» т.б. сол сияқты стратегиялары бар.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Османова Динара Аликжановна
06 Қаңтар 2025
133
Тіл арқылы қазақ халқының тарихы, әдебиеті, мәдениеті, ұлттық салт - дәстүрі, әдет - ғұрпы, болмысы танылады. Осы мақсатқа жетсек қана Қазақстанның саналы азаматын тәрбиелейміз. Ол үшін мектеп мұғалімдері оқытудың тиімді әдіс - тәсілдерін өз тәжірибесіне қолдануды таңдап алады, үнемі ізденісте болады. Оқытудың жаңа әдістерін пайдалану арқылы мұғалім оқушының белсенділігін шығармашылық ізденісін арттырады, пәнге деген қызығушылығын оятады. Өзара қатынасқа және сойлесуге құрылған оқыту оқу үрдісінде белсенді формаларды қолдану арқылы іске асырылады. Олар: топтық, жұптық, ұжымдық, жұмыстар болып табылады.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар