
                Уакпаева Гульнур Абдоллаевна
            
 педагог-сарапшы
 
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 10 материал
 
        Құралдағы есептер мен тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес жүйеленіп, олардың танымдық қабілетін дамытатын, ойлау жүйесін қалыптастыратын мазмұнмен толықтырылған. Есептер логикалық, математикалық, комбинаторикалық және эвристикалық тәсілдерге негізделген. Сондай-ақ, оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін қызықты басқатырғыштар, жұмбақтар, логикалық тізбектер, шахмат есептері және өмірлік жағдайларға негізделген практикалық тапсырмалар енгізілген.
    
 Математика
 Авторлық бағдарлама
 5 сынып
        Құралда қазақтың ұлттық ойындарының түрлері, оларды сабақ барысында қолдану жолдары, әр жас ерекшелігіне сәйкес бейімдеу әдістері мен практикалық ұсыныстар қамтылған. Сондай-ақ, ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушылардың дене дайындығын жақсарту, шапшаңдық, төзімділік, күш-қуат пен үйлесімді қимыл қабілеттерін дамыту тәсілдері қарастырылған.
    
 Дене шынықтыру
 Авторлық бағдарлама
 5 сынып
        Оқушыда жалпы адамзаттық құндылықтар мен адамның айналадағы дүниемен жеке тұлғалық қатынасын тәрбиелеу мақсатын халқымыздың мәдени рухани мұрасының, салт-дәстүрінің озық үлгілерін оның бойына дарыту арқылы жүзеге асыруға болады.Халық ойынды тәрбие құралы деп таныған.
    
 Дене шынықтыру
 Авторлық бағдарлама
 9 сынып
        Каждый человек должен так же писать хорошо, как и говорить хорошо. Речь, будь она письменная или устная, характеризует каждого из нас в большей мере, чем внешность или умение себя держать. В языке сказывается интеллигентность человека, его умение точно и правильно мыслить, его уважение к другим.
    
 Русский язык
 Авторлық бағдарлама
 6 сынып
        Бастауыш сынып оқушыларына – математика пәнінде функционалдық сауаттылықтарын дамыту үшін берілетін қызықты тапсырмалар негізінен (қызықты есептер, ребустар, сөз жұмбақтар) оларды жан-жақты дамытуға арналған. Бұл еңбекте математикалық қызықты тапсырмалар оқушылардың өз бетінше орындап логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға арналған түрлі танымдық есептер берілген.
    
 Бастауыш сынып
 Авторлық бағдарлама
 3 сынып
        Мектеп жасына дейінгі балалардың жан-жақты дамуы үшін ойынның рөлі ерекше. Ойын баланың барлық қабілетінің, тілінің дамуына, айналасындағы дүние жайлы түсініктерінің кеңейуіне, құрбылармен жақындасуына көмектеседі. Балалар ойын арқылы тез тіл табысып, жақсы ұғысады, бірінен-бірі ептілікті үйренеді.
    
 Мектепалды даярлық
 Авторлық бағдарлама
 Мектепке дейінгі балалар
        Әдістемелік құрал оқушылардың қазақ тілінде қабілетін арттыратын, сыни ойлау қабілеті мен шығармашылық әлеуетін дамытатын, әлеуметтік-тұлғалық құзыреттілігін қалыптастыруға мүмкіндік беретін мәтіндер бойынша түзілді.
    
 Қазақ тілі
 Авторлық бағдарлама
 5 сынып
        Оқу үрдісінде ұлттық ойын элементтерін пайдалану сабақтың тақырыбы мен мазмұнын ашуға, белгілі бір мақсатқа жетуге өз ықпалын тигізеді. Мектептегі дене шынықтыру пәнінің жоспарлау жұмысын ұйымдастыру, жас ұрпақтың жалпы дене бітімін дамыту үшін еңбек етуге, Отанын қорғауға дайындау үшін, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін пайдасы зор.
    
 Дене шынықтыру
 Авторлық бағдарлама
 Барлық сыныптар
        Бастауыш сынып оқушыларына – қазақ тілінен пәнінде 
функционалдық сауаттылықтарын дамыту үшін берілетін 
қызықты тапсырмалар негізінен (қызықты тапсырмалар, 
ребустар, сөз жұмбақтар) оларды жан-жақты дамытуға арналған. 
Бұл еңбекте қазақ тілінен қызықты тапсырмалар оқушылардың 
өз бетінше орындап логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға 
арналған түрлі танымдық тапсырмалар берілген
    
 Бастауыш сынып
 Авторлық бағдарлама
 3 сынып
        дидактикалық мақсат «көлемі бойынша дөңгелектерді айыра білуге үйрету» болса, ол «мұнараны дұрыс жина» ойын тапсырмасы арқылы жүзеге асады. Балаларда дұрысы қалай болады, деген соны білуге тілек пайда болады. Қимылдардың әдісін көрсету бірмезгілде ойын әрекетін және жаңа ойын ережесін дамытады. Тәрбиеші сақиналарды таңдап және арқауға бірінен соң бірін кигізіп, ойын әрекетінің Қажетті Қажетті құралдардар үлгісін көрсетеді. Ол кигізілген сақиналарды қолымен сипап, балалардың назарын мұнараның әдемі, тік және дұрыс жиналғанына аударады. Мұнымен тәрбиеші жаңа ойын әрекетін көрнекі көрсетеді, мұнараның дұрыс тұрғызылғанын тексереді, балаларға осыны өздері жасауды ұсынады
    
 Мектепалды даярлық
 Авторлық бағдарлама
 Мектепке дейінгі балалар