
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 2 материал
Мақалада сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларының фонематикалық қабылдауын дамыту мәселесі қарастырылады. Фонематикалық қабылдау – дыбыстарды ажырату, тану және дұрыс байланыстыра білу қабілеті, ол сөйлеудің, оқу мен жазу дағдыларының қалыптасуында негізгі рөл атқарады. Автор зерттеу барысында бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу ерекшеліктерін ескере отырып, түзету жұмыстарының тиімді әдіс-тәсілдерін қолдану қажеттігін негіздейді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар
Мақалада сөйлеу қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларының фонематикалық қабылдауын дамыту мәселесі қарастырылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлық сыныптар