
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 8 материал
Бұл зерттеу Duolingo платформасындағы жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын негізгі мектептің орта буын оқушыларының ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын дамытуда қолданудың тиімділігін анықтауға бағытталған. Тәжірибелік жұмыс барысында Duolingo-ның дыбыстық тапсырмалары, автоматты кері байланысы және интерактивті жаттығулары оқушылардың айтылым қарқынын, фонетикалық дағдыларын және сөйлеу еркіндігін арттырғаны белгілі болды. Duolingo-ны қолданған эксперимент тобының нәтижелері дәстүрлі әдіспен оқытылған бақылау тобының көрсеткіштерінен жоғары болды. Зерттеу Duolingo-ның сөйлеу дағдыларын дамытуда қосымша тиімді құрал екенін көрсетеді.
Басқа
Мақала
Басқа
About methodology in English
Басқа
Мақала
Басқа
Learning and teaching styles play a central role in the effectiveness of foreign and second language education. Individual learners differ in cognitive preferences, motivation, sensory processing, and interaction patterns, which influence how they acquire new linguistic knowledge. At the same time, teachers adopt various instructional styles shaped by pedagogical theories, classroom culture, and learning goals. This article explores the relationship between learning styles and teaching styles, examines how their alignment or mismatch affects language acquisition, and reviews modern approaches that promote learner-centered instruction. A small-scale survey among university students is integrated to illustrate how learners perceive their preferred styles and the methods used by instructors. The analysis emphasizes the importance of flexible, multimodal, and communicative teaching practices that respond to learner differences. The study concludes that balanced adaptation of teaching style
Басқа
Мақала
Басқа
Бұл мақалада орта мектеп оқушыларының ағылшын тілін үйрену қызығушылығын арттыруда кейс-стади әдісінің маңыздылығы мен тиімділігі қарастырылады. Қазіргі заманауи білім беру үдерісінде оқушыны белсенді оқуға тартатын инновациялық әдістер қажет. Солардың бірі – нақты өмірлік жағдайларды талдау арқылы оқытуды жүзеге асыратын кейс-стади әдісі.
Басқа
Мақала
Басқа
Бұл зерттеу шетел тілі сабақтарында оқуды үйрету үдерісінде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың тиімділігін анықтауға бағытталған. Орта мектеп оқушылары арасында жүргізілген тәжірибелік жұмыс ЖИ негізіндегі құралдар мәтінді түсіну, сөздік қорды дамыту және оқылым стратегияларын меңгеру көрсеткіштерін едәуір арттыратынын көрсетті. ChatGPT, Grammarly, ReadAlong және Duolingo Max платформаларының педагогикалық әлеуеті талданды. Нәтижелер ЖИ технологиялары шетел тілін оқытудың дәстүрлі әдістерін толықтыра отырып, оқушылардың оқу мотивациясы мен білім сапасын арттырғанын көрсетті.
Басқа
Мақала
Басқа
Бұл зерттеу шетел тілі сабақтарында оқуды үйрету үдерісінде жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың тиімділігін анықтауға бағытталған. Орта мектеп оқушылары арасында жүргізілген тәжірибелік жұмыс ЖИ негізіндегі құралдар мәтінді түсіну, сөздік қорды дамыту және оқылым стратегияларын меңгеру көрсеткіштерін едәуір арттыратынын көрсетті. ChatGPT, Grammarly, ReadAlong және Duolingo Max платформаларының педагогикалық әлеуеті талданды. Нәтижелер ЖИ технологиялары шетел тілін оқытудың дәстүрлі әдістерін толықтыра отырып, оқушылардың оқу мотивациясы мен білім сапасын арттырғанын көрсетті
Басқа
Мақала
Басқа
Мектепте ағылшын тілін жеңіл әрі эффективті түрде оқушыларға үйрету әдістерін жетілдіру
Басқа
Мақала
Басқа
Қазіргі таңдағы жастар мен интернеттің тәуелділігі, интернеттің зияны мен пайдасы.
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Мақала
Басқа