Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 1 материал
ЖЕТЕКШІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІЛІК ҚАБІЛЕТІНІҢ МАҢЫЗЫ
Рахимгалиева Меруерт Бейсембековна
05 Желтоқсан 2025
10
Қазіргі таңда ұйымды тиімді басқару тек әкімшілік шешімдер қабылдаумен шектелмейді. Басшының міндеті — ұжымды ортақ мақсатқа бағыттап, еңбек үдерісін үйлестіріп, адамдар арасындағы қарым-қатынасты жүйелі түрде реттей білу. Сондықтан басқару іс-әрекетінің психологиялық қырларын терең түсіну — заманауи басшының кәсіби құзыреттілігінің маңызды құрамдас бөлігі. Осы себепті кәсіби дайындық барысында «Басқару психологиясы» пәніне ерекше мән беріледі. Бұл пән жетекшінің ұйымдастыру қабілеттерін, коммуникативтік дағдыларын, тұлғааралық өзара әрекет механизмдерін терең түсінуге мүмкіндік береді. Басшының басқару кезінде қандай қасиеттерге ие болуы керек екенін, өзім басшы ретінде бұл сұрақтың маңызын жақсы түсінемін.
Психология
Мақала
Басқа