ЖЕТЕКШІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІЛІК ҚАБІЛЕТІНІҢ МАҢЫЗЫ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ЖЕТЕКШІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІЛІК ҚАБІЛЕТІНІҢ МАҢЫЗЫ
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда ұйымды тиімді басқару тек әкімшілік шешімдер қабылдаумен шектелмейді. Басшының міндеті — ұжымды ортақ мақсатқа бағыттап, еңбек үдерісін үйлестіріп, адамдар арасындағы қарым-қатынасты жүйелі түрде реттей білу. Сондықтан басқару іс-әрекетінің психологиялық қырларын терең түсіну — заманауи басшының кәсіби құзыреттілігінің маңызды құрамдас бөлігі. Осы себепті кәсіби дайындық барысында «Басқару психологиясы» пәніне ерекше мән беріледі. Бұл пән жетекшінің ұйымдастыру қабілеттерін, коммуникативтік дағдыларын, тұлғааралық өзара әрекет механизмдерін терең түсінуге мүмкіндік береді. Басшының басқару кезінде қандай қасиеттерге ие болуы керек екенін, өзім басшы ретінде бұл сұрақтың маңызын жақсы түсінемін.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2025
10
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













