Материалдар / 10 сынып, жоғарғы ретті туынды сабақ жоспары

10 сынып, жоғарғы ретті туынды сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 10сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
1083
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





«Бекітілді»Оқу ісінің меңгерушісі: Таңатарова Ұ.Б. «31» қаңтар 2018 жыл

Сынып: 10аКүні: 31.01.18 ж.Сабақ №80
Сабақ тақырыбыЖоғары ретті туынды түсінігі. Екінші ретті туындының механикалық мағынасы.
Сабақтың мақсаты

Сабақтың міндеттері
  • Мұғалімнің оқыту-дағы нәтижесіЖұмыс нәтижелерін талдау, оқушылардың сабақтағы белсенділігін қадағалау, пәнге деген қызығушылығын арттыруға, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.
    Сабақ түрі сабағы
    Ақпарат көздеріОқулық. М-10. Шыныбеков Ә.Н. Алматы «Атамұра» 2014
    Қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегияларСТО, Гүлмен тілек, «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі
    Көрнекі құрал-жабдықтарКеспе қағаздар, А4 қағазы, маркерлер
    Сабақ барысы
    Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    І. Қызығушылықты ояту1) Гүлмен тілек. Қағаздан арнайы гүл дайындалады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    2) «Геометриялық фигуралар сөйлейді» әдісі бойынша оқушыларды топқа бөлу. Ортақ сипаты не қасиеті бар геометриялық фигуралар көмегімен 3 топқа бөлінеді. Үй тапсырмасы тексеріліп, есептерді дұрыс, толық шығарған топқа ұпай беріледі.

    Оқушылар арнайы дайын-далып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді.Мұғалім көрсеткен 12 түрлі фигураның бірін таңдайды және фигуралардың ортақ қасиеттерін тану арқылы топқа бөлінеді.
    ІІ. Мағынаны тануЕгер  функциясының туындысы бар болса, онда оны  деп белгілеп, бірінші ретті туынды деп атаймыз. Осы 1-ші ретті туындыны бөлек функция деп қарастырайық, онда оның туындысы бар болуы мүмкін және  екінші ретті туынды деп аталады. Сол сияқты функцияның n- ші ретті туындысын жазуға болады:немесе .Мысалдар:



    - екінші ретті туынды материалдық нүкте қозғалысының үдеуін анықтайды. Оқулықтағы есептерді шығару: №477, 479, 483



    ІІІ. Рефлексия (Ой-толғаныс)


    Сабақты қорытындылауда «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісін қолдану:Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.

    Үй тапсырмасы: №478, 486
    Тақырып бойынша алған керекті ақпа-раттарды шабадан-ның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек деген-дері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, ар-тық дүниені қоқыс жәшігі-нің тұсына жазады.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ