Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сыныпка сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Орнын ауыстыру және өзгеру. Программа интерфейсі, объектілері.
Мақсаты: Орнын ауыстыру және өзгеру. Программа интерфейсі, нысандар туралы жалпы білім беру.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3 минут |
Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сурет қиындысы арқылы 2 топқа топтастыру. |
Мұғаліммен сәлемдесу . «Күзет» тренингін ойнайды. 1 топ оқушылары орындыққа отырады, 2 топ оқушылары орындыққа отырған оқушыларды күзетеді. Бос орындықта тұрған оқушы мимика арқылы оқушыларды өзіне шақырады. Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді. |
Суреттер. |
7 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау. «Үшеуден біреуі жалған» ойыны. Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру. |
Топтар 3 ұйғарым жазады, оның біреуі “жалған” болып табылады. Өз ұйғарымдарың басқа топқа береді. Екінші топ ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды. Топты бағдаршам түстері арқылы бағалау. Өзара бірін- бірі бағалау. |
А4 формат Бағдаршам түстері, стикер |
4 минут 13 минут 13 минут |
Негізгі бөлім. Сабақтың мақсатын түсіндіремін. Мұғалім компьютері арқылы программаның интерфейсі туралы презентацияны көрсетемін. «Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін. Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру. Сабақты бекіту Тәжірибелік тапсырамын орындауға нұсқау беру. 183 бет, Жекелей жұмыс. |
Оқушылар презентациядан материалды көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді. Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды. Топтық бағалау фигуралар арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау. Blender бағдарламасында нысанның моделін жасайды. |
слайд Оқулық, ресурс , флипчарт, маркер Фигуралар, стикер Компьютер, оқулық |
3минут 2 минут
|
Қорытынды. Блиц- кездесу. Негізгі сөздергетүсінігін беру.
БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін ,стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру. Үйге тапсырма: § 24 Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарап отырып, бір- біріне негізгі сөз айтып, сол сөзге түсінік береді. Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Үй тапсырмасын белгілеп алады. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
Слайд Стикер. Бағалау парағы |
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Объектілер, сығып шығару, бөлімшелер (subdivide), программадағы Булева операциялары, модификаторлар
Мақсаты: Объектілер, сығып шығару, бөлімшелер (subdivide), программадағы Булева операциялары, модификаторлар туралы білім беру.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3 минут |
1.Кіріспе. 2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуы Топқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру |
Мұғаліммен сәлемдесу. «Қызыл өрік» би – жаттығуын жасайды. «Ноутбук, модем» сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді. |
монитор сурет қиындылары |
7 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы сұрақтар беремін.
Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады? Топты бағалайды смайликтер арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау. |
А4 формат қағазы Смайликтер, стикер |
5 минут 13минут 1 минут 11 минут |
Негізгі бөлім. Сабақтың мақсатын түсіндіремін. Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын. «Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін. Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру. Сергіту сәті. «Қара жорға» биі Жаңа сабақты бекіту Компьютерде Blender бағдарламасында объектілермен жұмыс жасауға нұсқау беру. Жекелей тапсырма |
Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.
Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды. Топты бағалайды бағдаршам арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау. Монитордан көрген «Қара жорға» биіне билейді Компьютерде Blender бағдарламасын іске қосып, объектілердің жобасын құруды үйренеді. |
слайд флипчарт, маркер бағдаршам түстері, стикер бейнеролик компьютер, оқулық |
3 минут 2 минут |
Қорытынды. Алған білімдерін тексеру үшін бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін. БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру. Үйге тапсырма: § 25. Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Сұрақ,қайта сұрақ арқылы бір-бірімен диалогтік қарым-қатынас жасайды. Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Үй тапсырмасын белгілеп алады. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
стикер Бағалау парағы |
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Mirror – айналық бейнелеу, программада объектілерді тегістеу, материалды қосу, материал қасиеті, Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар.
Мақсаты: Mirror – айналық бейнелеу, программада объектілерді тегістеу, материалды қосу, материал қасиеті, Blender-дегі текстурасы туралы білім беру.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3минут |
1.Кіріспе. 2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Ән мен әнші»ойыны арқылы кеспе қағазға 2 түрлі өлең жазып- 2 топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдесу. Шаттық шеңберін жасап, ұялы телефон арқылы өлең естіртіп, ортадағы орындық үстінен кеспе қағаздарын алып, қолындағы өлең шумағы мен топтарға бөлінеді. |
Кеспе қағаздар, Ұялы телефон |
7 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау. «Ғажайып үштік» ойыны арқылы сұрақтар беремін.
Тест тапсырмаларын компьютерде орнатылған My TestX көмегімен орындату. . |
Интербелсенді тақтадағы 1-3 сандардың артындағы жасырынған сұрақтарға жауап береді. Компьютерде My TestXбағдарламасы арқылы тест тапсырады. |
Слайд компьютер |
5 минут 10 минут 4 минут 1 минут 10 минут |
Негізгі бөлім. Жаңа тақырыптың материалын презентация арқылы интербелсенді тақтадан көрсетемін. «Ойлан,бірік, бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақтың материалдарын үлестіремін. Жаңа тақырып бойынша оқушылар келесі топқа сұрақтар дайындауына нұсқау беремін. Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру. Сергіту сәті. Бейнеролик Жаңа сабақты бекіту: Компьютерде Blender бағдарламасында объектілермен жұмыс жасауға нұсқау беру. Жекелей тапсырма |
Оқушылар слайд арқылы материалды көріп, бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді. Әр топ берілген тапсырманы оқушы өзіндік жұмыс жасап, жұпта ой бөлісіп, топта талқылайды. Бір топ келесі топқа сұрақтар қояды Топты бағалайды бағдаршам арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау. Бейнеролик көреді Компьютерде Blender бағдарламасын іске қосып, mirror, blender- текстураларын пайдаланып, жобаларды құруды үйренеді. |
Слайд Оқулық Флипчарт, маркер, Бағдаршам түстері, стикер. бейнеролик компьютер, оқулық |
3 минут 2 минут |
Қорытынды. конверт-сұрақ басқару элементерін жазып, конвертке саламын. Әрбір топтың өзінікі болатындай етіп, 2 конверт дайындаймын. Бір-бірін бағалауға, топты бағалауға нұсқау беру. БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру. Үйге тапсырма: §26-27-28-29-30 Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Әр топпен жұмыс істеу кезінде оқушылар алған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты топ сыйлық алады. Өзара бірін-бірі бағалау, топтық бағалау.(фигуралар арқылы) Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Үй тапсырмасын белгілеп алады. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
Слайд фигуралар Стикер. Бағалау парағы |
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Өзіндік жұмыс.
Мақсаты: Blender программасымен нысандардың моделін жасауға үйрету.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3минут |
1. Кіріспе. 2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топтастыру «Капитан, боцман, түскі ас» тренингі ойнату және 2 топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдесу. Бір оқушы жүргізуші болады. Капитан бұйрығын естігенде қолдарын капитандарша көтеріп жүру,ал боцман бұйрығын естігенде екі оқушы бір-бірімен қол ұстасады, ал түскі ас 3 оқушы дегенде, 3 оқушы қол ұстасып бірігуі қажет… |
|
5 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау. «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша үйге берілген тапсырманы топта ауызша талқылауға нұсқау беремін. Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру. |
Оқушылар үй жұмысы бойынша берілген тапсырмаларды алдымен жұпта, содан соң топта талқылайды, баяндамашы жауап береді; Топты бағалайды фигуралар арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау. |
Фигуралар, стикер |
31 минут |
Өзіндік жұмысты оқушыларға компьютерде жекелей жұмыс істеуге нұсқау беремін.237 бет |
Blender бағдарламасындаберілген практикалық жұмысты компьютерде орындайды. |
Компьютер,оқулық |
1 минут |
Сергіту сәті. |
Оқушылар «Қара жорға» биіне билейді |
|
3 минут 2 минут |
Қорытынды. «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қою арқылы сабақты қорытындылау. Бір-бірін бағалауға нұсқау беру. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы рефлексия жазуларын сұраймын. Үйге тапсырма: Қайталау Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Мұғалімнің қойған сұрағына оқушылардың жауаптарына қарай, сұрақтың ауқымын кеңейтіп, келесі оқушылардан сұрау, ойын білу. Өзара бірін-бірі бағалау Стикерге рефлексия жазады Үйге берілген тапсырманы оқып келеді. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
Стикер. стикер Бағалау парағы |
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Жобалық іс- әрекет.
Мақсаты: Blender бағдарламасында аудио, бейне, сандық деректерді пайдаланып үшөлшемді модельдер жасауға үйрету.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3 минут |
1.Кіріспе. 2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуы |
Мұғаліммен сәлемдесу. «Қызыл өрік» би – жаттығуын жасайды. |
монитор, колонка |
5 минут |
Тұсаукесер. Blender бағдарламасындағы анимация құрудың тәсілдері туралы презетация көрсету. |
Үшөлшемді графикада анимация құрудың тәсілдері туралы көрсетілім көреді. |
компьютер |
33 минут |
Blender бағдарламасында кілт кадрлар арқылы анимация құруға нұсқау беру. 244 бет. Бір-бірін бағалауға нұсқау беру. |
Әр оқушы жекелей нысандарға кілт кадрлар арқылы анимация беріп, нысанның моделін алады. Өзара бірін-бірі бағалау. |
Компьютер, оқулық стикер |
2 минут 2 минут |
Қорытынды. Алған білімдерін тексеру үшін бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін. БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру. Үйге тапсырма: § 31. Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Сұрақ,қайта сұрақ арқылы бір-бірімен диалогтік қарым-қатынас жасайды. Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Үй тапсырмасын белгілеп алады. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
стикер Бағалау парағы |
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Жобалық іс- әрекет.
Мақсаты: Blender бағдарламасында анимацияларды үйрету.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3минут |
1.Кіріспе. 2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қайтымды жақсылық» бейнеролик. |
Мұғаліммен сәлемдесу. «Қайтымды жақсылық» бейнеролигін көреді. |
монитор, колонка |
5 минут |
Тұсаукесер. Blender бағдарламасындағы анимация құрудың тәсілдері туралы презетация көрсету. |
Үшөлшемді графикада анимация құрудың тәсілдері туралы көрсетілім көреді. |
компьютер |
33 минут |
Blender бағдарламасында конус нысанына анимация құруға нұсқау беру. 250 бет. Бір-бірін бағалауға нұсқау беру. |
Әр оқушы жекелей Blender бағдарламасында конус нысанына анимация құрады Өзара бірін-бірі бағалау. |
Компьютер, оқулық стикер |
2 минут 2 минут |
Қорытынды. Алған білімдерін тексеру үшін бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін. БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін ,стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру. Үйге тапсырма: § 32 Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Сұрақ,қайта сұрақ арқылы бір-бірімен диалогтік қарым-қатынас жасайды. Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Үй тапсырмасын белгілеп алады. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
стикер Бағалау парағы |
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Жылдық бақылау жұмысы.
Мақсаты: Оқушылардың ІІ жарты жылдықта алған білімдерін тексеру және бағалау.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
2 минут |
2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Үй тапсырмасын пысықтау |
Мұғаліммен сәлемдесу. . |
|
42 минут |
Оқушыларға нұсқа бойынша бақылау сұрақтарын жазуға нұсқау беремін. 1-нұсқа
.
2-нұсқа
|
Оқушылар берілген нұсқалары бойынша бақылау сұрақтарына өз ойларын жазады. |
тақта |
1 минут |
Үйге тапсырма: Қайталау |
Үй тапсырмасын белгілеп алады. . |
|
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит
Сыныбы: 10 АӘ
Мерзімі: _________.2015ж
Уақыты: 10А- 10:40-11:25; 10Ә- 11:35-12:20
Пәні: информатика
Тақырыбы: Жобалық іс- әрекет.
Мақсаты: Visual Basic программалау ортасында жобаларды жасауға үйрету.
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
3 минут |
1.Кіріспе. 2.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қайтымды жақсылық» бейнеролик. |
Мұғаліммен сәлемдесу. «Қайтымды жақсылық» бейнеролигін көреді. |
монитор, колонка |
38 минут |
Visual Basic ортасында жобаларды құруға нұсқау беру. Оқулықтағы жобаларды жасату 255-262 беттер. Бір-бірін бағалауға нұсқау беру. |
оқулықтағы жобаларды таңдап, Visual Basic ортасында жобаларды құрады. Өзара бірін-бірі бағалау. |
Компьютер, оқулық стикер |
2 минут 2 минут |
Қорытынды. Алған білімдерін тексеру үшін бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін. БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін , стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру. Үйге тапсырма: § 32 Жиынтық бағаны өзім қоямын. |
Сұрақ,қайта сұрақ арқылы бір-бірімен диалогтік қарым-қатынас жасайды. Білемін, Білдім,Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады. Үй тапсырмасын белгілеп алады. Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді. |
стикер Бағалау парағы |