Материалдар / 1.1. Қораптағы ойыншықтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1.1. Қораптағы ойыншықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныптың көркем еңбек пәнінен жазылған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Мұғалімдерге арналған көмек. Мектеп баспасының оқулығымен жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2022
1318
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Бөлім

Өзім туралы

Сабақтың тақырыбы

1.1. Қораптағы ойыншықтар

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

Сабақтың мақсаты

- Әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшейді;

- белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру жұмысын жасайды.

Білу және түсіну

қолдану

     

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Сабаққа психологиялық дайындық.

https://www.youtube.com/watch?v=Yqs7q66G42c әнімен бастайды.

Білім алушылар «Ойыншықтар» әнін айтады.

Ойыншық алатынын біледі


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRTiwLbU049shU1ke8Y2-wWKCxCf2uopsn_otl5WQlhJT2RLNkoroMcyTOeJjdLNUEnWI&usqp=CAU

Сабақ

тың ортасы

25-30 мин


Жұмысқа кіріспе. ҰЖ

Тапсырма 1.

Ойлау дағдысы: білу және түсіну.

Әдіс: «Ашық микрофон» әдісі.

Қауіпсіздік техникасымен таныстырады.

-Ойыншықтар не үшін қажет?

-Сенің қандай ойыншықтарың бар?

-Олар неден жасалған? – деген сұрақтар қояды.


Сергіту сәті: «Көңілді күн» https://www.youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM


ЖЖ

Тапсырма 2.

Ойлау дағдысы: қолдану

Әдіс: «Ойлан да жаса»

Ойыншықтардың әртүрлі фигуралардан құралатынын түсіндіреді.

Доп-дөңгелектен;

Робот-пішіндерден, т.с.с.

Білім алушылар өздерінің ойыншықтарын еске алады. олар не үшін қажет екенін айтады. Неден жасалғанын болжайды.


ЕБҚ: өзінің ойыншықтарының атын айтады.







Балалар жұптасып, суреттер бойынша ізденеді. Өзіне бір ойыншықты таңдады. Сол ойыншық қандай фигуралардан жасалса, сол йигуралардың суретін жұмыс дәптеріне салады.


ЕБҚ оқушыға дайын пішіндер беріледі. Ол сол фигураларды бастыраып салады.





Бағалау критерийі:

Әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшейді;

Дескриптор:

-өз ойыншықтары туралы білетінін айтады.

ҚБ: «ойыншық»



Бағалау критерийі:

белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру жұмысын жасайды.

Дескриптор:

-сілтеме өтіп танысады;

-ойыншық фигураларын салады.

ҚБ: «ойыншық»

Көркем еңбек оқулығы. Алматы «Атамұра» 2022 жыл,

13-14 бет
















Көркем еңбек оқулығы. Алматы «Атамұра» 2022 жыл,

15-16 бет












Сабақ

тың соңы

10 мин


Қорытынды жаса. Өз жұмысыңды бағала!-деп,

Ұқыпты жасалған жұмысқа-Ұ

Дұрыс жасалған

жұмысқа – Д белгісін салдыртады.

Балалар ойыншықтарын ортаға алып шығып, өз жұмысын өздері бағалайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!