Сабақ
тың
ортасы
25-30
мин
|
Жұмысқа кіріспе.
ҰЖ
Тапсырма
1.
Ойлау дағдысы: білу және
түсіну.
Әдіс: «Ашық микрофон»
әдісі.
Қауіпсіздік
техникасымен таныстырады.
-Ойыншықтар не үшін
қажет?
-Сенің қандай
ойыншықтарың бар?
-Олар неден жасалған? –
деген сұрақтар қояды.
Сергіту сәті: «Көңілді
күн» https://www.youtube.com/watch?v=xyS4WWbtttM
ЖЖ
Тапсырма
2.
Ойлау дағдысы:
қолдану
Әдіс: «Ойлан да
жаса»
Ойыншықтардың әртүрлі
фигуралардан құралатынын түсіндіреді.
Доп-дөңгелектен;
Робот-пішіндерден,
т.с.с.
|
Білім алушылар өздерінің
ойыншықтарын еске алады. олар не үшін қажет екенін айтады. Неден
жасалғанын болжайды.
ЕБҚ: өзінің ойыншықтарының
атын айтады.
Балалар жұптасып, суреттер
бойынша ізденеді. Өзіне бір ойыншықты таңдады. Сол ойыншық қандай
фигуралардан жасалса, сол йигуралардың суретін жұмыс дәптеріне
салады.
ЕБҚ оқушыға дайын
пішіндер беріледі. Ол сол фигураларды бастыраып
салады.
|
Бағалау
критерийі:
Әр түрлі
тәсілдермен материалдарды және компоненттерді
өлшейді;
Дескриптор:
-өз ойыншықтары туралы
білетінін айтады.
ҚБ: «ойыншық»
Бағалау
критерийі:
белгілеу, қию, формасын
келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру жұмысын
жасайды.
Дескриптор:
-сілтеме өтіп
танысады;
-ойыншық фигураларын
салады.
ҚБ: «ойыншық»
|
Көркем еңбек оқулығы. Алматы
«Атамұра» 2022 жыл,
13-14
бет
Көркем еңбек оқулығы. Алматы
«Атамұра» 2022 жыл,
15-16
бет
|
Сабақ
тың
соңы
10
мин
|
Қорытынды жаса. Өз жұмысыңды
бағала!-деп,
Ұқыпты жасалған
жұмысқа-Ұ
Дұрыс
жасалған
жұмысқа – Д
белгісін салдыртады.
|
Балалар ойыншықтарын
ортаға алып шығып, өз жұмысын өздері
бағалайды.
|
|
|