Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тексерілді»

    Директордың оқу ісі жөніндегі

    орынбасары

    ........................А.Наушабекова

    «.....»............................ 2021ж.

    Сабақ: №46

    Күні:3.11.21ж

    Топ:ТМ-1-21, ЭГД-1-21

    №8 Мойынқұм колледжі

    Мұғалімнің аты-жөні: Дәнен Толғанай Маратқызы

    Сабақтың тақырыбы

    Бас жиын және таңдама

    Қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    11.2.2.1 - математикалық статистиканың негізгі терминдерін білу және түсіну;

    Ойлау дағды деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақтың типі

    аралас

    Сабақтың түрі

    дәстүрлі

    Алдыңғы білім

    Дискретті кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары. Дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірімінің түрлері. Үлкен сандар заңы.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған тапсырмалар

    Деректер, ресурстары

    Сабақтың басы

    І.Ұйымдастыру


    білімгерлермен амандасу

    б) білімгерлерді түгендеу

    в) білімгерлердің назарын сабаққа аудару

    Психологиялық ахуал туғызу

    «Бес тілек» әдісі. Балалар бірінші іштерінен өздеріне 5тілек тілейді сосын сол тілектерді жанындағы жолдасына тілейді.

    Сабақтың ортасы

    Жаңа материалды меңгертуге студенттерді дайындау



    Жаңа материалды хабарлау





































































































































    Алған білімді бекіту






































    Ықтималдықтар теориясы мен статистиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы ақпарат беріңіз. Ықтималдықтар теориясы кездейсоқ құбылыстар мен сол құбылыстарды басқаратын заңдарға іс-әрекет жасауды қарастырады. Кездейсоқ оқиғалар мен құбылыстардың қасиеттерін оқып білу әдістерін әзірлеумен статистика айналысады.

    Статистика ғылымы:

    1. статистикалық бақылау, яғни мәліметтерді жинау;

    2. жиналған мәліметтерді топтау, өңдеу және жинақтау;

    3. жиналған, өңделген мәліметтерді талдау және қорытынды жасаумен айналысады.

    1) Статистикалық зерттеудің бірінші кезеңін белгілі бір жоспарға сәйкес ұйымдастырылған қандай да бір статистикалық деректер жинаудан тұратын үрдісті статистикалық байқылау деп атайды.

    Оқушылармен бас жиын, кездейсоқ таңдалым, вариациялық қатар және варианта ұғымдарын қайталаңыз. Статистикалық бақылауға әлеуметтік сауалнамалар жатады.

    2) Сипаттау статистикасы берілен статистикалық ақпараттарды алғашқы өңдеуден өткізеді: оны оңай оқылатын кестелер түрінде көрсету, диаграммаларда бейнелеу және ең маңызды сандық сипаттамаларды есептеу.

    3) Математикалық статистика зерделі түрде жұмысты талап ететін зерттеулермен байланысты - белгісіз параметрлерді бағалау, гипотезаларды тексеру және статистикалық қатынастарды және тәуелділікті зерттеу. Жиналған және жүйеленген статистикалық деректер талдануы керек. Осы талдаулардың арқасында жүргізіліп жатқан зерттеулердің қорытындылары шығады. Тұжырымдарды дұрыс талдау және сенімді қорытынды алу үшін сипаттау және математикалық статистика әдістерін жақсы білу керек.

    Оқушылармен бақылау және сипаттау статистикаларын білетіндері туралы әңгіме қозғаңыз. Осы оқу жылында статистикалық зерттеудің үшінші бөлімі математикалық статистиканы өтетіні туралы айтыңыз.

    Математикалық статистика - бұл ғылыми және практикалық тұжырымдар үшін статистикалық деректерді жүйелеу мен пайдаланудың математикалық әдістерін дамытатын ғылым.

    Математикалық статистика, статистикалық деректердің негізінде жасалған қорытындылардың анықтығы мен дұрыстығын бағалауға мүмкіндік беретін ықтималдықтар теориясына сүйенеді (мысалы, таңдалып алынған зерттеу кезінде талапқа сай анық нәтижені алу үшін жеткілікті таңдалымның алынуын бағалау).

    Қорытындылай келе, оқушылармен бірге осы бөлімге байланысты жоспар құрыңыз:

    1. статистикалық зерттеудің алғашқы екі кезеңін қайталау.

    2. Ықтималдықтар теориясының элементтерін қайталау.

    3. Математикалық статистика элементтеріне өту.

    Статистиканың әр түрлі функциялары бар: ақпараттық, болжамдық және аналитикалық.

    Статистиканың ақпараттық функциясы зерттеліп жатқан құбылыс туралы уақытылы, анықтығы тексерілген ақпаратты жинақтап, жалпылап және барлық мүдделі тұлғаларға ұсынудан тұрады. Кейде зерттеуге мыңдаған нысандар (детальдар, таңдаушылар, оқушылар және т.с.с.) алынуы мүмкін, көптеген көрсеткіштер бойынша жалпы оқып үйренуден іріктелгенге өту қажетті болып табылады. Сондықтан сол немесе басқа үдеріс туралы жалпыланған ақпаратты өңдеу үшін бастапқы деректердің ішінара ақпараттық мүмкіндіктерін пайдалануға жағдай туғызатын деректерді жинақтау, өңдеу және талдау технологиялары маңызды мәнге ие болады.

    Статистиканың болжамдық функциясы оқып үйреніп жатқан үдерісте іске асатын сол немесе басқа кездейсоқ шамаларды бағалаудан, осы үдеріспен байланысты сол немесе басқа кездейсоқ шамалар көрсеткіштерінен тұрады. Бұл функция басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін негіз болып қызмет етеді. Бұл функция көмегімен оқып үйреніп жатқан үдерісте дағдарыстық құбылыстар мүмкіндігі туралы дабыл белгісін алуға болады.

    Статистиканың аналитикалық функциясы, біріншіден, үдеріс дамуының үрдістерін сандық зерттеуден; екіншіден, бұл үдерісті өзгеру барысында оқып үйренуден; үшіншіден, үдеріске әсер ететін әр түрлі факторлар мен оның нітижелері арасындағы байланыстарды өлшеуді қолданудан тұрады.

    Кей кезде жиынның әр обьектісін қажет белгісіне қатысты зерттеп, жаппай зерттеу жүргізеді. Алайда, практикада мұндай жаппай зерттеу салыстырмалы түрде сирек қолданылады.

    Таңдама деп кездейсоқ таңдап алынған обьектілер жиынын айтады.

    Бас жиынтық деп ішінен таңдама жүргізілетін обьектілер жиынын айтады. Жиынтық көлемі деп осы жиынтықтың обьектілер санын айтады.

    Практикада таңдаманың түрлі әдістері қолданылады. Бұл әдістерді 2 түрге топтауға болады.

    І. Бас жиынтықты бөлшектеп бөлуді қажет етпейтін таңдама, оған:

    а) жай кездейсоқ қайталанымсыз таңдама;

    ә) жай кездейсоқ қайталанбалы таңдама.

    Жұппен жұмыс

    №1. Х дискретті кездейсоқ шаманың – тиынды екі рет лақтырғанда «елтаңба» жағымен көріну санының үлестірім заңын жазыңыз. кездейсоқ шамасы қандай заңмен үлестірілгенін анықтаңыз.

    №2. Құрылма тәуелсіз істейтін үш элементтен тұрады. Әрбір элементтің әрбір сынақта істен шығу ықтималдығы 0,1. Бұл сынақта істен шығатын элементтер саны Х-тің үлестірім заңын жазыңыз.
    №3. Қалада 4 комерциялық банк бар. Олардың әрқайсысының бір жыл ішінде банкроттық қаупі 20%. Келесі жыл бойы банкротқа ұшырайтын банктердің санының үлестірім заңын құрастырыңыз.
    №4.Бақылау жұмысы 3 сұрақтан тұрады.Әр сұраққа жауаптың 4 нұсқасы берілген, олардың біреуі дұрыс. Қарапайым болжау арқылы дұрыс жауаптар санының үлестірім заңын жазыңыз. Математикалық күтім мен дисперсиясын табыңыз.

    №5. Бір партия детальдардың 75% бірінші сортты детальдар. Х дискретті кездейсоқ шама – 5 алынған детальдың ішіндегі бірінші сортты детальдар саны. Х дискретті кездейсоқ шаманың Биномдық үлестірім заңын құрастырыңыз. Х шамасының математикалық күтімін, дисперсиясын,орташа квадраттық ауытқуын табыңыз.

    №6.Таңдалып алынған бір пария бұйымдардың 10 пайызы сапасыз бұымдар. Кез –келген 4 бұйым алынды. Осы 4 бұйым ішінде сапасыз бұйымдардың пайда болу санының үлестірім заңын жазу керек. Сандық сипаттамаларын есептеңіздер.

    Жеке жұмыс

    Оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы анықтамалар мен статистикалық мәліметтерді сәйкестендіреді

    Бас жиынтық

    бас жиынтықтың кездейсоқ таңдалған бөлігі

    Кездейсоқ таңдалым

    статистикалық мәліметтер алу үшін қарастырылған барлық элементтердің жиынтығы

    Жиынтық көлемі

    деп тең шамалы, бір-бірінен тәуелсіз, кездейсоқ шамаларды кему ретімен орналастырудан алынған қатарды айтамыз

    Нұсқалық

    сан қатарының мүшелерінің саны

    Вариациялық қатар

    бұл жиынтық тобының немесе жеке бірліктің арнайы мәні

    Тест

    Бірнеше таңдауы бар тапсырмалар

    А1. Сандар қатарының арифметикалық ортасын табыңыз: 3; 2; 0; 1; 4; 0; 5; 1.

    1. 1,27

    2. 1,50

    3. 2,00

    4. 2,67

    А2. Садар қатарының өзгеру ауқымын табыңыз: -4; 2; 0; -5; 2; 0; 3.

    1. -5

    2. -4

    3. 3

    4. 8

    А3. 152; 154; 160; 161; 152; 160; 169 іріктеуі сыныптағы жеті қыздың өсу ақпаратын береді (сантиметр). Сан қатарының модасын табыңыз.

    1. 152 және 152

    2. 152 және 160

    3. 160 және 160

    4. Модасы жоқ

    А4. Кестеде аптаның әртүрлі күндерінде балалар саябағына келушілер саны көрсетілген.

    Көрсетілген мәліметтер қатарының медианасын табыңыз.

    Апта күні

    ДС

    СС

    СР

    БС

    ЖМ

    СБ

    ЖС

    келушілер саны

    45

    30

    35

    40

    65

    100

    105

    1. 35

    2. 40

    3. 45

    4. 60

    А5. Егер оның медианасы он бесінші және он алтыншы шарттардың арифметикалық ортасына тең болса, мәліметтер сериясында қанша сандар бар?

    1. 30

    2. 31

    3. 32

    4. 33

    Бағалау критерийі:  берілген қатардың модасын , медианасын, арифметикалық ортасын табады;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дәнен Толғанай Маратқызы
    01 Желтоқсан 2021
    4775
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    11-сынып Бас жиын және таңдама

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    11-сынып Бас жиын және таңдама

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Статистиканың ақпараттық функциясы зерттеліп жатқан құбылыс туралы уақытылы, анықтығы тексерілген ақпаратты жинақтап, жалпылап және барлық мүдделі тұлғаларға ұсынудан тұрады. Кейде зерттеуге мыңдаған нысандар (детальдар, таңдаушылар, оқушылар және т.с.с.) алынуы мүмкін, көптеген көрсеткіштер бойынша жалпы оқып үйренуден іріктелгенге өту қажетті болып табылады. Сондықтан сол немесе басқа үдеріс туралы жалпыланған ақпаратты өңдеу үшін бастапқы деректердің ішінара ақпараттық мүмкіндіктерін пайдалануға жағдай туғызатын деректерді жинақтау, өңдеу және талдау технологиялары маңызды мәнге ие болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тексерілді»

    Директордың оқу ісі жөніндегі

    орынбасары

    ........................А.Наушабекова

    «.....»............................ 2021ж.

    Сабақ: №46

    Күні:3.11.21ж

    Топ:ТМ-1-21, ЭГД-1-21

    №8 Мойынқұм колледжі

    Мұғалімнің аты-жөні: Дәнен Толғанай Маратқызы

    Сабақтың тақырыбы

    Бас жиын және таңдама

    Қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    11.2.2.1 - математикалық статистиканың негізгі терминдерін білу және түсіну;

    Ойлау дағды деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақтың типі

    аралас

    Сабақтың түрі

    дәстүрлі

    Алдыңғы білім

    Дискретті кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары. Дискретті кездейсоқ шамалардың үлестірімінің түрлері. Үлкен сандар заңы.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған тапсырмалар

    Деректер, ресурстары

    Сабақтың басы

    І.Ұйымдастыру


    білімгерлермен амандасу

    б) білімгерлерді түгендеу

    в) білімгерлердің назарын сабаққа аудару

    Психологиялық ахуал туғызу

    «Бес тілек» әдісі. Балалар бірінші іштерінен өздеріне 5тілек тілейді сосын сол тілектерді жанындағы жолдасына тілейді.

    Сабақтың ортасы

    Жаңа материалды меңгертуге студенттерді дайындау



    Жаңа материалды хабарлау





































































































































    Алған білімді бекіту






































    Ықтималдықтар теориясы мен статистиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы ақпарат беріңіз. Ықтималдықтар теориясы кездейсоқ құбылыстар мен сол құбылыстарды басқаратын заңдарға іс-әрекет жасауды қарастырады. Кездейсоқ оқиғалар мен құбылыстардың қасиеттерін оқып білу әдістерін әзірлеумен статистика айналысады.

    Статистика ғылымы:

    1. статистикалық бақылау, яғни мәліметтерді жинау;

    2. жиналған мәліметтерді топтау, өңдеу және жинақтау;

    3. жиналған, өңделген мәліметтерді талдау және қорытынды жасаумен айналысады.

    1) Статистикалық зерттеудің бірінші кезеңін белгілі бір жоспарға сәйкес ұйымдастырылған қандай да бір статистикалық деректер жинаудан тұратын үрдісті статистикалық байқылау деп атайды.

    Оқушылармен бас жиын, кездейсоқ таңдалым, вариациялық қатар және варианта ұғымдарын қайталаңыз. Статистикалық бақылауға әлеуметтік сауалнамалар жатады.

    2) Сипаттау статистикасы берілен статистикалық ақпараттарды алғашқы өңдеуден өткізеді: оны оңай оқылатын кестелер түрінде көрсету, диаграммаларда бейнелеу және ең маңызды сандық сипаттамаларды есептеу.

    3) Математикалық статистика зерделі түрде жұмысты талап ететін зерттеулермен байланысты - белгісіз параметрлерді бағалау, гипотезаларды тексеру және статистикалық қатынастарды және тәуелділікті зерттеу. Жиналған және жүйеленген статистикалық деректер талдануы керек. Осы талдаулардың арқасында жүргізіліп жатқан зерттеулердің қорытындылары шығады. Тұжырымдарды дұрыс талдау және сенімді қорытынды алу үшін сипаттау және математикалық статистика әдістерін жақсы білу керек.

    Оқушылармен бақылау және сипаттау статистикаларын білетіндері туралы әңгіме қозғаңыз. Осы оқу жылында статистикалық зерттеудің үшінші бөлімі математикалық статистиканы өтетіні туралы айтыңыз.

    Математикалық статистика - бұл ғылыми және практикалық тұжырымдар үшін статистикалық деректерді жүйелеу мен пайдаланудың математикалық әдістерін дамытатын ғылым.

    Математикалық статистика, статистикалық деректердің негізінде жасалған қорытындылардың анықтығы мен дұрыстығын бағалауға мүмкіндік беретін ықтималдықтар теориясына сүйенеді (мысалы, таңдалып алынған зерттеу кезінде талапқа сай анық нәтижені алу үшін жеткілікті таңдалымның алынуын бағалау).

    Қорытындылай келе, оқушылармен бірге осы бөлімге байланысты жоспар құрыңыз:

    1. статистикалық зерттеудің алғашқы екі кезеңін қайталау.

    2. Ықтималдықтар теориясының элементтерін қайталау.

    3. Математикалық статистика элементтеріне өту.

    Статистиканың әр түрлі функциялары бар: ақпараттық, болжамдық және аналитикалық.

    Статистиканың ақпараттық функциясы зерттеліп жатқан құбылыс туралы уақытылы, анықтығы тексерілген ақпаратты жинақтап, жалпылап және барлық мүдделі тұлғаларға ұсынудан тұрады. Кейде зерттеуге мыңдаған нысандар (детальдар, таңдаушылар, оқушылар және т.с.с.) алынуы мүмкін, көптеген көрсеткіштер бойынша жалпы оқып үйренуден іріктелгенге өту қажетті болып табылады. Сондықтан сол немесе басқа үдеріс туралы жалпыланған ақпаратты өңдеу үшін бастапқы деректердің ішінара ақпараттық мүмкіндіктерін пайдалануға жағдай туғызатын деректерді жинақтау, өңдеу және талдау технологиялары маңызды мәнге ие болады.

    Статистиканың болжамдық функциясы оқып үйреніп жатқан үдерісте іске асатын сол немесе басқа кездейсоқ шамаларды бағалаудан, осы үдеріспен байланысты сол немесе басқа кездейсоқ шамалар көрсеткіштерінен тұрады. Бұл функция басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін негіз болып қызмет етеді. Бұл функция көмегімен оқып үйреніп жатқан үдерісте дағдарыстық құбылыстар мүмкіндігі туралы дабыл белгісін алуға болады.

    Статистиканың аналитикалық функциясы, біріншіден, үдеріс дамуының үрдістерін сандық зерттеуден; екіншіден, бұл үдерісті өзгеру барысында оқып үйренуден; үшіншіден, үдеріске әсер ететін әр түрлі факторлар мен оның нітижелері арасындағы байланыстарды өлшеуді қолданудан тұрады.

    Кей кезде жиынның әр обьектісін қажет белгісіне қатысты зерттеп, жаппай зерттеу жүргізеді. Алайда, практикада мұндай жаппай зерттеу салыстырмалы түрде сирек қолданылады.

    Таңдама деп кездейсоқ таңдап алынған обьектілер жиынын айтады.

    Бас жиынтық деп ішінен таңдама жүргізілетін обьектілер жиынын айтады. Жиынтық көлемі деп осы жиынтықтың обьектілер санын айтады.

    Практикада таңдаманың түрлі әдістері қолданылады. Бұл әдістерді 2 түрге топтауға болады.

    І. Бас жиынтықты бөлшектеп бөлуді қажет етпейтін таңдама, оған:

    а) жай кездейсоқ қайталанымсыз таңдама;

    ә) жай кездейсоқ қайталанбалы таңдама.

    Жұппен жұмыс

    №1. Х дискретті кездейсоқ шаманың – тиынды екі рет лақтырғанда «елтаңба» жағымен көріну санының үлестірім заңын жазыңыз. кездейсоқ шамасы қандай заңмен үлестірілгенін анықтаңыз.

    №2. Құрылма тәуелсіз істейтін үш элементтен тұрады. Әрбір элементтің әрбір сынақта істен шығу ықтималдығы 0,1. Бұл сынақта істен шығатын элементтер саны Х-тің үлестірім заңын жазыңыз.
    №3. Қалада 4 комерциялық банк бар. Олардың әрқайсысының бір жыл ішінде банкроттық қаупі 20%. Келесі жыл бойы банкротқа ұшырайтын банктердің санының үлестірім заңын құрастырыңыз.
    №4.Бақылау жұмысы 3 сұрақтан тұрады.Әр сұраққа жауаптың 4 нұсқасы берілген, олардың біреуі дұрыс. Қарапайым болжау арқылы дұрыс жауаптар санының үлестірім заңын жазыңыз. Математикалық күтім мен дисперсиясын табыңыз.

    №5. Бір партия детальдардың 75% бірінші сортты детальдар. Х дискретті кездейсоқ шама – 5 алынған детальдың ішіндегі бірінші сортты детальдар саны. Х дискретті кездейсоқ шаманың Биномдық үлестірім заңын құрастырыңыз. Х шамасының математикалық күтімін, дисперсиясын,орташа квадраттық ауытқуын табыңыз.

    №6.Таңдалып алынған бір пария бұйымдардың 10 пайызы сапасыз бұымдар. Кез –келген 4 бұйым алынды. Осы 4 бұйым ішінде сапасыз бұйымдардың пайда болу санының үлестірім заңын жазу керек. Сандық сипаттамаларын есептеңіздер.

    Жеке жұмыс

    Оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы анықтамалар мен статистикалық мәліметтерді сәйкестендіреді

    Бас жиынтық

    бас жиынтықтың кездейсоқ таңдалған бөлігі

    Кездейсоқ таңдалым

    статистикалық мәліметтер алу үшін қарастырылған барлық элементтердің жиынтығы

    Жиынтық көлемі

    деп тең шамалы, бір-бірінен тәуелсіз, кездейсоқ шамаларды кему ретімен орналастырудан алынған қатарды айтамыз

    Нұсқалық

    сан қатарының мүшелерінің саны

    Вариациялық қатар

    бұл жиынтық тобының немесе жеке бірліктің арнайы мәні

    Тест

    Бірнеше таңдауы бар тапсырмалар

    А1. Сандар қатарының арифметикалық ортасын табыңыз: 3; 2; 0; 1; 4; 0; 5; 1.

    1. 1,27

    2. 1,50

    3. 2,00

    4. 2,67

    А2. Садар қатарының өзгеру ауқымын табыңыз: -4; 2; 0; -5; 2; 0; 3.

    1. -5

    2. -4

    3. 3

    4. 8

    А3. 152; 154; 160; 161; 152; 160; 169 іріктеуі сыныптағы жеті қыздың өсу ақпаратын береді (сантиметр). Сан қатарының модасын табыңыз.

    1. 152 және 152

    2. 152 және 160

    3. 160 және 160

    4. Модасы жоқ

    А4. Кестеде аптаның әртүрлі күндерінде балалар саябағына келушілер саны көрсетілген.

    Көрсетілген мәліметтер қатарының медианасын табыңыз.

    Апта күні

    ДС

    СС

    СР

    БС

    ЖМ

    СБ

    ЖС

    келушілер саны

    45

    30

    35

    40

    65

    100

    105

    1. 35

    2. 40

    3. 45

    4. 60

    А5. Егер оның медианасы он бесінші және он алтыншы шарттардың арифметикалық ортасына тең болса, мәліметтер сериясында қанша сандар бар?

    1. 30

    2. 31

    3. 32

    4. 33

    Бағалау критерийі:  берілген қатардың модасын , медианасын, арифметикалық ортасын табады;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 11 сынып
    01.12.2021
    4775
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дәнен Толғанай Маратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации