Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11-сынып Қаз тарихы ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар-1
Бөлім: |
4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.1.1 әртүрлі тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтап, ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін талдау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой салу Оқушыларға көне түркі жазбаларының (Күлтегін және Талас жазбалары) суретін көрсетіп, төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.
Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдағаннан соң, оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады |
Оқушылар көне түркі жазбаларының суреттері бойынша өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
көне түркі жазбаларының суреттері Мұғалім презентациясы |
||||||||
Жаңа сабақ |
Зерттеу сұрақтары:
Оқушылар берілген тапсырманың кез-келген біреуін таңдап, жеке орындайды.
Оқушылардың жауаптарын тыңдап, кері байланыс жасайды. Қажет болған жағдайда толықтырушы немесе жетелеуші сұрақтарды қоюға болады. Бұл оқушылардың жұмысын жандандыра түседі. Оқушыларды жұптастырып, алған білімдерінің негізінде төмендегі кестені толтыруды тапсыру керек.
|
Дескрипторлары: Оқушылар -Көне түркі жазбаларына бірнеше дәлел келтіреді; -Көне түркі жазбаларының бір-бірінен ерекшелігін сипаттайды; -Ғылым мен білімнің дамуындағы түркі жазбаларының маңыздылығын түсіндіреді; Ғылым мен білімнің дамуындағы түркі жазбаларының құндылығын анықтайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
«Бармақпен»
|
Тагнымдық ақпараттық мәтіндер
Үлестермелі қағаздар
Ақпараттық карточкаар
Тақырыптық кесте |
||||||||
Қорытынды |
Оқушылар алған білімдерін «Бір жағынан, басқа жағынан» стратегиясы бойынша кері байланыс жасап қорытындылауға болады.Оқушылар сыныптың үш бұрышында жазылған үш түрлі көзқарас жазылған парақтың жанына барып неліктен осы бұрышты таңдаған себебін түсіндіреді.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||||||
Оқу тапсырмасы |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар-2
Бөлім: |
4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.1.2 ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтап, ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін талдау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
Қызығушылықты ояту Оқушыларға ортағасырлық ғалымдардың суреттерін көрсету қажет. Сосын төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.
Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдағаннан соң, оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады |
Оқушылар ортағасырлық ғалымдардың суреттері бойыншаиөз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы ортағасырлық ғалымдардың суреттері |
|||||||
Жаңа сабақ |
Зерттеу сұрақтары:
Оқушыларға «5R маңыздылық» кестесін толтыруды тапсыру керек. Тапсырма: «5R маңыздылық» кестесі
оқушыларға жұмыстарын сыныпқа таныстыруын сұраңыз. Олар бір-бірін тыңдап, жұмыстарын толықтырады немесе өзгерте алады. оқушылар «Бес саусақ» әдісі бойынша кестеде берілген сұрақтарға өз жауаптарын негіздеп, толтырады. |