Материалдар / 11-сынып Қаз тарихы ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11-сынып Қаз тарихы ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып Қаз тарихы ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
74
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.1 әртүрлі тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтау;

Сабақтың мақсаты

тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтап, ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін талдау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой салу

Оқушыларға көне түркі жазбаларының (Күлтегін және Талас жазбалары) суретін көрсетіп, төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.

  • Бұл не?

  • Сендерге қандай ой келді?

  • Мұндағы тастағы жазулар қандай ақпарат береді?

Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдағаннан соң, оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады

Оқушылар көне түркі жазбаларының суреттері бойынша өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

көне түркі жазбаларының суреттері

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Зерттеу сұрақтары:

  • Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның қандай ерекшелігі бар?

  • Ежелгі түркі жазулары ғылымның дамуына қаншалықты үлес қосқан?


Оқушылар берілген тапсырманың кез-келген біреуін таңдап, жеке орындайды.

  • Мәтін мазмұнына байланысты мәтінді абзацтарға бөл, әрқайсысына атау бер;

  • Мәтін мазмұны бойынша 10 кілт сөзді анықта және олардың мағынасын түсіндер;

  • Мәтін мазмұнын 10 сөйлем арқылы мазмұндап бер;

  • Мәтіннің жоспарын құрастыр;

  • Мәтін бойынша 3 қарапайым және 3 күрделі сұрақ құрастыр;


Оқушылардың жауаптарын тыңдап, кері байланыс жасайды. Қажет болған жағдайда толықтырушы немесе жетелеуші сұрақтарды қоюға болады. Бұл оқушылардың жұмысын жандандыра түседі.

Оқушыларды жұптастырып, алған білімдерінің негізінде төмендегі кестені толтыруды тапсыру керек.

Көне түркі жазбалары

ерекшелігі



маңыздылығы



құндылығы




Дескрипторлары:

Оқушылар

-Көне түркі жазбаларына бірнеше дәлел келтіреді;

-Көне түркі жазбаларының бір-бірінен ерекшелігін сипаттайды;

-Ғылым мен білімнің дамуындағы түркі жазбаларының маңыздылығын түсіндіреді;

Ғылым мен білімнің дамуындағы түркі жазбаларының құндылығын анықтайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Алақан-жұдырық»


«Жұлдызшалар»



«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»



«Бармақпен»




Тагнымдық ақпараттық мәтіндер





Үлестермелі қағаздар





Ақпараттық карточкаар








Тақырыптық кесте

Қорытынды

Оқушылар алған білімдерін «Бір жағынан, басқа жағынан» стратегиясы бойынша кері байланыс жасап қорытындылауға болады.Оқушылар сыныптың үш бұрышында жазылған үш түрлі көзқарас жазылған парақтың жанына барып неліктен осы бұрышты таңдаған себебін түсіндіреді.

  • Көне түркі жазбалары ортағасырлық ғылымның дамуына әсер етті, себебі ...

  • Көне түркі жазбалары ортағасырлық ғылымның дамуына әсер еткен жоқ, өйткені...

  • Екі ойлымын ...

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы


























Қысқа мерзімді жоспар-2

     

Бөлім:

4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ортағасырлық Қазақстандағы ғылымның дамуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.2 ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін зерттеу

Сабақтың мақсаты

тарихи кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін анықтап, ғылымның дамуына Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін талдау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Қызығушылықты ояту

Оқушыларға ортағасырлық ғалымдардың суреттерін көрсету қажет. Сосын төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.


Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдағаннан соң, оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады

Оқушылар ортағасырлық ғалымдардың суреттері бойыншаиөз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы


ортағасырлық ғалымдардың суреттері







Жаңа сабақ

Зерттеу сұрақтары:

  • ортағасырлық ғалымдардың еңбегінің тарихи құндылығы неде?


Оқушыларға «5R маңыздылық» кестесін толтыруды тапсыру керек.

Тапсырма: «5R маңыздылық» кестесі

Есте қалатыны

Бұны есте сақтайды ма?

Кім?

Қайда?


Нәтижелі

Бұл оқиғалар неге алып келді?

Жағымды немесе жағымсыз нәтижелер?


Айрықша/ мәнді

Нақты сол уақытта қандай көрініс тапты?

Бұлоқиғаны маңызды немесе бірегей деп санады ма?


Резонансты

Бүгінгі күнгі біздің мәдениетте бұл оқиға қалайда көрініс табады ма ?

Бүгінгі күнгі қоғамның қалыптасуына бұл оқиға өзінің әсерін тигізді ме ?

Адамдар бұл оқиғадан сабақ алды ма?

Айқындай

тын/басқа да қырларын көрсететін

Берілген оқиға сол уақыттағы адамдардың ой-пікірі мен іс-әрекеттері туралы қандай ақпарат бере алады ?


оқушыларға жұмыстарын сыныпқа таныстыруын сұраңыз. Олар бір-бірін тыңдап, жұмыстарын толықтырады немесе өзгерте алады.

оқушылар «Бес саусақ» әдісі бойынша кестеде берілген сұрақтарға өз жауаптарын негіздеп, толтырады.

Кім?

Не?

Қашан?

Қайда?

Неліктен?



338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!