Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
11 сынып ҰБТ-ге арналған бағдарлама
Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа дейінгі қазақ тіл білімінің басты қағидаларын және оларға қатысты терминдердің мәнін меңгертуге көңіл бөліп,теориялық білімдерін практикада қолдануға, шыңдауға ,сөзге,сөйлемге кешенді талдау дағдыларын қалыптастыруға негізделеді.Себебі ұлттық бірыңғай тестілеуде сұрақтардың 88-90 пайызы 5-9 сыныптардың бағдарламасы бойынша келеді.Сондықтан ҰБТ-ге қатысатын оқушыларға 5-9 сыныптың бағдарламасын еске түсіру ауадай қажет.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Ақжар жалпы орта білім беретін мектеп» ММ
Бағдарлама
Қазақ тілінен ҰБТ-ге дайындықбағдарламасы
11 сынып
Ақжар, 2016 ж
«Бекітілді» «Келісілді» «Қаралды»Мектеп директоры Мектеп директорының Гуманитарлық циклО.Д.Аубакирова орынбасары бірлестігініңотырысы
« » 2016 ж « » 2016 ж Хаттама №1 « » 2016ж_________________ ___________________ ______________Макажанова М.Т А.С.Мынжасарова
Бағдарламаны құрастырған Ақжар жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Болатхан Сатыболд
Бағдарламаны іс жүзіне асырылу уақыты 1 жыл
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:1.Қазақ тілі .5-сынып2.Қазақ тілі .6-сынып3.Қазақ тілі .7-сынып4.Қазақ тілі .8-сынып5.Қазақ тілі .9-сынып6.Қазақ тілі .10-сынып7.Қазақ тілі .11-сынып8.Қазақ тілі . «Шың»9.Талапкер.Қазақ тілі 2015ж
Түсінік хат Бағдарламалық жоспар «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.9 сыныпқа дейінгі қазақ тіл білімінің басты қағидаларын және оларға қатысты терминдердің мәнін меңгертуге көңіл бөліп,теориялық білімдерін практикада қолдануға, шыңдауға ,сөзге,сөйлемге кешенді талдау дағдыларын қалыптастыруға негізделеді.Себебі ұлттық бірыңғай тестілеуде сұрақтардың 88-90 пайызы 5-9 сыныптардың бағдарламасы бойынша келеді.Сондықтан ҰБТ-ге қатысатын оқушыларға 5-9 сыныптың бағдарламасын еске түсіру ауадай қажет.Оқушылардың тілдік материалды теориялық жағынан жете меңгеріп, танымдық және машықтық дағдыларын қалыптастыруы үшін тілдік талдау жүргізудің маңызы зор.Тілдік талдау – теориялық материалды жете меңгеріп, оны саралауға, білімді тиянақтауға, білімдерінің танымдық ынтасын қалыптастыруға мүмкіндік беретін қолайлы тәсіл.Сабақтың түрі көбінесе практикалық, лекция,семинар сабақ түрінде өтеді. Талдау тапсырмаларын бере отырып, оқушылардың білімінде тиянақсыздық байқалып жүрген күрделі, меңгеруде қиындық келтіретін тақырыптарға баса көңіл бөлуге мүмкіндік мол.Бағдарлама оқу процесінде 11-сыныпқа, аптасына 2 сағаттан, жалпы оқу бағдарламасы 68 сағатқа арналған.Бағдарламаның мақсаты- лингвистиканың нысандарын таныту, оның негізгі мәселелерін түсіну үшін бағыт-бағдар сілтейтін практикалық-теориялық талдау жасау арқылы білімдерін нығайту.Осы мақсатқа сай туындайтын негізгі міндеттер:-тіл білімінің теориясынан мағлұмат беру;-сөздердің лексикалық мағыналары туралы білімін нығайту;-фонетиканың зерттеу обьектісін түсіну;-грамматикалық тәсілдерді меңгерту;-сөз таптары туралы білімдерін нығайту;-синтаксистік бірліктерді меңгерту;Күтілетін нәтиже: ана тілінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсініп, тілдің қызметін жүйелі меңгеру үстінде қазақ тілінің грамматикалық негіздері туралы негізгі сатыда алған білімдері кеңейтіліп, ұлттық бірыңғай тестілеуде жақсы сапа көрсетуге көмек болады.Оқушылардың білімі мен икем дағдыларына қойылатын талаптар:-сөздердің лексикалық мағыналарын аша білуі;-дыбыстардың классификациясын білуі;-дыбыстардың өзгеру, үндесу заңдылығын білуі;-сөздердің тұлғалық ерекшеліктерін білуі;-сөз таптарын, мағыналық түрлерін білуі;-сөз тіркестерінің байланысу тәсілдерін ,формаларын,түрлерін білуі;- сөйлем түрлерін , сөйлем мүшелерін білуі;-теориялық білімдерін кешенді талдау жұмыстарында қолдана алулары тиіс.Бағдарламаны іске асырудың нәтижесі сынақ түрінде шығарылады.
11 сыныпАптасына 2 сағат,барлығы -68 сағат.МазмұныІ Лексика (9 сағат)Лексика.Сөз бен ұғым. Сөздің мағыналары.Тілдің сөздік құрамы .Фразелогия . Табу сөз ..ІІ Фонетика (14 сағат)Фонетиканың зерттеу обьектісі. Фонема туралы ұғым. Дыбыстардың классификациясы. Дауысты дыбыстардың жіктелуі. Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі.Үндестік заңы.Буын.Тасымал.Орфография және орфоэпияІІІ Морфология (16 сағат)Сөзжасам. Сөз таптары.Зат есім.Сан есім.Сын есім. Есімдік оның мағыналық түрлері. Етістік оның мағыналық түрлері. Үстеу оның мағыналық түрлері. Одағай сөздер. Еліктеу сөздер.Одағай сөз . Грамматикалық тәсілдер. Грамматикалық категориялар.ІҮ Синтаксис (21 сағат)Синтаксистік байланыстың тәсілдері мен формалары. Сөйлем оның түрлері. Сөйлем мүшелері.Жай сөйлем . Құрмалас сөйлем. Құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлері. Салалас құрмалас сөйлем, түрлері.Сабақтас құрмалас сөйлем және түрлері.Оқшау сөздер.Төл бен төлеу сөз.Ү Пунктуация.(8)Пунктуация.Стилистика.Тыныс белгілер.Шешендік сөз.
№
Тақырыптар
Сағат саны
Өтілетін күні
ІІ Лексика (9 сағат)
1
Лексика.Сөз бен ұғым
2
2
Сөздің мағыналары
2
3
Тілдің сөздік құрамы
2
4
Фразелогия
1
5
Омоним
2
6
Синоним
1
7
Антоним
1
ІІІ Фонетика (14 сағат)
8
Фонетиканың зерттеу обьектісі
1
9
Фонема туралы ұғым
1
10
Дыбыстардың классификациясы
1
11
Дауысты дыбыстардың жіктелуі
2
12
Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі.
2
13
Буын
2
14
Дыбыс үндестігі,ықпал түрлері
2
15
Тасымал
2
16
Практикалық сабақ
1
ІҮ Морфология (16 сағат)
18
Сөзжасам
1
19
Сөз таптары. Зат есім
1
Сан есім
2
Сын есім
1
20
Есімдік оның мағыналық түрлері
2
21
Етістік оның мағыналық түрлері.
2
22
Үстеу оның мағыналық түрлері
2
23
Одағай сөздер
1
24
Еліктеу сөздер
1
25
Грамматикалық тәсілдер.
1
26
Грамматикалық категориялар
1
27
Практикалық сабақ
1
Ү Синтаксис (21 сағат)
28
Синтаксистік байланыстың тәсілдері мен формалары
2
29
Сөйлем оның түрлері
2
30
Сөйлем мүшелері
2
Жай сөйлем
2
Оқшау сөздер
2
31
Құрмалас сөйлем
2
32
Құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлері
1
33
Салалас құрмалас сөйлем, түрлері
3
34
Сабақтас құрмалас сөйлем және түрлері
3
35
Төл сөз бен төлеу сөз
2
ҮІПунктуация (8 сағат)
36
Пунктуация.
2
Стилистика.
2
Тыныс белгілер.
2
Шешендік сөз.
2
Аптасына 2 сағат,барлығы -68 сағат.МазмұныІ Кіріспе (2 сағат)1.Тіл білімі- тіл туралы ғылымІІ Лексика (12 сағат)1.Сөз бен ұғым.2.Тілдің сөздік құрамы 3.Фразеология4.ЛексикографияІІІ Фонетика (16 сағат)1.Фонетиканың зерттеу обьектісі2.Дыбыстардың классификациясы3.Дауысты дыбыстардың жіктелуі4.Дауыссыз дыбыстардың жіктелуі.5.Дыбыс үндестігі,ықпал түрлері6.Жазу және оның тарихынан мәлімет.ІҮ Морфология (16 сағат)1.Сөзжасам2.Сөз таптары. Есім сөздер3.Есімдік оның мағыналық түрлері4.Етістік оның мағыналық түрлері.5.Үстеу оның мағыналық түрлері6.Грамматикалық тәсілдер.7.Грамматикалық категорияларҮ Синтаксис (18 сағат)1.Синтаксистік байланыстың тәсілдері мен формалары2.Сөйлем оның түрлері3.Сөйлем мүшелері4.Құрмалас сөйлем5.Құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлері6.Жылдық бақылау. Тест. (2 сағат)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз