Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№12 Е.Әбікенұлының "Пәтер іздеп жүр едік"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: «Зобалаң заман шындығы» |
Мектеп: |
|||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||
Сынып: 11 |
Оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Е.Әбікенұлының «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі және әдеби сын |
|||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау; 11.3.4.1 шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Ерболат Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесіндегі авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау, көркем шығарманың идеясымен мазмұндас шығармалармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау, жинақтау, бағалау |
|||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (3-құндылық) |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және
терминология: пәтершілердің
қарасы, тоқал өкше, Ер жігіт бір терінің ішінде неше
арып, неше семіреді,Екі адамның арасына есі кеткен түседі,
Қайыршыға жел қарсы,
Диалектілер:
дарбаза,
дәліз Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін; |
|||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Ерболат Әбікенұлы «Пәтер іздеп жүр едік» әңгімесі |
|||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Қызығушылықты ояту 1.«Әлеуметтік теңсіздік» топтастыру әдісі арқылы тақырыпты ашу.
Әлеуметтік теңсіздік |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Топтастыру жасайды. |
ҚБ.Түстер арқылы бағалау. |
Суреттер google сайтынан алынды. |
||||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 10 минут 5 минут |
Мағынаны тану 1-тапсырма Мұғалім оқушылардан әлеуметтік теңсіздік мәселесі мен адам құқықтары жөнінде Қазақстандағы өмірді сөзбен бейнелеп, артықшылығы мен кемшілігін көрсететін кесте толтыруды сұрайды.
Дескриптор
2-тапсырма
Дескриптор
3-тапсырма Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазу
Дескриптор
Әдеби теориялық ұғымды еске түсіру
Ой толғаныс Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады. Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім |
Оқушылардан әлеуметтік теңсіздік мәселесі мен адам құқықтары жөнінде Қазақстандағы өмірді сөзбен бейнелеп, артықшылығы мен кемшілігін айтады.
Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтайды және бүгінгі өмірмен салыстырады.
Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
шығарманың толық нұсқасы
|
||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі 1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды? 2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз? 3. Сіз үшін бүгін не қиын болды? 4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз? 5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды? |
|
Қосымша ақпарат |
||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |