Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
(Б) Ұйымдастыру
сәті
Өткен материалды
пысықтау
«Бессаусақ»
тапсырмасы
Кім?
1822-24 жж реформалар жобасын
кімдер дайындады?
Не?
М.Сперанский және П.Эссен
дайындаған жарғылар қалай
аталады?
Қашан?
Патша өкіметі «Сібір
қырғыздары» және «Орынбор қырғыздары» туралы Жарғыларды қашан
бекітті?
Қайда?
«Сібір қырғыздары» мен
«Орынбор қырғыздары» Жарғысы Қазақстанның қай аймақтарында жүзеге
асты?
Неге?
Патша өкіметі неліктен қазақ
даласында 1822-24жж реформаларды
жүргізді?
Оқушылардың жауаптарынан кейін
сабақ тақырыбы өткен сабақтың жалғасы екендігі
ескертіледі. Сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары пысықталады. Бағалау критерийлері де оқушыларға
таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу
сұрағына назар
аударылады.
Зерттеу
сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы
жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар
жүргізілді?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Мұғалім Сабақтың
тақырыбын, мақсатын, зерттеу сұрағын
айтады
|
Мадақ
Тау
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін)
3-том. – Алматы,
2010.
Оқулық
Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева
А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра,
2012.
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу мен
талдау
Мәтінмен
жұмыс.
оқушыларға мәтін таратылып,
белгіленген уақыт ішінде мәтін мазмұны оқылады. Мәтін мазмұны
оқылып болғаннан кейін, келесі тапсырмалар
орындалады.
«Артығын тап»
тапсырмасы.
Реформа мазмұнымен танысқаннан
кейін бірнеше ұғымдар/сөздер жазылған карточкалар
таратылады.
Мәселен,
Округ,
шапқыншылық, жасақ.
құрылтай, баж
салығы,
алғадай, аурухана, шайқас
т.б
1-топ
|
2-топ
|
3-топ
|
Басқару
жүйесі
|
Сауда мен
шаруашылық
|
Денаулық сақтау, білім беру,
дін
|
|
|
|
ЕБҚ:
оқушы шығарылып берілген
тапсырманы орындайды
Осыдан кейін
реформаның мазмұнын тереңірек ашатын фактілер жазылған карточкалар
таратыңыз. Оқушыларосы фактілерді пайдаланып, реформаның мағынасын
толық ашуға жұмыстану керек. Нәтижесінде дәстүрлі билік
жүйесіжойылып, қазақ қоғамына қандай өзгерістер енгенін анықтайтын
болады.Мәселен, Оқругты аға сұлтан басқарды;
100 бастан бiр бас
мөлшерiнде
жасақ
төлеу;
Сауда керуендерiнен ешқандай
да баж
салығыалынбайтын тәртiп
орнатылды.
зерттеу жұмыстарының
нәтижесін сынып алдында
жариялайды.
Интерпретация.
Мұғалім сабақтың
басындағы зерттеу сұрағына қайта оралады. Оқушылардың жауабын
алғаннан кейін келесі тапсырмаға көшуге мүмкіндік
туады.
Зерттеу
сұрағы:«Неліктен XX ғасырдың 20-шы
жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар
жүргізілді?»
Сабақтан алған
білімдерін қорытындылау мақсатында оқушыларға төмендегідей
тапсырманы беріңіз.
ЕБҚ оқушылар негізгі термин
сөздерді мәтіннен
анықтайды;
«1822-1824 жж. реформадан
кейін .............»
қорытынды
ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша
қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал
беріледі.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Оқушылар осы ұғымдар
арасынан тапсырмаға қатысты емесін алып тастайды да, төмендегі
ұғымдар бойынша ұғымдар жазылған карточканы сұрыптап алады.Сонан
соң, карточкадағы кілт сөздерді төменде берілген кестенің тиісті
графасына жазады.
Дескриптор:
Басқару жүйесіндегі
кемінде 3 өзгерісті
талдайды;
-Сауда мен шаруашылық
саласындағы кемінде 3 өзгерісті
талдайды;
Денаулық сақтау,
білім беру, дін саласындағы кемінде 3 өзгерісті
талдайды
Дескриптор:
-1822-1824 жж. реформадан
кейінгі/ дейінгі3 өзгерісті
нақтылайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Презентация
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінге
дейін)
3-том. – Алматы,
2010.
Оқулық
Қабылдинов З.Е.,
Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық.
Алматы: Атамұра, 2012.
Слайдқа сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері, тарихи концепт
пен зерттеу сұрағы жазылып
көрсетіледі
Кестелер
Таратпа
материалдар
сызбалар
|