|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
||||
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
|||||
|
Сыныбы: 11«Ә» |
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы 1930-1960жылдардағы әдебиет |
||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Басы: |
. Ұйымдастыру
кезеңі. |
Дайын сұрақтар Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
||||
|
Ортасы: |
|
мазмұны Викториналық сұрақтар |
||||
|
Соңы: |
Бі Білімді бағалау:
|
Дәптер,қаламсап, |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1930-1960 жылдардағы әдебиет
1930-1960 жылдардағы әдебиет
|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
||||
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
|||||
|
Сыныбы: 11«Ә» |
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы 1930-1960жылдардағы әдебиет |
||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Басы: |
. Ұйымдастыру
кезеңі. |
Дайын сұрақтар Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
||||
|
Ортасы: |
|
мазмұны Викториналық сұрақтар |
||||
|
Соңы: |
Бі Білімді бағалау:
|
Дәптер,қаламсап, |
||||
шағым қалдыра аласыз













