|
Пән: Дүниежүзі тарих ҰМЖ тарауы: 2 А |
Мектеп: Ш.Ниязов атындағы жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Муратова Гульмира |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 17.10 Сынып: 9 А cынып |
Қатысқан оқушылар саны:22 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1946 -1963 жылдар аралығындағы «Қырғы-қабақ соғысының» ерекшеліктері қандай |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.2.2. «Қырғы-қабақ соғыс» ұғымын түсіндіру үшін тарихы оқығаларды талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Қырғы-қабақ соғыс» туралы білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихы фактілермен картағы сүйене отырып, әскери саяси одақтарға баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АҚШ пен КСРО басшыларының басты саясаттарын жан-жақты саралау, баға беру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Айтылым,тыңдалым, оқылым жазылым дағдысын қалыптастыру Айтылым оқылым бойынша ұсыныстар: «Қырғи-қабақ соғысының» барысын постер арқылы қорғау. Тыңдалым бойынша ұсыныстар: «Қырғи-қабақ соғысы» кезіндегі зардаптарын бейнебаянда көру арқылы баға беру. Жазылым бойынша ұсыныстар: АҚШ пен КСРО –ның шектен шықпай «қырғи-қабақ соғысын» жаңа соғыс өртіне айналдырмау себебтері. Милитаризм(лат. mіlіtarіs – әскери) – жаппай қарулануға, соғысқа әзірленуге, ішкі және сыртқы мәселелерді қарулы күшпен шешуге бағытталған саясат. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: «Қырғи қабақ» соғыс саясатының мәні? (Антикоммунистік және антисоциалистік) Терминдер Коммунизм (лат. Communis - «ортақ») болашақтың қияли көрінісін;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы бірліктер Талқылауға арналған тармақтар: Варшава келісімі ұйымы –туралы сипаттама беру. 1955 жылы достық, әріптестік және өзара жөнінде Албания, Болгария, Венгрия көмек, ГДР, Польша, Румыния, Чехословакия және КСРО арасында Варшава келісімі негізінде құрылған әскери-саяси одақ. Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба? Қырғы қабақ соғысының шығу себептеріне сипаттама беру. Жазылым /диалогқа қажетті тіркестер: АҚШ пен КСРО арасында қаруландыру бәсекелес нәтижесінде тұындаған Азия мен Африка елдеріндегі қақтығыстар туралы мәлімет беру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік ынтымақтастық ашықтық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақстан тарихы, георафия пәні |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Бақылау, танып білу белсенділігін арттыру, жаттаған сөздерді әрі қарай дамыту, сөйлеу, ойлау сезімдерін дамыту; алған білімдерін талдау, қорытындылай білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу. 3.Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу. Галерея әдісі арқылы оқушылар әр елдердің тулары мен тұлғаларының суреттерін беру арқылы социалистік пен капиталистік қатынастар бойынша екіге топқа бөлінеді. 1 тапсырма «Жолаушы аялдамасы» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сабақты бекітеміз. Шарты: Бір топтан 1 оқушы шығып келесі топтарға аялдама жасап, топтың берген сұрақтарына жауап беру қажет. І топтың сұрақтары
ІІ топтың сұрақтары 1.1949 жылы сәуір айында Вашингтонда АҚШ үкіметі Батыс Еуропа елдерімен бірігіп, қандай ұйым құрды? (НАТО Солтүстік Атлантикалық альянс ұйымы) 2. НАТО құрылған кезде алғаш қанша ел мүше болды? (12 ел) 3.АҚШ-тың қару – жарақты жалға беру заңы қалай аталады? (Ленд-Лиз) 4.«Жаңа бағыт » саясатының авторы кім? (Ф. Рузвельт )
|
Суреттер тұлғалар
АКТ мен жұмыс жасау Интерактив тақта
Дүниежүзінің саяси картасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
23 минут
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Муратова Гульмира ХалдаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 1946 -1963 жылдар аралығындағы «Қырғы-қабақ соғысының» ерекшеліктері қандай
Тақырып бойынша 11 материал табылды
1946 -1963 жылдар аралығындағы «Қырғы-қабақ соғысының» ерекшеліктері қандайМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 9 сынып 9.3.2.2. «Қырғы-қабақ соғыс» ұғымын түсіндіру үшін тарихы оқығаларды талдау. Айтылым,тыңдалым, оқылым жазылым дағдысын қалыптастыру
Айтылым оқылым бойынша ұсыныстар:
«Қырғи-қабақ соғысының» барысын постер арқылы қорғау.
Тыңдалым бойынша ұсыныстар:
«Қырғи-қабақ соғысы» кезіндегі зардаптарын бейнебаянда көру арқылы баға беру.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
АҚШ пен КСРО –ның шектен шықпай «қырғи-қабақ соғысын» жаңа соғыс өртіне айналдырмау себебтері.
Милитаризм(лат. mіlіtarіs – әскери) – жаппай қарулануға, соғысқа әзірленуге, ішкі және сыртқы мәселелерді қарулы күшпен шешуге бағытталған саясат.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













