Материалдар / «1-10 сандары. Тура және кері санау»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«1-10 сандары. Тура және кері санау»

Материал туралы қысқаша түсінік
оқу қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2018
1276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұйымдастырылған оқу қызметі

Өткізілген күні:

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы: «1-10 сандары. Тура және кері санау»

Мақсаты: Математикалық ұғымдар қалыптастыру. Сандар туралы түсінік беру. Реттік санау дағдысын қалыптастыру. Тура және кері санау бағытын меңгерту. Ойлау, есте сақтау қабілетін қалыптастыру.

Қос тілділік: сандар-цифры.


Іс-әрекеттің кезеңдері:

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

Шаттық шеңбері. «Үш тіл»

- Сәлеметсіздер ме, балалар!

- Здраствуйте!

- Good moring!

- Бейнежазба. «Менің отбасым»

- Бейнежазба не туралы?

- Отбасында неше адам бар?

- 5санын орыс тілі мен ағылшын тілінде қайталату. /бес,faifee/

Шаттық шеңберін іс-әрекетпен көрсетеді.



- сұрақтарға жауап береді.

- отбасы

- 5

- /бес,faifee/


Ұйымдастыру ізденіс кезеңі

Қайталау. 1-10 сандары

0,1,2,3,4,5; 6,7,8,9,10

Қос тілділік:

1-один /уан/

2-два /туу/

3-три /сри/

4-четыри /фо/

5-пять /фаиф/


Топтық жұмыс: «Пішіндерден сан құра»

І топ: 1 саны - дөңгелектен

ІІ топ: 2 саны - үшбұрыштан

ІІІ топ: 3 саны – төртбұрыштан

Ғажайып сәт: Күлдіргі қонақта:

- Сәлем, достар! Менің кім екенімді білесіңдер ме? Менің әдемі киіміме қараңдаршы. Ол не арқылы әсемделген?

- Дұрыс! Ендеше, менімен бірге бой сергітіп әрі пішіндерді қайталап алыңдар жарайды ма?!

Сергіту сәті: Бейнежазба «Пішіндер»


Таныстырылым: Тура және кері санау.

Тақтамен жұмыс: «Паравоз» /вагондарды тура және кері санату/

Дәптермен жұмыс: № 3 тапсырма


-Күлдіргі балалармен қоштасады.


Сандарды өсу және кему ретімен таңбалау.


Жеке жұмыс: /карточка арқылы/

І топ: АҚТ арқылы шарларды кему ретімен белгілеу.



ІІ топ: Суреттер арқылы есеп құрастыру




ІІІ топ: Суреттегі заттарды санмен белгілеу.


-сандарды қайталайды









-жұмыс барысын ұғынып, желімді орынды пайдаланып, пішіндерден сан құрастырады


-Күлдіргімен амандасып, оның киіміне зер салады.Атайды.

-тқртбұрыш, үшбұрыш....




-сергіту сәтін қимыл іс-әрекетпен қайталайды




-сандарды кему және өсу ретімен қайталайды.

0,1,2,3,4,5; 5,4,3,2,1,0;




-дәптермен жұмыстанады.




-шарлардың түсін атап, санайды. Санмен белгілейді.


-жемістер мен көкніс суреттері арқылы /+/ /-/ таңбасына есеп құрастарады.


-заттарды санмен таңбалайды

Іс-әрекетті бағалау кезеңі

Қорытынды: «Жасырын есеп»

Еске түсіруші сұрақ:

-Сандарды қалай санауға болады?

Балаларды мадақтау.

-есептің шешімін табады.


-сұраққа жауап береді.


Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Сандар және пішіндер туралы;

Қандай түсінікті игереді: Сандарды тура және кері санау бағытын;

Меңгерген дағды мен іскерлігі: өз беттерімен дәптерге таңбалауды;





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!