Материалдар / 1 А. 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 А. 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау 3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындай алады. Көптеген оқушылар: үш таңбалы сандарды баған түрінде қосу, азайтуды орындау тәсілін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: тура теңдік шығатындай бос орындарға үш таңбалы сандар жаза алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2023
339
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.Маметова атындағы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

1 А. 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту.

Мұғалімнің аты-жөні

Асылбаева Ж

Күні:


Сынып: 3 а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.5 үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау

3.1.2.8 үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындай алады.

Көптеген оқушылар: үш таңбалы сандарды баған түрінде қосу, азайтуды орындау тәсілін түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: тура теңдік шығатындай бос орындарға үш таңбалы сандар жаза алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісі арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жүреді:

- Өткен сабақтарда қандай тапсырмалар орындадық?

- Мың көлеміндегі сандар туралы не білеміз?

-Ондықтары мен бірліктері 0-ге тең үш таңбалы сандарды ата.

-Үш таңбалы сандарды қалай салыстырамыз?

807*708 512*518 700*701

1. Әр қораптан кез келген санды таңдап, үш таңбалы сан құрастыр. Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

Мысалы: 461=400+60+1

-Бүгінгі сабағымызда үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау мақсатында тапсырмалар орындаймыз.

Бір-біріне гүл сыйлап, жақсы тілек айтады.



Үш таңбалы сандар туралы сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


«Бағдаршам» әдісі


Сабақтың ортасы

7 мин
























1 мин



10 мин

























10 мин












(Ұ) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

2) Баған түрінде амалдың қалай орындалғанын қарастыр. Қосу және азайту алгоритмін түсіндір.

3) Түсіндіре отырып есепте. Тексеру жүргіз.

123+450=573 278+287=565

987-234=753 366+555=921

678-45=633 475+347=822

167+462=629 515-346=169

522+376=898 689-231=658

345-301=44 987-679=312

Дескриптор:

-Үш таңбалы сандарды қосу, азайтуды орындау тәсілін түсіндіріп айтады.

-Тексеру жүргізеді.

Саралау тәсілі: «Қарқын» арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.


Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билеп сергиді.


(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

4) Есепте.

2м34см+5м11см=234см+511см=345см

3м5дм9см-1м4дм4см=359см-144см=215см

2м3дм4см+1м4дм4см=234см+144см=378см

67дм5см-3м2см=675см-302см=373см

45мд+3м3см=450см+303см=753см

6м9дм7см-2м45см=697см-245см=452см

5) Есепті шығар.

1Shape1 -төбе-245м

2Shape2 -төбе-?, 136 м биік

3-төбе-?, 172м биік

Ш: (245м+136м)+172м=381м+172м=553м

Ж: үшінші төбе 553м.

Үш таңбалы сандарды таңдап, сандық мәліметтерді өзгертіп, есепті қайта шығар.

Дескриптор:

-Өрнектің мәнін табады.

- Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады.

- Үш таңбалы сандарды таңдап, сандық мәліметтерді өзгертіп, есепті қайта шығарады.


(Д) 3- тапсырма «Есепті шығар» әдісі арқылы жүзеге асады.

7) Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдардың орындалу реті бойынша тапқан болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын анықта.

320+24:6=324

4*5+3*9=47

(22+18):8+123=128

8) Саяхатшы таудағы брлық соқпақ жолдармен жүріп өтті. Егер ол ір жолмен екі қайтара жүрмеген болса, онда ол барлығы қанша метр жол жүрген?

98м+102м+170м+210м+150м=730м

Дескриптор:

- Амалдардың орындалу реті бойынша берілген өрнекті анықтайды.

- Саяхатшының жүрген жолының ұзындығын табады.

-Үш таңбалы сандарды қосу, азайтуды орындау тәсілін түсіндіріп айтады.

-Тексеру жүргізеді.



















Билеп сергиді.



-Өрнектің мәнін табады.

- Есептің шартын жазып, шешуін, жауабын табады.

- Үш таңбалы сандарды таңдап, сандық мәліметтерді өзгертіп, есепті қайта шығарады.












- Амалдардың орындалу реті бойынша берілген өрнекті анықтайды.

- Саяхатшының жүрген жолының ұзындығын табады.


ҚБ:

3 балл




























4 балл

























3 балл







Оқулық, дәптер




























Оқулық, дәптер




Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 6-тапсырма 26-бет.

Рефлексия жасайды.

ҚБ қойыла-ды.



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!