Сабақтың
басы
10
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Гүлмен тілек» әдісі арқылы
жүреді.
Оқу
материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі арқылы
жүреді:
- Өткен сабақтарда қандай
тапсырмалар орындадық?
- Мың көлеміндегі сандар
туралы не білеміз?
-Ондықтары мен бірліктері 0-ге
тең үш таңбалы сандарды ата.
-Үш таңбалы сандарды қалай
салыстырамыз?
807*708 512*518
700*701
1. Әр қораптан кез келген
санды таңдап, үш таңбалы сан құрастыр. Оларды разрядтық
қосылғыштардың қосындысы түрінде
жаз.
Мысалы:
461=400+60+1
-Бүгінгі
сабағымызда үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындау мақсатында тапсырмалар
орындаймыз.
|
Бір-біріне гүл сыйлап, жақсы
тілек айтады.
Үш таңбалы сандар туралы
сұрақтарға жауап береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Бағдаршам»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
1 мин
10
мин
10
мин
|
(Ұ) 1- тапсырма «Орындап
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
2)
Баған түрінде амалдың қалай
орындалғанын қарастыр. Қосу және азайту алгоритмін
түсіндір.
3) Түсіндіре отырып есепте.
Тексеру жүргіз.
123+450=573
278+287=565
987-234=753
366+555=921
678-45=633
475+347=822
167+462=629
515-346=169
522+376=898
689-231=658
345-301=44
987-679=312
Дескриптор:
-Үш таңбалы сандарды қосу,
азайтуды орындау тәсілін түсіндіріп
айтады.
-Тексеру
жүргізеді.
Саралау тәсілі: «Қарқын» арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
Сергіту сәтінде «Көңілді
күн» әуенімен билеп сергиді.
(Д) 2- тапсырма «Есептеп
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
4)
Есепте.
2м34см+5м11см=234см+511см=345см
3м5дм9см-1м4дм4см=359см-144см=215см
2м3дм4см+1м4дм4см=234см+144см=378см
67дм5см-3м2см=675см-302см=373см
45мд+3м3см=450см+303см=753см
6м9дм7см-2м45см=697см-245см=452см
5) Есепті
шығар.
1
-төбе-245м
2 -төбе-?,
136 м биік
3-төбе-?, 172м
биік
Ш:
(245м+136м)+172м=381м+172м=553м
Ж: үшінші төбе
553м.
Үш таңбалы сандарды таңдап,
сандық мәліметтерді өзгертіп, есепті қайта
шығар.
Дескриптор:
-Өрнектің мәнін
табады.
- Есептің шартын жазып,
шешуін, жауабын табады.
-
Үш таңбалы сандарды таңдап,
сандық мәліметтерді өзгертіп, есепті қайта
шығарады.
(Д) 3- тапсырма «Есепті
шығар» әдісі арқылы жүзеге
асады.
7) Егер оқушы өрнектердің
мәнін амалдардың орындалу реті бойынша тапқан болса, онда ол қандай
өрнектің мәнін тапқанын анықта.
320+24:6=324
4*5+3*9=47
(22+18):8+123=128
8) Саяхатшы таудағы брлық
соқпақ жолдармен жүріп өтті. Егер ол ір жолмен екі қайтара жүрмеген
болса, онда ол барлығы қанша метр жол
жүрген?
98м+102м+170м+210м+150м=730м
Дескриптор:
- Амалдардың орындалу реті
бойынша берілген өрнекті анықтайды.
- Саяхатшының жүрген жолының
ұзындығын табады.
|
-Үш таңбалы сандарды қосу,
азайтуды орындау тәсілін түсіндіріп
айтады.
-Тексеру
жүргізеді.
Билеп
сергиді.
-Өрнектің мәнін
табады.
- Есептің шартын жазып,
шешуін, жауабын табады.
-
Үш таңбалы сандарды таңдап,
сандық мәліметтерді өзгертіп, есепті қайта
шығарады.
- Амалдардың орындалу реті
бойынша берілген өрнекті анықтайды.
- Саяхатшының жүрген жолының
ұзындығын табады.
|
ҚБ:
3
балл
4
балл
3
балл
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|