II
кезең:
проблемалық
ізденістік
|
Ұйымдастыру
1.Топқа бөлу
.
1-ші топ 8
саны
2-ші топ 7
саны
3-ші топ 6
саны
2. Миға шабуыл. «Таңғажайып
алаң » ойыны
-Балалар, қазір біз
«Таңғажайып
алаң» ойынын
ойнаймыз.
Ол үшін
«Таңғажайып
алаң» ойынның шарттарын
айтамын.
Ең алдымен балалар ойын шартын
айтамын.
Ойынға 9 бала қатысу
қажет.
Ойынға балаларды санамақ
арқылы таңдап аламыз. /Оқушылардың орындықтарының артына желкенді
қайықты жапсырып, таңдар алуға болады. /
Санамақ айтылып, 9 баланы
ортаға шақырамыз.
Ойын
3
турдан тұрады. Әр ойында айталмаған
бала ойыннан шығады. Әр турдан 1 бала қалу
қажет.
Ең соңында 3 баладан 1 бала
ойынның жеңімпазы болады.
Сонымен қатар ойын барысында
сыйлық «С» деген әріп шықса, таңдауға болады. Не жауап бересің, не
сыйлықты аласың,егер сыйлықты алсаңыз ойыннан шығасың. Ойын
барысында егерде 3 сұраққа дұрыс жауап берсең, екі қобдиша әкеледі.
Сол жақтағы немесе оң жақтағы қобдишаны
таңдайсын.
Оның ішінде ойыншық болады.
Ойыншықты тапсаң сіздікі. Таппасаң ойыншықты алмайсың. Ойынды
жеңген балаға сыйлық беріледі. Әр қатысқан ойыншыларға жұлдызшалар
беріледі. Ойын шарты түсінікті ме?
Пәнді оқытудың мақсаты-
міндеттерін ұғындыру
2.
Жаңа сабақ мазмұны: 1-10
сандарды Қайталау
Ендеше, 1 турға шыққан 3
баланы ортаға шақырайық.
-
Алихан. 2. Алижан. 3.
Айерке
Ал, ойыншы балалар ойын шартын
айтпас бұрын, алдарындағы таңғажайып алаңды айналдыру
қажет.
Алихан, айландырады.
Таңғажайып алаң айланғаша, мына сұрақтарға жауап беріңіз? -Сенің
жасың неше де?
-Жақсы.
Ал, саған қандай сан
көрсетілді. 8 саны көрсетілді. Ал, оның ішіндегі асықтарды сана.
-Неше асық ?
- 8 асық болу үшін неше асық
керек?
-Алихан білмеді. Топта қатысып
отырған ойыншылардан сұраймыз.
Алихан ,сен ойыннан шығасың.
Сен 8 санын айттың, бірақ неше асыққа 8 асыққа жетпей тұрғанын айта
алмадың.
Келесі ойыншыға кезек
келді.
-Алижан, сен айналдыр.
Таңғажайып алаң айналғанша, сенің фамилия
кім?
Өскенде кім
боласың?
Жақсы. Дәрігер боламын дейді.
Саған қандай сан түсті.10 саны түсті. Жақсы. Сен келесі турға
өттің.
Айерке, сен айландыр. Айерке
бір тақпақ айтып берші.
Жақсы. Саған қандай сан түсті.
9 саны түсті. Нешеге 5-ті қоссақ, 9 саны шығады. Жақсы. Айерке
білмеді. Топтағы балалар көмектеседі.
Сонымен 1-ші турда Алижан
жеңімпаз болды.
Ал, 2-ші турға қатысатын
балалар шықсын.
1.Алмас. 2. Каусар.3.
Данель.
Алмас, сен айналдыр. Саған
қандай сан түсті. 2 саны түсті. 2 саны байланысты санамақ айтшы.
Алмас айталмады. Ойыннан шығады.
Ал ,Каусар таңғажайып алаңды
айналдыр.
Саған қандай сан шықты. 7
деген сан шықты. 7-і қазынаны айтшы.
Өте жақсы. Ойында
қалдың.
Ал, келесі ойыншы Данель
шығады. Данель сен досың бар ма?Ол кім?
Саған қандай сан түсті. 8 саны
түсті. Бір жылда неше ай бар?
Жауап бере
алмадың?
Ендеше, бұл сұраққа достарың
жауап берсін.
Сонымен 2-ші тураға Каусар
шықты.
Ал 3-ші турға қатысатын
балалар шықсын.
1.Нұрым. 2. Айбар.3.
Жанель.
Ал ,Нұрым таңғажайып алаңды
айналдыр. Қандай сан шықты? 1 аптада неше күн
бар.
Жақсы . 7 күн бар дейді. Нұрым
дұрыс айтты.
Ал, Айбар сен таңғажайып
алаңды айналдыр , саған қандай сан түсті ?
Айбарға «С» сыйлық түсті.
Айбар сыйлық аласың ба? Ойында қаласың ба?
Ендеше ,Айбарға сыйлық
береміз. Ол үшін сандықшаны алып келіңдер.
Ал ,Айбар мен саған 2 шокалад
беремін. Шокалад аласың ба? Әлде мына сандықшадағы затты аласың
ба?
Бұл сандықшада не жатқанын
білмеймін.
Сонымен, Айбар 2 шокалад
алды.
Ал, Жанель айналдыр алаңды.
Жанель қандай мақал білесің?
Мақал-мәтел
Отан үшін отқа түссең ,
кимейсің.
Жақсы. Саған қандай сан келді?
6 саны келді. 1 айда неше күн бар?
Ал достарың көмектесіп
жіберсін. Сен келесі турға өтпейсің.
Ал,
балалар 3
турдан жеңген балалар ортаға
шықсын.
-
Алижан. 2. Каусар. 3.
Нұрым.
-
Ал, сендерге қазір логикалық
сұрақтар қоямыз.
Мына суретте не
жоқ?
-
Пілдің несі
жоқ?
-
3 қыздың айырмашылықтарын
тап?
-
Жұмыс істеп жатқан адамға не
жетіспей тұр?
Жақсы. Бұл
ойында Каусар жеңіп шықты. Бүгін «Таңғажайып
алаң» ойынның жеңімпазы Каусарға құрметтеп қол шапалақтап қойық.
Каусарға қуыршақ береміз.
Жаңа сабақ
.
1-ден 10 –ға дейінгі сандарды
қайталау.
Өз бетімен
жұмыс
8
10
2
+ 4
+
Бірін –бірі бағалау.
Смайлик.
Жұптық
жұмыс.
5+5=
10-2=
3+3=
9-3=
6+4=
8-4=
Сергіту жаттығу: Слайдтан
көрсету. Аюдың қимылы.
Топтық
жұмыс.
1-ші топ
.Кері санап шығу. Орыс тілінде,
ағылшын тілінде.
2-ші
топ. Санамақ.
3-ші
топ. Жұмбақты
шешу.
Бекіту.
Бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Балалардан сұрау?
Кері
байланыс.
Желкенді қайықпен балалар
қорытындылайды.
Жасыл
түс-түсіндім.
Сары түс- кішкене
қиындықтар болды.
Қызыл түс –
түсінбедім.
М ақал-мәтелдер айтып, теңізге қайықтарын
жапсырады.
Біріміз бәріміз
үшін,
Біріміз бәріміз
үшін,
Бәріміз біріміз
үшін
Бәріміз біріміз
үшін.
Таңғажайып
алаң
Өз бетімен
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
|
Балаларды ортаға шақырып,
«Таңғажайып алаң» ойынның ойыншыларын
анықтайды.
Санамақ
айтылады.
9 бала ортаға
шығады.
Қалған балалар көрермендер
болып қалады.
Алихан таңғажайып алаңды
айналдырды. Тәрбиешінің сұрақтарына жауап
берді.
Менің жасым 5 -те. Маған 8
саны түсті. Ыдыста 3 асық бар екен. 8 асық болу үшін,
білмеймін.
Ойыншылардан көмек сұрайды?
Ойыншылар 5 асық керек. Сонымен Алихан ойыннан шығады. Келесі
ойыншы ойынды бастайды. Таңғажайып алаңды
айналдырды.
Алижан: Маған 10 саны түсті.
Тәрбиешінің қойған сұрағына жауап берді.
Мен, Сабыржанов Алижан
боламын. Өскенде дәрігер боламын . Адамдарға көмектесемін. Ыдыстың
ішінде асық 5-еу , маған 5 асық жетпейді. 5-ке 5-ті қоссам, 10 саны
болады.
Келесі ойыншы Айерке бастады.
Тәрбиешінің сұрағына жауап берді.
Айерке тақпағын
айтты.
Айым туып
оңынан,
Той жасадым
молынан.
Марқа қойды
сойдырдым,
Қонағымды
тойдырдым.
Айерке . Маған 9 саны түсті. 9
саны болу үшін 5-ке неше қосатындығын білмеді. Ойыннан
шықты.
Келесі ойыншы Алмас шықты.
Ыдысты 2 саны шықты. 2 саны бойынша санамақ айталмады. Ойыннан
шықты.
Келесі ойыншы Каусар шықты.
Каусарға 7 саны шықты. 7 қазынаны айтты. Жігіт, бүркіт, білім, ит,
ат, мылтық, әдемі жары . Келесі ойыншы таңғажайып алаңды
айналдырды.
Нұрым қойылған сұраққа жауап
берді.
Нұрым 1 аптада 7 күн бар.
Дүйсенбі. Сейсенбі. Сәрсенбі. Бейсенбі. Жұма. Сенбі Жексенбі.
Келесі ойыншы шықты.
Айбарға сыйлық түсті. Айбар 2
шокаладты алатындығын айтты. Келесі ойыншы Жанельге
келді.
Жанельге 6 саны шықты. Мақалын
айтты.
Отан үшін отқа түссең,
кимейсің.
100 теңге болғанша , 100 досың
болсын.
1 айда неше күн бар екендігін
айта алмады.
Финалға
шыққандар.
Алижан. Каусар.
Нұрым
Логикалық сұрақтарға жауап
берді.
Тақтадағы көрсетілген
суреттердің қандай мүшелері немесе заттары жоқ екендігін тез
айтулары қажет.
Каусар тез жылдам жауап
берді.
Сөйтіп , Каусар жеңімпаз
атанды.
Жаңа сабақ
.
1-ден 10 –ға дейінгі сандарды
қайталау.
Өз бетімен
жұмыс
8
10
2
+ 4
+
Бірін –бірі бағалау.
Смайлик.
Жұптық
жұмыс.
5+5=
10-2=
3+3=
9-3=
6+4=
8-4=
Сергіту жаттығу: Слайдтан
көрсету. Аюдың қимылы.
Топтық
жұмыс.
1-ші топ
.Кері санап шығу. Орыс тілінде,
ағылшын тілінде.
2-ші
топ. Санамақ.
3-ші
топ. Жұмбақты
шешу.
Бекіту.
Бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Балалардан сұрау?
Кері
байланыс.
Желкенді қайықпен балалар
қорытындылайды.
Жасыл
түс-түсіндім.
Сары түс- кішкене
қиындықтар болды.
Қызыл түс –
түсінбедім.
Мақал-мәтелдер айтып,
теңізге қайықтарын жапсырады.
Біріміз бәріміз
үшін,
Бәріміз біріміз
үшін.
|