Ынталандыру.Сезімді ояту. | Шаттық шеңбері. -Сәлеметсіз бе, ағай?-деп-Сәлеметсіз бе, апай?-деп-Ұл-қыз сәлем береміз,Оқу-білім аламыз. Біздер зерек баламыз Математика пәнінде Тапқыр,алғыр, боламыз. | Балалар хормен айтады. |
Ізденістер.Ұйымдастыру. | Ауызша жұмыс. Тірек білімді бекіту.Балаларға 1-ден 10-ға дейінгі сандар қатарын жетілдіруге арналған тапсырмалар беру:Сыни тұрғысынан ойлау.Балалардың маңдайларына стикерге жазылған сандарды жабыстыру арқылы мысалдар есептеу.(1,2,3,4,5,11,12,13,14)Жаңа материалды табады.Балалардан сұрау,бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?Бүгінгі сабақтың тақырыбы:екінші сабақ 0-ден 20-ға дейін тура санау.20-нан 0-ге дейін кері санау.1-ден20-ға дейін реттік санау.20-нан 0-ге дейін кері санау.Жаңа материалмен таныстыру.Жұмыс дәптермен жұмыс.1.Сандарды ретімен сызып қосу.(1-20)2.Сурет бойынша қосуға есеп ойластыртып,шешуін жазғызу.
АКТ. Сергіту сәті: Музыкалық үзінді «Бір,екі,үш...Раз, два, три...Бір,екі,үшБір,екі,үшСанаймыз!Бір,екі,үшБір,екі,үшОйыннан сен шығасың!Раз, два, триРаз, два, триТы беги,Раз, два, триРаз, два, триТы выходишьиз игры!
Жұппен жұмыс. Кэрролл» диаграммасыКім бүгін көшбасшы болғысы келеді?Жақсы,ендеше қорғап бер.Бір таңбалы сандар Бір таңбалы сандар емес1 112 123 13
Шығармашылық жұмыс. (Дара бала)Санамаққа байланысты өлең жолдарын айтқызу. |
тура және кері санайды.
Жауап береді
Жұмыс дәптермен жұмыс.
Сергіту сәті: қимылын жасайды
қорғап берді.(әр бала)
өлең жолдарын айтты |
| Логикалық есептер.1 Екі сиырдың мүйізі неше?2 Екі мысықтың аяғы нешеу?3 Бес қойдың басы нешеу?4 Адамда екі-екіден бар дене мүшелерін ата?Оң қолда және сол қолда неше саусақ бар?6.Қонжық екеу, табаны нешеу?7.Үш қоянда құлақ қанша?8.Бос ыдыста неше жаңғақ бар?9.Мұз айдынында жеті балаАсыр сап жүр сырғанап Барлығы неше бала?Ойын «Көршісін тап»Мен сендерге цифр көрсетемін, сол цифрдың көршісін тауып айтасыңдар және неше бірлік барын айтып бересіңдер.(5,7,8,9,10)Кластерлік тапсырма:7,10сандарының мәні« Кім шапшаң ?» карточкамен есептер шығару. 4+310-88-47+39-210-31+15-310-6
|
Логикалық есептерге жауап береді
«Көршісін тап» ойынынойнады
карточкамен есептер шығарды |
Қорытындылау.Өзін-өзібағалау | Оқу іс-әрекетін қорыту.
Кері байланыс. (Бағдаршам арқылы жүзеге асыру)Жақсы,ұнады-жасыл түсТүсінген жоқпын- сарыБілмеймін-қызылБалаларды мадақтау. | Балалар бағдаршамға стикерларын жабыстырады.Бір-біріне
беру арқылы бағаланып, мадақталды. |