Материалдар / 1-ден 20-ға дейінгі сандар (3-ші сабақ)

1-ден 20-ға дейінгі сандар (3-ші сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұппен жұмыс кезіне Кэрролл» диаграммасына (Бір таңбалы сандар-Бір таңбалы сандар емес ) тапсырманы балалар аса қызығушылықпен сандарды керекті орынға қоя білді. Шығармашылық жұмыс. Балалар санамаққа байланысты өлең жолдарын айтты.. Кластерлік тапсырма:7,10сандарының мәні бойынша сынып тапсырманы екі топқа бөлініп орындады. Кері байланыс. (Бағдаршам арқылы жүзеге асыру) Балалар бағдаршамға стикерларын жабыстырды.Бір-біріне жұлдызша, төртбұрыш фигуралар беру арқылы бағаланды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2018
552
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды сыныптың ұйымдасқан оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыБілім беру саласы:ТанымБілім көздері: Математика Тақырыбы: 1 - 20 дейінгі сандарМақсаты: 1. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар туралы алған білімдерін жинақтау, қорытындылау.1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды салыстыру. Есту барысында сандарды ажырата білуге жаттықтыру.Техникалық құрал: компьютер, интерактивті тақтаӘдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, логикалық есептер, санамақтар
Іс-әрекеткезеңдеріПедагогтың іс- әрекетіБалалардың іс -әрекеті
Ынталандыру.Сез.ояту.Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз,Барша адамды құрметтепБас иеміз біз. Балалар хормен айтады.
Ізденістер.Ұйымдастыру.Қызығушылықты ояту.Сыни тұрғысынан ойлату .Сандармен жұмыс ,сандарды салыстыру.Әр балаға жетон тарату(күн, бұлт)Мысалы( 2мен 5 саны,6мен 9саны) Дәптермен жұмыс.Жеке жұмыс.1 тапсырма. Қалдырған сандарды жаз. Әрбір екінші жапырақты сары түспен боя.2 тапсырма. Деңгейлік тапсырма.Әр ыдысқа бір қарындаштан қос. Әр ыдыста неше қарындаштан болады?Аңсармен жұмыс бөлек карточка (1мен10сандары көлеміндегі есептер) Мысалы: 3+2 7-2 2+3 8-3 6+4 9-4Мына екі ыдыстағы қарындаштарды бөліп салайық және екі ыдыстағы қарындаштарды тағы қалай өзгертіп салуға болады? Сергіту сәті.АКТ. (Музыкалық үзінді)Венн диаграммасы.Салыстыру.



















Мысалы 1,2,3сандары 1ондық 11,12,13 сандары екінші ондық Логикалық есептер шығарайық. Мен жасырам, сендер жауабын айтасыңдар. - Екі балапан тұр, Екі балапан отыр. Шатаспай тез ойлансаң, Барлығы қанша балапан? (төрт) - Пісіп тұрған төрт алмұрт, Қызығатын көрген жұрт. Екі алмұртты бұтақтан, Алып жеді Мұратқан. Қанша қалды алмұрттан? (екі) - Бес алманың үшеуін, Досың сұрап алды. Айтшы, сонда нешеуі, Өз қолыңда қалды? (2)Тал бойында тізіліп Бес жапырақ тұр еді.Жел соқты да үзіліп, Ұшып кетті үшеуі.Ілініп тұр әлі Жапырақтың нешеуі? (3) - Алма ағашта бес алма, Қандай тәтті жесе алма. Бесеуін де жеп қойсам, Қалады сонда неше алма? (0)
Назар аударады.

Тапсырмаларды орындайды.





Аңсар бөлек карточкамен есептер шығарды

Өзгертіп салады

Сергіту сәті

Логикалық есептердің шешуін айтады.





















Қорытындылау.Өзін-өзібағалау Қорытындылау.Бүгінгі сабақта Аңсармен деңгейлік тапсырма орындалды, себебі тапсырмаларды жылдам меңгергендіктен карточка арқылы есептеулерді орындаттым. Осы бөлімдегі тапсырмаларды жалпы сынып меңгерді.

(күн мен бұлт) жетондары саналыпбалалар бағаланды


Күтілетін нәтижеБілулері керек: 1 - 20 дейінгі сандарТүсінігі болу керек: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды салыстыру. Істей алулары керек: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды салыстырып, әліппе-дәптердегі тапсырмаларды орындады. Есту барысында сандарды ажырата білуге жаттықты.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ