Материалдар / 1-ден 20-ға дейінгі сандар (3-ші сабақ)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1-ден 20-ға дейінгі сандар (3-ші сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұппен жұмыс кезіне Кэрролл» диаграммасына (Бір таңбалы сандар-Бір таңбалы сандар емес ) тапсырманы балалар аса қызығушылықпен сандарды керекті орынға қоя білді. Шығармашылық жұмыс. Балалар санамаққа байланысты өлең жолдарын айтты.. Кластерлік тапсырма:7,10сандарының мәні бойынша сынып тапсырманы екі топқа бөлініп орындады. Кері байланыс. (Бағдаршам арқылы жүзеге асыру) Балалар бағдаршамға стикерларын жабыстырды.Бір-біріне жұлдызша, төртбұрыш фигуралар беру арқылы бағаланды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2018
569
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды сыныптың ұйымдасқан оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы:Таным

Білім көздері: Математика

Тақырыбы: 1 - 20 дейінгі сандар
Мақсаты:
1. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар туралы алған білімдерін жинақтау, қорытындылау.1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды салыстыру. Есту барысында сандарды ажырата білуге жаттықтыру.
Техникалық құрал: компьютер, интерактивті тақта
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, логикалық есептер, санамақтар

Іс-әрекет

кезеңдері

Педагогтың іс- әрекеті

Балалардың іс -әрекеті

Ынталандыру.

Сез.ояту.

Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз,
Барша адамды құрметтеп
Бас иеміз біз.

Балалар хормен айтады.

Ізденіс

тер.

Ұйымдас

тыру.

ҚShape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1



тыныстайды, өмір сүреміз



тыныстайды, өмір сүреміз



табиғаттағы өрт,

машина, зауыт

түтіндері



тіршітттт

үшін

қажет



тыныстайды, өмір сүреміз



тыныстайды, өмір сүреміз

ызығушылықты ояту.Сыни тұрғысынан ойлату .

Сандармен жұмыс ,сандарды салыстыру.Әр балаға жетон тарату(күн, бұлт)Мысалы( 2мен 5 саны,6мен 9саны) Дәптермен жұмыс.

Жеке жұмыс.
1 тапсырма. Қалдырған сандарды жаз. Әрбір екінші жапырақты сары түспен боя.
2 тапсырма. Деңгейлік тапсырма.

Әр ыдысқа бір қарындаштан қос. Әр ыдыста неше қарындаштан болады?

Аңсармен жұмыс бөлек карточка (1мен10сандары көлеміндегі есептер) Мысалы: 3+2 7-2 2+3 8-3 6+4 9-4

Мына екі ыдыстағы қарындаштарды бөліп салайық және екі ыдыстағы қарындаштарды тағы қалай өзгертіп салуға болады?

Сергіту сәті.АКТ. (Музыкалық үзінді)

Венн диаграммасы.Салыстыру.



Shape8 Shape9 Shape7

Олар сандар,

бірліктер

ден

тұрады





қажет

2ондық сандары

1 11,12,13



ү

қажет

1ондық сандары

1,2,3





қажет










Мысалы 1,2,3сандары 1ондық 11,12,13 сандары екінші ондық
Логикалық есептер шығарайық. Мен жасырам, сендер жауабын айтасыңдар.
- Екі балапан тұр, Екі балапан отыр.
Шатаспай тез ойлансаң, Барлығы қанша балапан?
(төрт)
- Пісіп тұрған төрт алмұрт, Қызығатын көрген жұрт.
Екі алмұртты бұтақтан, Алып жеді Мұратқан.
Қанша қалды алмұрттан? (екі)
- Бес алманың үшеуін, Досың сұрап алды.
Айтшы, сонда нешеуі, Өз қолыңда қалды? (2)
Тал бойында тізіліп Бес жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп, Ұшып кетті үшеуі.
Ілініп тұр әлі Жапырақтың нешеуі? (3)
- Алма ағашта бес алма, Қандай тәтті жесе алма.
Бесеуін де жеп қойсам, Қалады сонда неше алма? (0)

Назар аударады.


Тапсырма

ларды орындайды.




Аңсар бөлек карточкамен есептер шығарды


Өзгертіп салады


Сергіту сәті


Логикалық есептердің шешуін айтады.












Қорытындылау.

Өзін-өзі

бағалау

Қорытындылау.

Бүгінгі сабақта Аңсармен деңгейлік тапсырма орындалды, себебі тапсырмаларды жылдам меңгергендіктен карточка арқылы есептеулерді орындаттым. Осы бөлімдегі тапсырмаларды жалпы сынып меңгерді.


(күн мен бұлт) жетондары саналып

балалар бағаланды


Күтілетін нәтиже

Білулері керек: 1 - 20 дейінгі сандар

Түсінігі болу керек: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды салыстыру.

Істей алулары керек: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандарды салыстырып, әліппе-дәптердегі тапсырмаларды орындады. Есту барысында сандарды ажырата білуге жаттықты.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!