Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бейнелеу өнері

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: сабақ 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Бейнелеу өнері әлемі

    Сабақтың тақырыбы:

    «Өнер түрлері» - саяхат сабағы


    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.2.1.1 Өнер туындылары тақырыбымен және жұмыс жасайтын материалдармен танысу.

    Сабақтың мақсаты:

    • «Өнер түрлері»ұғымымен танысу. Өнер түрлері туралы қарапайым деңгейде білім алу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы




    Сұхбат жасау

    -Өнер дегеніміз не?

    (Өнер – адамның шығармашылық әрекетінің нәтижесі)

    -Өнердің қандай түрлерін білесіңдер? (Музыка, би, сөз өнері, театр т.б.)

    - Өнер біздің өмірімізді қалайша өзгертеді?

    (Өнердің тілін түсінудің маңызы зор, оны түсінген жағдайда ғана көрермен мен тыңдарманның, оқырманның алдында туындының мән-мағынасы толық ашылады)

    Қойылған сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады, түсінігін кеңейтеді. Өнердің көпқырлы екенін, олар көрермендермен түрлі құралдар арқылы тілдесетінін түсінеді:

    (бейнелеу өнері, театр, кинематограф, балет), тыңдарманмен (музыка, вокал өнері), оқырманмен (әдебиет).

    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Суретті қағазды конфеттер.

    Суреттер жиынтығы.



    Ортасы


    Сергіту сәті. Қуыр, қуыр, қуырмаш әнімен билеу.

    Әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдары бар: музыкада – дыбыс, әдебиетте – сөз.

    Оқушылардан мына өнер түрлерін де сұрау керек (кинематограф, театр, цирк). Одан әрі бейнелеу өнеріне ауысады. Мұнда (олар кескіндеменің, графиканың, сәндік-қолданбалы өнер мен мүсін өнерін атауы мүмкін). Ал оларды ажырату қиын емес: олар басты әсерлегіш құралдары арқылы ажыратылады: кескіндемеде – түс пен реңк; графикада – сызық, штрих; мүсін өнерінде – көлем. Ал сәндікқолданбалы өнері аталғандардың бәрін жинақтап, тұрмыс заттарын әшекейлеуге қолданылады.


    «Қуыр, қуыр, қуырмаш» әнінің әуенімен билеу. Оқушылар өнердің не екенін, өнер түрлерін, бейнелеу өнері түрлерін білді. Әр алуан өнер түрлерінің басты әсерлегіш құралдарын анықтап, бейнелеу өнері түрлерін ажыратуды үйренді. Оқушыларға бейнелеу өнерінің әр түріне жататын жұмыстардың репродукциялары ұсынылады,

    оларды бейнелеу өнерінің негізгі түрлеріне қарай бөлу керек. Бейнелеу өнері түрлері жазылған қағаз тақтаға ілініп, оқушыларға әрқайсысының астына сәйкес туындыларды қойып шығу тапсырылады.

    Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау

    Дискриптор

    Отбасы және достарын басты құндылық ретінде қалыптастырады.

    Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

    Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

    Тапсырманы жақсы орындаған оқушылардың жауабына қошемет көрсету.

    АКТ қолдану

    «Қуыр,қуыр, қуырмаш» әні https://youtu.be/CQt 2QNrRSBk

    Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


    Аяқталуы



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз.


    «Ашық микрофон» әдісі

    Сабақтан қандай әсер алғанын, не ұнағанын «Ашық микрофон» әдісі арқылы баяндайды.


    Қосымша ақпарат

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

    1:

    2:






    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: 1 сабақ 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Графика

    Сабақтың тақырыбы:

    «Көбелектер» - түрлі-түсті қарындаштармен сурет

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.2.2.1 Жұмысты орындау графикасы мен техникасының түрлерін білу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы: Графикалық әдістердің көмегімен сезімдерін білдіре алады.

    Көптеген оқушы: Берілген материалдар мен үлгіні пайдаланудың идеяларын шығармалылық түрде ұсынады. Киіз үйдің коллажын жасайды.

    Кейбір оқушы: Сурет салудың алгоритімін құрастырады. Суреттерін сипатайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

    0-5 мин



    Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

    Бағалау парақшасымен таныстыру

    Топтарға бөлу.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Гүлдер, гүлдер көктесін

    Көбелектер көп келсін

    Гүл қанатты көбелек

    Бақшамыздан кетпесін

    Өлең не туралы? Бейнежазбаға назар аудару https://youtu.be/xL3eGHgWdTI

    Бейне жазба не туралы?

    Ненің суретін бейнелейміз?


    Ширату жаттығуын орындайды. Бейнежазбаны көргеннен соң, сабақтың мақсатын болжайды.

    Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

    Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


    11-20 мин




    Ортасы



    21-35 мин



    36-75 мин

    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    Жаңа сабақ.

    «Қоржын жинау» ойыны

    Бір минуттың ішінде берілген заттардың ішінен көбелектің бөліктерін қоржынға салыңдар.

    Көбелектер - қабыршаққанаттылар отрядының екінші атауы. Қабыршаққанаттылар отрядының негізгі тұқымдас- тары: ақ көбелек, мүр көбелек, түн көбелектері, қан көбе- лек, көгілдір көбелектер, кәдімгі күйе көбелектері, т.б. Көгілдір көбелектер қанатының үстіңгі жағы көгілдір (тұқымдастын аталуы осыдан), кейде көк, жасыл, сарғыш-қызыл, ал астыңғы жағы көкшулан түсті, онда ұсақ көзше дақтары болады. Қанаттарын жайған да ұзындығы 20-40 мм-ге жетеді. 1000-ға жуық түрі белгілі. Жұлдызқұрттары өсімдіктер арасында тіршілік етеді. Қазақстанда 9 түрі ұлттық "Қызыл кітап- қа" енгізілген. Кәдімгі күйе көбелектерінің қанаттары ұзын және жіңішке (осы бөлігінде жалпақ шашақша түктері болады) келеді.

    Сергіту сәті https://youtu.be/zES-9H7I8iA

    Коллаж жасау

    Берілген үлгіні, материалдарды пайдалана отырып, майлы қарындаштардан көбелекті бейнелейді.

    Сергіту сәті https://youtu.be/tLmhYawWYOQ

    Коллажды пайдаланып, «Көбелек» тақырыбына өлең құрастырыңдар.

    Қоржынға киіз үй жабдықтарын жинайды.







    Мәтін тыңдайды.













    Көзге арналған жаттығу жасау



    Коллаж жасайды

    Билейді

    Өлең құрастырады

    Дискриптор

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    76-80 мин

    Аяқталуы



    Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

    Жұмыс орнын тазалау.


    Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




    Қосымша ақпарат

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейтқасымова Гүлдана Турашовна
    14 Сәуір 2023
    3248
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1 сынып бейнелеу өнері 2 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1 сынып бейнелеу өнері 2 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1 сынып бойынша бейнелеу өнері пәнінен 2 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бейнелеу өнері

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: сабақ 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Бейнелеу өнері әлемі

    Сабақтың тақырыбы:

    «Өнер түрлері» - саяхат сабағы


    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.2.1.1 Өнер туындылары тақырыбымен және жұмыс жасайтын материалдармен танысу.

    Сабақтың мақсаты:

    • «Өнер түрлері»ұғымымен танысу. Өнер түрлері туралы қарапайым деңгейде білім алу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы




    Сұхбат жасау

    -Өнер дегеніміз не?

    (Өнер – адамның шығармашылық әрекетінің нәтижесі)

    -Өнердің қандай түрлерін білесіңдер? (Музыка, би, сөз өнері, театр т.б.)

    - Өнер біздің өмірімізді қалайша өзгертеді?

    (Өнердің тілін түсінудің маңызы зор, оны түсінген жағдайда ғана көрермен мен тыңдарманның, оқырманның алдында туындының мән-мағынасы толық ашылады)

    Қойылған сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады, түсінігін кеңейтеді. Өнердің көпқырлы екенін, олар көрермендермен түрлі құралдар арқылы тілдесетінін түсінеді:

    (бейнелеу өнері, театр, кинематограф, балет), тыңдарманмен (музыка, вокал өнері), оқырманмен (әдебиет).

    Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

    Суретті қағазды конфеттер.

    Суреттер жиынтығы.



    Ортасы


    Сергіту сәті. Қуыр, қуыр, қуырмаш әнімен билеу.

    Әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдары бар: музыкада – дыбыс, әдебиетте – сөз.

    Оқушылардан мына өнер түрлерін де сұрау керек (кинематограф, театр, цирк). Одан әрі бейнелеу өнеріне ауысады. Мұнда (олар кескіндеменің, графиканың, сәндік-қолданбалы өнер мен мүсін өнерін атауы мүмкін). Ал оларды ажырату қиын емес: олар басты әсерлегіш құралдары арқылы ажыратылады: кескіндемеде – түс пен реңк; графикада – сызық, штрих; мүсін өнерінде – көлем. Ал сәндікқолданбалы өнері аталғандардың бәрін жинақтап, тұрмыс заттарын әшекейлеуге қолданылады.


    «Қуыр, қуыр, қуырмаш» әнінің әуенімен билеу. Оқушылар өнердің не екенін, өнер түрлерін, бейнелеу өнері түрлерін білді. Әр алуан өнер түрлерінің басты әсерлегіш құралдарын анықтап, бейнелеу өнері түрлерін ажыратуды үйренді. Оқушыларға бейнелеу өнерінің әр түріне жататын жұмыстардың репродукциялары ұсынылады,

    оларды бейнелеу өнерінің негізгі түрлеріне қарай бөлу керек. Бейнелеу өнері түрлері жазылған қағаз тақтаға ілініп, оқушыларға әрқайсысының астына сәйкес туындыларды қойып шығу тапсырылады.

    Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау

    Дискриптор

    Отбасы және достарын басты құндылық ретінде қалыптастырады.

    Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

    Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

    Тапсырманы жақсы орындаған оқушылардың жауабына қошемет көрсету.

    АКТ қолдану

    «Қуыр,қуыр, қуырмаш» әні https://youtu.be/CQt 2QNrRSBk

    Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


    Аяқталуы



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз.


    «Ашық микрофон» әдісі

    Сабақтан қандай әсер алғанын, не ұнағанын «Ашық микрофон» әдісі арқылы баяндайды.


    Қосымша ақпарат

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

    1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

    1:

    2:






    Көркем еңбек

    Мектеп:

    Күні: .

    Оқытушының аты-жөні:

    Сынып: 1 сабақ 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Графика

    Сабақтың тақырыбы:

    «Көбелектер» - түрлі-түсті қарындаштармен сурет

    Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

    1.2.2.1 Жұмысты орындау графикасы мен техникасының түрлерін білу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы: Графикалық әдістердің көмегімен сезімдерін білдіре алады.

    Көптеген оқушы: Берілген материалдар мен үлгіні пайдаланудың идеяларын шығармалылық түрде ұсынады. Киіз үйдің коллажын жасайды.

    Кейбір оқушы: Сурет салудың алгоритімін құрастырады. Суреттерін сипатайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушылардың әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басталуы

    0-5 мин



    Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

    Бағалау парақшасымен таныстыру

    Топтарға бөлу.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Гүлдер, гүлдер көктесін

    Көбелектер көп келсін

    Гүл қанатты көбелек

    Бақшамыздан кетпесін

    Өлең не туралы? Бейнежазбаға назар аудару https://youtu.be/xL3eGHgWdTI

    Бейне жазба не туралы?

    Ненің суретін бейнелейміз?


    Ширату жаттығуын орындайды. Бейнежазбаны көргеннен соң, сабақтың мақсатын болжайды.

    Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

    Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


    11-20 мин




    Ортасы



    21-35 мин



    36-75 мин

    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    Жаңа сабақ.

    «Қоржын жинау» ойыны

    Бір минуттың ішінде берілген заттардың ішінен көбелектің бөліктерін қоржынға салыңдар.

    Көбелектер - қабыршаққанаттылар отрядының екінші атауы. Қабыршаққанаттылар отрядының негізгі тұқымдас- тары: ақ көбелек, мүр көбелек, түн көбелектері, қан көбе- лек, көгілдір көбелектер, кәдімгі күйе көбелектері, т.б. Көгілдір көбелектер қанатының үстіңгі жағы көгілдір (тұқымдастын аталуы осыдан), кейде көк, жасыл, сарғыш-қызыл, ал астыңғы жағы көкшулан түсті, онда ұсақ көзше дақтары болады. Қанаттарын жайған да ұзындығы 20-40 мм-ге жетеді. 1000-ға жуық түрі белгілі. Жұлдызқұрттары өсімдіктер арасында тіршілік етеді. Қазақстанда 9 түрі ұлттық "Қызыл кітап- қа" енгізілген. Кәдімгі күйе көбелектерінің қанаттары ұзын және жіңішке (осы бөлігінде жалпақ шашақша түктері болады) келеді.

    Сергіту сәті https://youtu.be/zES-9H7I8iA

    Коллаж жасау

    Берілген үлгіні, материалдарды пайдалана отырып, майлы қарындаштардан көбелекті бейнелейді.

    Сергіту сәті https://youtu.be/tLmhYawWYOQ

    Коллажды пайдаланып, «Көбелек» тақырыбына өлең құрастырыңдар.

    Қоржынға киіз үй жабдықтарын жинайды.







    Мәтін тыңдайды.













    Көзге арналған жаттығу жасау



    Коллаж жасайды

    Билейді

    Өлең құрастырады

    Дискриптор

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    76-80 мин

    Аяқталуы



    Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

    Жұмыс орнын тазалау.


    Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




    Қосымша ақпарат

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Тест 2 сынып
    14.04.2023
    3248
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейтқасымова Гүлдана Турашовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации