Материалдар / 1 сынып бейнелеу өнері 2 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

1 сынып бейнелеу өнері 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып бойынша бейнелеу өнері пәнінен 2 тоқсанға арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2023
1881
37 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Бейнелеу өнері әлемі

Сабақтың тақырыбы:

«Өнер түрлері» - саяхат сабағы


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.1.1 Өнер туындылары тақырыбымен және жұмыс жасайтын материалдармен танысу.

Сабақтың мақсаты:

  • «Өнер түрлері»ұғымымен танысу. Өнер түрлері туралы қарапайым деңгейде білім алу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сұхбат жасау

-Өнер дегеніміз не?

(Өнер – адамның шығармашылық әрекетінің нәтижесі)

-Өнердің қандай түрлерін білесіңдер? (Музыка, би, сөз өнері, театр т.б.)

- Өнер біздің өмірімізді қалайша өзгертеді?

(Өнердің тілін түсінудің маңызы зор, оны түсінген жағдайда ғана көрермен мен тыңдарманның, оқырманның алдында туындының мән-мағынасы толық ашылады)

Қойылған сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады, түсінігін кеңейтеді. Өнердің көпқырлы екенін, олар көрермендермен түрлі құралдар арқылы тілдесетінін түсінеді:

(бейнелеу өнері, театр, кинематограф, балет), тыңдарманмен (музыка, вокал өнері), оқырманмен (әдебиет).

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Суретті қағазды конфеттер.

Суреттер жиынтығы.



Ортасы


Сергіту сәті. Қуыр, қуыр, қуырмаш әнімен билеу.

Әрбір өнер түрінің басты әсерлегіш құралдары бар: музыкада – дыбыс, әдебиетте – сөз.

Оқушылардан мына өнер түрлерін де сұрау керек (кинематограф, театр, цирк). Одан әрі бейнелеу өнеріне ауысады. Мұнда (олар кескіндеменің, графиканың, сәндік-қолданбалы өнер мен мүсін өнерін атауы мүмкін). Ал оларды ажырату қиын емес: олар басты әсерлегіш құралдары арқылы ажыратылады: кескіндемеде – түс пен реңк; графикада – сызық, штрих; мүсін өнерінде – көлем. Ал сәндікқолданбалы өнері аталғандардың бәрін жинақтап, тұрмыс заттарын әшекейлеуге қолданылады.


«Қуыр, қуыр, қуырмаш» әнінің әуенімен билеу. Оқушылар өнердің не екенін, өнер түрлерін, бейнелеу өнері түрлерін білді. Әр алуан өнер түрлерінің басты әсерлегіш құралдарын анықтап, бейнелеу өнері түрлерін ажыратуды үйренді. Оқушыларға бейнелеу өнерінің әр түріне жататын жұмыстардың репродукциялары ұсынылады,

оларды бейнелеу өнерінің негізгі түрлеріне қарай бөлу керек. Бейнелеу өнері түрлері жазылған қағаз тақтаға ілініп, оқушыларға әрқайсысының астына сәйкес туындыларды қойып шығу тапсырылады.

Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау

Дискриптор

Отбасы және достарын басты құндылық ретінде қалыптастырады.

Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі.

Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

Тапсырманы жақсы орындаған оқушылардың жауабына қошемет көрсету.

АКТ қолдану

«Қуыр,қуыр, қуырмаш» әні https://youtu.be/CQt 2QNrRSBk

Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


Аяқталуы



Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз.


«Ашық микрофон» әдісі

Сабақтан қандай әсер алғанын, не ұнағанын «Ашық микрофон» әдісі арқылы баяндайды.


Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек?

1:

2:






Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Графика

Сабақтың тақырыбы:

«Көбелектер» - түрлі-түсті қарындаштармен сурет

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.2.1 Жұмысты орындау графикасы мен техникасының түрлерін білу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы: Графикалық әдістердің көмегімен сезімдерін білдіре алады.

Көптеген оқушы: Берілген материалдар мен үлгіні пайдаланудың идеяларын шығармалылық түрде ұсынады. Киіз үйдің коллажын жасайды.

Кейбір оқушы: Сурет салудың алгоритімін құрастырады. Суреттерін сипатайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Гүлдер, гүлдер көктесін

Көбелектер көп келсін

Гүл қанатты көбелек

Бақшамыздан кетпесін

Өлең не туралы? Бейнежазбаға назар аудару https://youtu.be/xL3eGHgWdTI

Бейне жазба не туралы?

Ненің суретін бейнелейміз?


Ширату жаттығуын орындайды. Бейнежазбаны көргеннен соң, сабақтың мақсатын болжайды.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


11-20 мин




Ортасы



21-35 мин



36-75 мин

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Жаңа сабақ.

«Қоржын жинау» ойыны

Бір минуттың ішінде берілген заттардың ішінен көбелектің бөліктерін қоржынға салыңдар.

Көбелектер - қабыршаққанаттылар отрядының екінші атауы. Қабыршаққанаттылар отрядының негізгі тұқымдас- тары: ақ көбелек, мүр көбелек, түн көбелектері, қан көбе- лек, көгілдір көбелектер, кәдімгі күйе көбелектері, т.б. Көгілдір көбелектер қанатының үстіңгі жағы көгілдір (тұқымдастын аталуы осыдан), кейде көк, жасыл, сарғыш-қызыл, ал астыңғы жағы көкшулан түсті, онда ұсақ көзше дақтары болады. Қанаттарын жайған да ұзындығы 20-40 мм-ге жетеді. 1000-ға жуық түрі белгілі. Жұлдызқұрттары өсімдіктер арасында тіршілік етеді. Қазақстанда 9 түрі ұлттық "Қызыл кітап- қа" енгізілген. Кәдімгі күйе көбелектерінің қанаттары ұзын және жіңішке (осы бөлігінде жалпақ шашақша түктері болады) келеді.

Сергіту сәті https://youtu.be/zES-9H7I8iA

Коллаж жасау

Берілген үлгіні, материалдарды пайдалана отырып, майлы қарындаштардан көбелекті бейнелейді.

Сергіту сәті https://youtu.be/tLmhYawWYOQ

Коллажды пайдаланып, «Көбелек» тақырыбына өлең құрастырыңдар.

Қоржынға киіз үй жабдықтарын жинайды.







Мәтін тыңдайды.













Көзге арналған жаттығу жасау



Коллаж жасайды

Билейді

Өлең құрастырады

Дискриптор

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

76-80 мин

Аяқталуы



Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

Жұмыс орнын тазалау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!