Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1-сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮСІНІК ХАТ
Дене шынықтыру пәні
Қазақстан
Республикасы
Оқу - ағарту
министрлігінің
2022 жылғы 16
қыркүйектегі
№ 399
бұйрығына «Негізгі орта білім беру
деңгейінің» 1-4 сыныптарына арналған «Дене шынықтыру» пәнінен
жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жасалды.
«Дене шынықтыру» оқу пәні мемлекеттік міндетті білім беру
стандартының маңызды компоненті есебінде «Дене шынықтыру» білім
беру саласына кіреді. Оқу пәнінің нысаны – пән арқылы дамитын және
әлеуметтік ортамен өзара әрекет ететін дамып келе жатқан бала
организмі. «Дене шынықтыру» оқу пәні – бұл дене және психикалық
саулықты нығайту үшін арнайы ұйымдастырылған қозғалыс белсенділігі
туралы білімдер жүйесі. Осы пәннің іс жүзіндегі мақсаты – бұл
қазіргі қоғамның жалпы мәдениетінің бөлігі есебінде дене
шынықтырудың құндылығы жөнінде білім алу. Ол қозғалыс қабілеттерін
дамытып, жетілдіруге, сондайақ салауатты өмір салтының ережелеріне
үйретуге бағытталған.
Оқу пәнінің жалпы мақсаттары. Пәннің мақсаты оқушыларда оңтайлы қозғалыс белсенділігіне қажеттілікті тәрбиелеу және өзінің дене және психикалық саулығын нығайтуға деген себептерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу пәнінің міндеттері: • дененің және психиканың саулығына оңтайлы ұйымдастырылған қозғалыс белсенділігінің әсері туралы білім негіздеріне үйрету; • түрлі мақсат – бағыттағы дене жаттығуларын орындауда қозғалыс тәжірибесін жинақтау; • негізгі биологиялық және психикалық процестердің дамуына педагогикалық әсер ету мен бағытталған қозғалыс қызметі арқылы оқушылар организмінің функционалды жағдайының деңгейін арттыру; • қозғалыс және спорт ойындарына қатысу барысында коммуникативтік өзара әрекет ету дағдыларын қалыптастыру; • дене тәрбиесінің, жарақаттанудан сақтандырудың, тұлға мен дененің құрылымын түзетудің педагогикалық, психологиялық, физиологиялық және гигиеналық ережелері жөніндегі білім негіздеріне үйрету; • түрліше бағыттағы дене жаттығуларымен шұғылданудың дербес түрлерін өткізу әдістеріне үйрету. Оқытудың деңгейлері бойынша «Дене шынықтыру» пәні мазмұнының сабақтастық қағидасын сақтау қарастырылады. Табиғи көркемдік қағидасы өсіп келе жатқан организм үшін дамытатын оңтайлы қозғалыс ортасын қалыптастыруды және балалардың қозғалыс белсенділігіне сұранысты қанағаттандыруды қамтамасыз етуді қарастырады Практикаға бағыт ұстану қағидасы қимыл-қозғалыс дамуының кезеңдік және соңғы мақсатын сипаттайтын оңтайлы ұқсас қимылды меңгеруді көздейді. 6 Баланың жүйке жүйесі мен психикасын қалыптастыруға тән дамудың негізгі факторларын іске асыру қарастырылады. Бірінші кезекте ілесетін, үйлестіретін бір жағынан көздің, мойын еттерінің сенсорлық ақпараттарды қабылдаудағы құлақтың және екінші жағынан қолдардың, дене бөліктерінің, беттің, еріннің, қимылмен жауап қайтарғандағы тілдің қозғалыстарын дамыту жатады.
Оқу пәнінің мазмұнын іріктеу педагогикалық тәсілдерге негізделген: • жеке адамға бағытталған тәсіл бала организмінің функционалдық мүмкіндіктеріне сәйкес келетін дене жүктемелерін мөлшерлеуді көздейді; • әрекет ету тәсілі бала қозғалыс арқылы дамитындығын қарастырады; • денсаулықты сақтау тәсілі үйрету процесінде баланың денсаулығын міндетті түрде сақтауды қарастыра
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 1 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 99 сағатты құрайды
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақ № |
Сабақтардың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту-лер |
||
1В |
|
||||||||
|
|
|
1-тоқсан 24- сағат |
|
|
||||
1 |
1-бөлім. Денсаулықты білу және түсіну. (12 сағат) |
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Дене шынықтыру дегеніміз не? Бой сергіту жаттығулары. |
1.3.1.1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну |
1 |
3.09.24 |
|
||
2 |
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі. Дене шынықтыру дегеніміз не? Спортық жүріс әдістері |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
4.09.24 |
|
||
3 |
|
3 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Кім тез |
1.3.3.1 дене жаттығуларын орындау кезінде физикалық өзгерістерді анықтау үшін бірқатар бақылау стратегияларын көрсетеді және түсіндіреді |
1 |
6.09.24 |
|
||
4 |
|
4 |
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу. Бағытты өзгертіп жүгіру |
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
10.09.24 |
|
||
5 |
|
5 |
Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу. 3х10 м жүгіру |
1.3.3.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
1 |
11.09.24 |
|
||
6 |
|
6 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Қуаласпақ |
1.1.6.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
13.09.24 |
|
||
7 |
|
7 |
Жүгіру және жүру Кім жүйрік? |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
17.09.24 |
|
||
8 |
|
8 |
Жүгіру және жүру Балапандар |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
18.09.24 |
|
||
9 |
|
9 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Допты жіберме |
1.3.3.1 дене жаттығуларын орындау кезінде физикалық өзгерістерді анықтау үшін бірқатар бақылау стратегияларын көрсетеді және түсіндіреді |
1 |
20.09.24 |
|
||
10 |
|
10 |
Секіру және лақтыру Кіші допты қашықтыққа лақтыру |
1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу, жасайалу |
1 |
24.09.24 |
|
||
11 |
|
11 |
Секіру және лақтыру Кіші допты нысанаға лақтыру |
1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу, жасайалу |
1 |
25.09.24 |
|
||
12 |
|
12 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Допты қуалау |
1.3.3.1 дене жаттығуларын орындау кезінде физикалық өзгерістерді анықтау үшін бірқатар бақылау стратегияларын көрсетеді және түсіндіреді |
1 |
27.09.24 |
|
||
|
|
||||||||
13 |
2-бөлім. Ойын арқылы өзара қатынас және қарым-қатынас дағдыларын дамыту. (12-сағат) |
13 |
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар «Кызыл Ту» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау,айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
1.10.24 |
|
||
14 |
|
14 |
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар «Жылжымалы арқан» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
2.10.24 |
|
||
15 |
|
15 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Көңілді жарыс |
1.1.6.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
4.10.24 |
|
||
16 |
|
16 |
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар «Үнсіз қоян» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
8.10.24 |
|
||
17 |
|
17 |
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары. «Аң және қуыспақ» ойындары |
1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу 1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
9.10.24 |
|
||
18 |
|
18 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Соқпа доп |
1.1.6.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
11.10.24 |
|
||
19 |
|
19 |
Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары. «Орамал» ойыны |
1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу 1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
15.10.24 |
|
||
20 |
|
20 |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары. Қимыл қозғалыс сапасын дағдыландыруға арналған ойындар |
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
16.10.24 |
|
||
21 |
|
21 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Жүгіру мен секіру |
1.1.6.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
18.10.24 |
|
||
22 |
|
22 |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары. Нысанаға дәл тигізу ойыны |
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
1 |
22.10.24 |
|
||
23 |
|
23 |
Дене тәрбиесінің пайдасы. Спорттық – сауықтыру ойындары |
1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
23.10.24 |
|
||
24 |
|
24 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Қуып жет |
1.1.6.1 Қозғалыс қызметін оқытудың түрлі кезеңдерінде тәуекелдердің туындауын қысқартады және қиындықтарды еңсеру шеберлігі мен машықтарын жетілдіреді |
1 |
23.10.24 |
|
||
2-тоқсан 24- сағат |
|||||||||
|
|||||||||
25 |
3-бөлім. Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. (18 сағат) |
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Сымбат және үйлестіру. Саптық жаттығулар |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
5.11.24 |
|
||
26 |
|
2 |
Сымбат және үйлестіру. Бір орында тұрып шеңберленген бұрылу. |
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау. |
1 |
6.11.24 |
|
||
27 |
|
3 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Волейбол элементтері бар эстафета |
1.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
8.11.24 |
|
||
28 |
|
4 |
Бірқатар гимнастикалық фигуралар үйрену. Колоннаға орналасқан қиғаштап және қарама қарсы бағытта |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
12.11.24 |
|
||
29 |
|
5 |
Бірқатар гимнастикалық фигуралар үйрену. Спорттық құрылғылардың және құрылғыларсыз орындалатын жаттығулар |
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
1 |
13.11.24 |
|
||
30 |
|
6 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Баскетбол элементтері бар эстафета |
3.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
15.11.24 |
|
||
31 |
|
7 |
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Гимнастикалық корпешелерде орындалатын жаттығулар |
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
19.11.24 |
|
||
32 |
|
8 |
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Бөрене үстіне қойылатын кедергілерден аттап жүгіру |
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
20.11.24 |
|
||
33 |
|
9 |
Қимыл-қозғалыс ойындары футбол элементтері бар эстафета |
3.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
22.11.24 |
|
||
34 |
|
10 |
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Өрмелеу жаттығулары |
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
26.11.24 |
|
||
35 |
|
11 |
Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Еңіс орналасқан орындық гимнастикалық орындау, өрмелеу |
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
27.11.24 |
|
||
36 |
|
12 |
Қимыл-қозғалыс ойындары гимнастика элементтері бар эстафета |
1.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
29.11.24 |
|
||
37 |
|
13 |
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Көпір жасап денені қозғалту |
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
3.12.24 |
|
||
38 |
|
14 |
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Көпір жасап денені қозғалту |
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
4.12.24 |
|
||
39 |
|
15 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Қамалды қорғау |
1.1.4.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
6.12.24 |
|
||
40 |
|
16 |
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін жасау |
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
|
10.12.24 |
|
||
41 |
|
17 |
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін жасау |
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
11.12.24 |
|
||
42 |
|
18 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Күзетшілер |
1.1.4.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
13.12.24 |
|
||
|
|||||||||
43 |
4-бөлім. Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары. (6 сағат) |
19 |
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Асық ату мен бес тас ойыны |
1.2.7.1 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу |
1 |
17.12.24 |
|
||
44 |
|
20 |
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Асық ату мен бес тас ойыны |
1.2.7.1 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу |
1 |
18.12.24 |
|
||
45 |
|
21 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Күзетшілер |
1.1.4.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
20.12.24 |
|
||
46 |
|
22 |
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Жаяу көкпар ойыны |
1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
24.12.24 |
|
||
47 |
|
23 |
Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Қол күресі |
1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау |
1 |
25.12.24 |
|
||
48 |
|
24 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Аңшылар мен қояндар |
1.1.4.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
27.12.24 |
|
||
3- тоқсан 28- сағат |
|||||||||
|
|||||||||
49 |
5-бөлім. Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету. (12 сағат) |
1 |
Қауіпсіздік техникасы. Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу. |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
10.01.25 |
|
||
50 |
|
2 |
Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу. «Жылжымалы арқан» ойыны |
1.3.3.1. Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау |
1 |
14.01.25 |
|
||
51 |
|
3 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Мысық пен тышқандар |
1.1.4.1 Өзінің күшті жақтары мен кемшіліктерін анықтайды және басқалардың жаттығуларды орындау сапасын талқылайды |
1 |
14.01.25 |
|
||
52 |
|
4 |
Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы. «Жылжымалы арқан» ойыны |
1. 3. 1. 1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну |
1 |
15.01.25 |
|
||
53 |
|
5 |
Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы. «Нөмірлерді шақыру» ойыны |
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу |
1 |
17.01.25 |
|
||
54 |
|
6 |
Қимыл-қозғалыс ойындары сазан мен шортан |
1.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
21.01.25 |
|
||
55 |
|
7 |
Кеңістік динамикасы және қозғалыс. Бағытты және екпінді өзгертіп жүгіру |
1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
22.01.25 |
|
||
56 |
|
8 |
Кеңістік динамикасы және қозғалыс. Қайталап 3*10 м жүгіру |
1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
24.01.25 |
|
||
57 |
|
9 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Допты беру |
1.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
28.01.25 |
|
||
58 |
|
10 |
Құралдармен қозғалмалы ойындар. «Арқан тарту» |
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
29.01.25 |
|
||
59 |
|
11 |
Құралдармен қозғалмалы ойындар. «Пионербол» |
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
31.01.25 |
|
||
60 |
|
12 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Допты Жолбарыс ұстайды |
1.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
4.02.25 |
|
||
|
|||||||||
61 |
6-бөлім. Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту. (15 сағат) |
13 |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Саптық жаттығулар |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
5.02.25 |
|
||
62 |
|
14 |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары.Бір орында тұрып шеңберленген бұрылу. |
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
7.02.25 |
|
||
63 |
|
15 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Қазан доп |
1.3.5.1 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіреді |
1 |
18.02.25 |
|
||
64 |
|
16 |
Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
19.02.25 |
|
||
65 |
|
17 |
Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Түрегеліп тұрып және жатып таянып орындалатын жаттығулар |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
21.02.25 |
|
||
66 |
|
18 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Түйілген орамал |
1.2.8.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
25.02.25 |
|
||
67 |
|
19 |
Доппен ойын. Пионербол ойыны |
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
26.02.25 |
|
||
68 |
|
20 |
Доппен ойын. Пионербол ойыны |
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
28.02.25 |
|
||
69 |
|
21 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Өткел |
1.2.8.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
4.03.25 |
|
||
70 |
|
22 |
Доппен ойын. Пионербол ойыны |
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу |
1 |
5.03.25 |
|
||
71 |
|
23 |
Доппен ойын. Пионербол ойыны |
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
7.03.25 |
|
||
72 |
|
24 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Туннель |
1.2.8.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
11.03.25 |
|
||
73 |
|
25 |
Секіртпемен орындалатын ойындар мен жаттығулар. Екі адамдық секіру |
1. 2. 1. 1 дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
1 |
12.03.25 |
|
||
74 |
|
26 |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Топтық жүрістер |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
14.03.25 |
|
||
75 |
|
27 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Шақыру |
1.2.8.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
18.03.25 |
|
||
76 |
|
28 |
Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Топтық жүрістер |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
19.03.25 |
|
||
4-тоқсан 23- сағат |
|||||||||
77 |
7-бөлім. Ойын арқылы әлеуметтік дағдылар. (12 сағат) |
1 |
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттер. «Орта доп» ойыны |
1. 3. 4. 1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
1.04.25 |
|
||
78 |
|
2 |
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттер. «Дойбы ойыны» |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
2.04.25 |
|
||
79 |
|
3 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Қарақұс пен балапандар |
1.2.8.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
4.04.25 |
|
||
80 |
|
4 |
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттері. «Тоғызқұмалақ» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
8.04.25 |
|
||
81 |
|
5 |
Қауіпсіздік техникасы. Ойын арқылы шығармашылық қабілеттері. «Тоғызқұмалақ» ойыны |
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу |
1 |
9.04.25 |
|
||
82 |
|
6 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Алтын дән |
1.2.8.1 Түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде басқаларының рөлін түсінеді және көрсетеді, олардың айырмашылықтарын ұғынады |
1 |
11.04.25 |
|
||
83 |
|
7 |
Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары. «Шахмат» ойыны |
1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу |
|
15.04.25 |
|
||
84 |
|
8 |
Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары. «Асық ату» «Бес тас» ойыны |
1. 2. 4. 1 таңдалған дене жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық тәсілдерді атап өту және пайдалану |
1 |
16.04.25 |
|
||
85 |
|
9 |
Қимыл-қозғалыс ойындары ғарышкерлер |
1.1.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
18.04.25 |
|
||
86 |
|
10 |
Ойынға шығармашылық идеялар. «Эстафета ойыны» |
1.2.6.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану |
1 |
22.04.25 |
|
||
87 |
|
11 |
Жеке қозғалыс белсенділігі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
1.1.6.1. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу |
1 |
23.04.25 |
|
||
88 |
|
12 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Өз орыныңды тап |
1.1.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
25.04.25 |
|
||
|
|||||||||
89 |
8-бөлім. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. (12 сағат) |
13 |
Қауіпсіздік техникасы. Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. Бір орыннан ұзындыққа секіру |
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау |
1 |
29.04.25 |
|
||
90 |
|
14 |
Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. Орнында тұрып биіктікке секіру |
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну. |
1 |
30.04.25 |
|
||
91 |
|
15 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Қаршыға мен үйректер |
1.1.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
2.05.25 |
|
||
92 |
|
16 |
Жылдамдық күш пен ептілік. Эстафеталық жүгіру |
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
6.05.25 |
|
||
93 |
|
17 |
Жылдамдық күш пен ептілік. Қозғалмалы ойындар элементтері |
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу |
1 |
13.05.25 |
|
||
94 |
|
18 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Көтеріп кет |
1.1.2.1 Дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін біледі және түсінеді |
1 |
13.05.25 |
|
||
95 |
|
19 |
Секіруге арналған тапсырмалар. Бір орыннан ұзындыққа секіру |
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
14.05.25 |
|
||
96 |
|
20 |
Секіруге арналған тапсырмалар. Секіртпемен секіру |
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу |
1 |
16.05.25 |
|
||
97 |
|
21 |
Қимыл-қозғалыс ойындары Ботақан |
1.1.1.1-негізгі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс дағдыларын білу, түсіну және жетілдіруді жалғастыру |
1 |
20.05.25 |
|
||
98 |
|
22 |
Эстафета және қозғалмалы ойындар. Арқан тарту |
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау |
1 |
21.05.25 |
|
||
99 |
|
23 |
Эстафета және қозғалмалы ойындар. «Толағай» ойыны |
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
1 |
23.05.25 |
|