Материалдар / 1-сынып оқушыларын мектепке бейімділігін анықтаудың психологиялық тәсілдері.

1-сынып оқушыларын мектепке бейімділігін анықтаудың психологиялық тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Түсінік хат Бала бірінші сыныпқа келді. Мектепке бару баланың өміріне үлкен өзгерістер енгізеді. Мектепте оқыған алғашқы айлар өте күрделі және шиеленісті болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
840
2 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат Дарынды оқушылармен жұмыс жасау мәселесі қазіргі қоғам үшін маңызды. Дарынды балаларға білім беруді әр ғылымның бүгінгі дәрежесіне сәйкес жүргізу бір жағынан қоғамға талантты мамандар даярлауда тиімді болса, екінші жағынан қоғамға ерекше дарынды балалардың тек өзінің интеллектуалдық дамуын қамтамасыз етеді. Дарындылық мәселесін зерттеушілердің еңбектері көп болғанымен, дарындылықтың мән - мағынасы жөнінде олар ортақ бір пікірге келе қоймады. Сондықтан да, біз баланың дарындылығы деп, оны өз құрдастарымен салыстырғанда бірдей жағдайда білім игеру деңгейінің шоғырлығымен аса ерекше байқалатын шығармашылық қабілетінің байқалуы болып табылады. Бала бойындағы дарындылықты ашуда әрбір ұстаз өз сабағында жаңаша әдіс-тәсілдерге сүйеніп, сабақ өткізуде өскелең жастық өмірге нақты көзқарасын қалыптастырады. Заманауи оқыту мен тәрбие үрдісінің негізгі идеясы оқушылардың белсенділігін арттыру, іздемпаздыққа үйрету, білімді өз бетінше алып, күнделікті өмірде қолдана білетін дарын иесін тәрбиелеу. Бүгінгі таңда, бұл мәселеге көптеген педагогтар, психологтар, әдіскерлердің еңбектері арналған. Сол еңбектермен танысып, өз тәжірибемізде қолдану, соның негізінде өздігімізден толықтыру еңгізу, біздің міндетіміз. Мен құрастырып, ұсынып отырған осы бағдарламам да соған бағыталған:  жетекшілік аткарған сынып оқушыларымның дарындылығы мен талаптарын анықтауға және одан әры дамытуға арналған.Бағдарламаның мақсаты: Сыныптағы оқушылардың бейімділігі мен қызығушылығын зерделеу арқылы өз ойын дәлелдей алатын, жан – жақты білімді, білімін жүзеге асыра алатын, қалыптасқан өзіндік азаматтық көзқарасы бар іскер, ақылды, адамгершілігі мол тұлғаны тәрбиелеп қалыптастыру.Бағдарламаның міндеті:
  • Пән мұғалімдерімен бірігіп сынып оқушыларының бейімдігімен қызығұшылығын анықтау жұмысын жүргізу;
  • Жан-жақты ақпараттандыру;
  • Шығарма, ойтолғау жазғыздыру арқылы оқушыларды кез келген тақырыпқа қатысты өз көзқарасын білдіруге дағдыландыру;
  • Оқушылардың ғылыми жоба жарыстарына, пәндік олимпиадаларға, түрлі танымдық байқауларға қатысуын қамтамасыз ету.  
   Түйінді идеялар: балардың бойындағы дарындылық қабілетің анықтау мен жетілдіру әрекетінің тиімді жолдарын қарастыру.  Күтілетін нәтиже:       Мұғалім: сынып оқушыларының белсенділігін арттыру жолдарымен танысады, сол арқылы балалардың қызығушылығы мен бейімін анықтай алады; дарынды және талантты оқушылармен тиімді жұмыс әдістерімен таныс боладыОқушы: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгереді, шығармашылық қабілеті дамиды; өз жан дүниесін танитын, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетіне талдау жасай алатын тұлға қалыптасады.Бағдарламаның жоспары34 сағат

Іс-шаралар мазмұны         Түрі Сағаты Мерзімі 
1.Оқушылардың қызығушылығы мен бейімін  анықтау. Әдістерді қолдану1Қыркүйек.
2.Қабілеттеріне қарай ұйымдарға  қатысуын ұйымдастыру.Ата-анамен, ұйым жетекшілерімен кездесу1Қыркүйек
3.Дарынды балалармен жүйелі қосымша сабақтар өткізуді пән мұғалімдермен жоспарлаужоспар құру1Қыркүйек
4.Шығармашылық жұмысқа тарту.Сынып сағаттар, мектепішілік іс-шаралар1Жыл бойы
5.«Алтын күз» кеші (презентация, шығарма, өлен, т.с.с.)1Қазан
6.«Мен және менің мамандығым».Эссе жазу1Қазан
7«Менің Отаным Қазақстан»Шығарма жазу.1Қараша
8.«Тұңғыш Президент күні» (презентация, шығарма, өлен, т.с.с.)1желтоқсан
9.Қызығушылықтарына қарай ақпарат жинау, күнделікте қысқаша конспектілеуКартотека, күнделік1Үнемі
10.Оқушыларды мектепшілік, аудандық, обылыстық пән олимпиадаларға қатыстыру.Пән олипиядалары1Кезеңінде
11.«Кенгуру», «Ақбота», «Русский медвежонок», т.с.с. интеллектуалдық марафондарға қатыстыруды ұйымдастыруЗияткерлік ойын сайыстары.1Кезеңінде
12.Халықаралық «Алтын жабағы» («Золотое руно») сайысына қатыстыру.Ойын сайысы1Кезеңінде
13.Халықаралық «Инфоурок», республикалық КИО қашықтықтан оқыту олимпиадаларына қатыстыру.Олимпиада, байқаулар.1Кезеңінде
14. «Дарын»  оқушылар  ғылыми-тәжірибелік  конференцияларға жобаларын дайындап ұсынуҒылыми-жобалар1Кезеңінде
15.Спорттық жарыстарға, фестивальдарға қатыстыру.жарыстар1Жыл бойы
16.«Жастар мұраты- Мәңгілік Ел»  тақырыбында конференция  ұйымдастыруКонференция сабағы1Желтоқсан
17.МерекемМектепішілік концерт1Үнемі
18.«Жүзден жүйрік» Интеллектуалды сайыс1Қаңтар
19.«Тапқыр болсаң, талас жоқ» интеллектуалдық сайыс Ашық сынып сағаты1Ақпан
20. «Кім жылдам?» зияткерлік ойынИнтеллектуалды сайыс

Наурыз
21.«Абай оқулары», оқуларына дайындап, қатыстыру.«Абай» оқуларына 1Кезеңінде
22.«Алтын жүрек анамыз» атты өлең шығарудан сайысСайыс1Қаңтар
23.«Менің Отаным Қазақстан!» Сурет байқауыБайқау1Кезеңінде
24.Қонақпен кездесуКездесу кеші1Ақпан
25.«Топжарған»Интеллектуалды сайыс1Ақпан
26. «Достықтың терең тамыры»Дөңгелек үстел1Наурыз
27.Өз шығармашылықтарын презентация арқылы қорғау (АКТ қолдану шеберлігін арттыру)Презентация1Қажеттілігіне қарай
28.«Мамандықты таңдай біл!» -Түрлі мамандармен кездесу1Наурыз
29.Кілемшені қалай жамауға боладыТренинг 1Сәуірде
30.«Мен кіммін?»Пікір-талас.1Кезеңінде
31.«Әуенді тап»Интеллектуалдыойын1Сәуір
32.Оқушылар шығармаларын, жетістіктерін баспасөзде, қабырға газетінде жариялап отыруГазет шығару1Жыл бойы
33.Оқушылардың шығармашылық есебін ұйымдастыруКеш1Мамыр
34.2015-2016 оқу жылындағы жұмысты қорытындылауМарапаттау1Мамыр
 Пайдаланылған әдебиеттер:1. Қараев.Ж.А. «Деңгейлік саралау технологиясы»2. «Бала құқығы туралы конвенция». БҰҰ Бас Ассамблеясы (20.11.1989 жылы қабылдаған;)3. «Бала құқықтары туралы» ҚР Заңы. 8.08.2002 жыл;4. 693 ₸ - Сатып алу
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!