Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Calendaer Thematic Plan for the 1st grade

    2020-2021 academic years

    №

    The theme

    hours

    Grammar structure

    Vocabulary

    Learning objectives


    Date


    I term All about me






    1

    Greetings and names

    1

    Hello

    I’m…..

    Good morning

    Hello, Lilly, Liam, Charlie, Rose, smile

    1.1.3.1 recognise with support common names and names of places, recognize the spoken from of a limited range of everyday and classroom words:

    1.2.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines



    2

    Greetings

    1

    Hello/goodbye

    I’m……

    What’s your name?

    This is my ….

    What colour is it?


    What’s your name?

    Goodbye

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.3.6.1 make introductions and requests in basic interactions with others.

    1.6.6.1 use demonstrative pronouns this, these, that, those to indicate things




    3

    About myself

    1

    Hello/goodbye

    I’m…….

    What’s your name?

    This is my ….

    Mummy, daddy, brother, sister

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.3.6.1 make introductions and requests in basic interactions with others



    4

    Colours

    1

    What colour is it?

    red, blue, green, yellow, purple, orange

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.2.9.1 recognise the names of letters of the alphabet

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    1.6.6.1 use demonstrative pronouns this, these, that, those to indicate things



    5

    Numbers 1-5

    1

    How many pens?

    Six pens

    How old am I?

    Numbers 1-5 schoolbag, book, pen, pencil, rubber

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.2.1 use cardinal numbers 1-5 to count



    6

    Numbers

    1-10

    1

    Plural nouns.

    How many?

    Six, seven, eight, nine, ten

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.2.1 use cardinal numbers 1-10 to count



    7

    Story time.

    The Queen Bee.

    1

    What’s your favourite colour?

    Please stop! No! Go and find them! Red, blue, yellow and green! Thank you!

    1.3.6.1 Exchange simple greetings and say please, sorry and thank you

    1.6.1.1 use basic adjectives and colours to say what someone/something is or has

    Drawing the picture



    8

    Checkpoint

    SA for the unit “All about me”

    1

    Consolidation

    Revise the vocabulary connected to the theme.

    All about me

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects












    Unit 2 . My School


    9

    My school

    1

    It’s a blue schoolbag

    How many pens?

    Six pens

    How old am I?

    Numbers 1-10

    Schoolbag, book, pen, pencil, rubber

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.4.1 use determines a, an, some, the, this, these to indicate what/where something is

    1.6.6.1 use demonstrative pronouns this, these, that, those to indicate things

    1.6.14.1 use basic prepositions of location and position e.g. in, at, next to, near, on to describe where people and things are; use basic prepositions of time: on, in to talk about days and time; use with to indicate accompaniment

    Name the school objects/speaking



    10

    Classroom objects

    1

    It’s blue schoolbag

    How many pens?

    Six pens

    Schoolbag, book, pen, pencil, rubber

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    1.6.8.1 use simple imperative forms (positive) for basic commands or instructions

    1.6.13.1 use can/can’t to describe ability

    To identify school items. My school things!



    11

    How many?

    1

    How many pens?

    Six pens

    Numbers 1-20

    1.6.1.1 use singular nouns, plural nouns-to talk about people and places

    1.2.9.1 recognise the names of letters of the alphabet

    1.6.13.1 use cardinal numbers 1-20 to count

    To identify school items. My school things!



    12

    Classroom routines

    1

    Stand up!

    Sit down!

    Clap your hands!

    Open your book!

    Come here!

    Sit down!

    Make a circle

    1.6.8.1 use imperative forms of common verbs related to classroom routines.

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    Listening commands and speaking



    13

    My classroom

    1

    What is it?

    It is a …….

    desk, blackboard, window, door, wall, chair, floor

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.14.1 use basic prepositions of location and position e.g. in, at, next to, near, on to describe where people and things are; use basic prepositions of time: on, in to talk about days and time; use with to indicate accompaniment

    Asking and answering to the questions



    14

    My school

    SA for the unit “My school”

    1

    My school is …

    nice, big, small

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.2.4.1 recognise with support short basic questions about what something is

    To identify school items. My school things!



    15

    School subjects

    1

    I like ……

    Russian, Kazakh, Maths, English

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places recognise the spoken form of limited range of everyday and classroom words

    1.3.2.1 ask questions in basic exchanges about people, objects and classroom routines

    Speaking about school subjects



    16

    Checkpoint

    SA for the term I

    1

    Consolidation

    Revise the vocabulary connected to the theme My school

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    Making tasks



    II term My family and friends





    17

    Describing things

    1

    It is a big/small ….

    big, small, long, short

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things






    18

    School in the UK, Russia and Kazakhstan

    1

    It is my school

    It is a big/small ….

    Flag, school, UK, Russia, Kazakhstan

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    To tell about school UK, Russia, Kazakhstan

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жұмағали Әйгерім Сәбитқызы
    15 Қазан 2020
    720
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1-сыныптарға арналған күнтізбелік жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1-сыныптарға арналған күнтізбелік жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал ағылшын тілі пәні мұғалімдеріне өте керек мағлұмат
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Calendaer Thematic Plan for the 1st grade

    2020-2021 academic years

    №

    The theme

    hours

    Grammar structure

    Vocabulary

    Learning objectives


    Date


    I term All about me






    1

    Greetings and names

    1

    Hello

    I’m…..

    Good morning

    Hello, Lilly, Liam, Charlie, Rose, smile

    1.1.3.1 recognise with support common names and names of places, recognize the spoken from of a limited range of everyday and classroom words:

    1.2.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines



    2

    Greetings

    1

    Hello/goodbye

    I’m……

    What’s your name?

    This is my ….

    What colour is it?


    What’s your name?

    Goodbye

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.3.6.1 make introductions and requests in basic interactions with others.

    1.6.6.1 use demonstrative pronouns this, these, that, those to indicate things




    3

    About myself

    1

    Hello/goodbye

    I’m…….

    What’s your name?

    This is my ….

    Mummy, daddy, brother, sister

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.3.6.1 make introductions and requests in basic interactions with others



    4

    Colours

    1

    What colour is it?

    red, blue, green, yellow, purple, orange

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.2.9.1 recognise the names of letters of the alphabet

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    1.6.6.1 use demonstrative pronouns this, these, that, those to indicate things



    5

    Numbers 1-5

    1

    How many pens?

    Six pens

    How old am I?

    Numbers 1-5 schoolbag, book, pen, pencil, rubber

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.2.1 use cardinal numbers 1-5 to count



    6

    Numbers

    1-10

    1

    Plural nouns.

    How many?

    Six, seven, eight, nine, ten

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.2.1 use cardinal numbers 1-10 to count



    7

    Story time.

    The Queen Bee.

    1

    What’s your favourite colour?

    Please stop! No! Go and find them! Red, blue, yellow and green! Thank you!

    1.3.6.1 Exchange simple greetings and say please, sorry and thank you

    1.6.1.1 use basic adjectives and colours to say what someone/something is or has

    Drawing the picture



    8

    Checkpoint

    SA for the unit “All about me”

    1

    Consolidation

    Revise the vocabulary connected to the theme.

    All about me

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects












    Unit 2 . My School


    9

    My school

    1

    It’s a blue schoolbag

    How many pens?

    Six pens

    How old am I?

    Numbers 1-10

    Schoolbag, book, pen, pencil, rubber

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.4.1 use determines a, an, some, the, this, these to indicate what/where something is

    1.6.6.1 use demonstrative pronouns this, these, that, those to indicate things

    1.6.14.1 use basic prepositions of location and position e.g. in, at, next to, near, on to describe where people and things are; use basic prepositions of time: on, in to talk about days and time; use with to indicate accompaniment

    Name the school objects/speaking



    10

    Classroom objects

    1

    It’s blue schoolbag

    How many pens?

    Six pens

    Schoolbag, book, pen, pencil, rubber

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places; recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    1.6.8.1 use simple imperative forms (positive) for basic commands or instructions

    1.6.13.1 use can/can’t to describe ability

    To identify school items. My school things!



    11

    How many?

    1

    How many pens?

    Six pens

    Numbers 1-20

    1.6.1.1 use singular nouns, plural nouns-to talk about people and places

    1.2.9.1 recognise the names of letters of the alphabet

    1.6.13.1 use cardinal numbers 1-20 to count

    To identify school items. My school things!



    12

    Classroom routines

    1

    Stand up!

    Sit down!

    Clap your hands!

    Open your book!

    Come here!

    Sit down!

    Make a circle

    1.6.8.1 use imperative forms of common verbs related to classroom routines.

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    Listening commands and speaking



    13

    My classroom

    1

    What is it?

    It is a …….

    desk, blackboard, window, door, wall, chair, floor

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.6.14.1 use basic prepositions of location and position e.g. in, at, next to, near, on to describe where people and things are; use basic prepositions of time: on, in to talk about days and time; use with to indicate accompaniment

    Asking and answering to the questions



    14

    My school

    SA for the unit “My school”

    1

    My school is …

    nice, big, small

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    1.2.4.1 recognise with support short basic questions about what something is

    To identify school items. My school things!



    15

    School subjects

    1

    I like ……

    Russian, Kazakh, Maths, English

    1.2.3.1 recognise with support common names and names of places recognise the spoken form of limited range of everyday and classroom words

    1.3.2.1 ask questions in basic exchanges about people, objects and classroom routines

    Speaking about school subjects



    16

    Checkpoint

    SA for the term I

    1

    Consolidation

    Revise the vocabulary connected to the theme My school

    1.2.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

    1.3.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    Making tasks



    II term My family and friends





    17

    Describing things

    1

    It is a big/small ….

    big, small, long, short

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things






    18

    School in the UK, Russia and Kazakhstan

    1

    It is my school

    It is a big/small ….

    Flag, school, UK, Russia, Kazakhstan

    1.3.1.1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines

    1.6.3.1 use basic adjectives to describe people and things

    To tell about school UK, Russia, Kazakhstan

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Басқа 1 сынып
    15.10.2020
    720
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жұмағали Әйгерім Сәбитқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации