Материалдар / 1-сыныптың қабылдау әдісіне арналған ойын, тапсырмалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1-сыныптың қабылдау әдісіне арналған ойын, тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қабылдау әдісіне арналған ойын, тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
2669
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қабылдау әдісіне арналған ойын, тапсырмалар

1. Есте сақтау қабілетін анықтау

Суретті мұқият қара. Шаршылардағы үшбұрыштардың орналасуын есіңе сақта. Келесі бетке осы тапсырманы бұлжытпай орында.

Shape11 Shape10 Shape9 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape2 Shape1

Shape22 Shape20 Shape21 Shape17 Shape18 Shape19 Shape14 Shape15 Shape16 Shape13 Shape12

Shape32 Shape33 Shape31 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30 Shape25 Shape24 Shape23




Shape47 Shape48 Shape49 Shape39 Shape50 Shape51 Shape52 Shape54 Shape53 Shape55 Shape56 Shape57 Shape58 Shape59 Shape60 Shape38 Shape40 Shape41 Shape42 Shape43 Shape44 Shape45 Shape46 Shape35 Shape36 Shape37 Shape34







2. Қабылдаудың тұтастығын тексеру.

Балаға таныс заттар бейнеленген суреттер ұсынылады. Оның әрбір суретке мұқият қарауы және жетіспей тұрған бөлікті атауы сұралады.

Shape66 Shape65 Shape64 Shape63 Shape62 Shape61

3. « Сөйлемдерді еске сақта» әдістемесі

Балаға сөйлемдер оқыңыз. Мысалы:

1. Күзде жаңбыр жауады.

2. Балалар ойнағанды жақсы көреді.

3. Бақта алма мен алмұрт өседі.

4. Аспанда самолет ұшып барады.

5. Бала өзінің әжесіне көмектеседі.

Баланың есінде қалған сөйлемін қайталауын сұраңыз. Бұл жерде ең бастысы – әр сөйлемнің мағынасын беру, сөзбе – сөз қайталау міндетті емес. Егер бірінші ретте бала барлық сөйлемдерді қайталай алмаса,оларды қайтадан оқыңыз.

4. « Фигураларды аяқта» қабылдау дәлдігін дамыту жаттығуы.

Балаларға аяқталмаған, сызықпен бейнеленген түрлі геометриялық фигуралардың суреттерін көрсетеді, бірақ олар аяқталмаған. Оны бланың аяқтауын өтінесіз.

Shape72 Shape77 Shape70 Shape71 Shape74 Shape75 Shape76 Shape73 Shape69 Shape68 Shape67

5. Үлгідегідей суреттерді тап және оны айналдыра сыз.

Үлгі:

Shape80 Shape79 Shape78



Shape95 Shape96 Shape90 Shape92 Shape94 Shape86 Shape89 Shape93 Shape88 Shape91 Shape87 Shape85 Shape84 Shape83 Shape82 Shape81

Shape108 Shape107 Shape106 Shape105 Shape104 Shape103 Shape102 Shape101 Shape100 Shape97 Shape98 Shape99

Shape121 Shape122 Shape114 Shape120 Shape117 Shape111 Shape112 Shape119 Shape118 Shape116 Shape115 Shape113 Shape109 Shape110


Қабылдау қабілетін дамытуға арналған ойындар

1. « Ине мен жіп»

Жүргізуші:

-Мен ине боламын, ал сендер жіпсіңдер.

-Сендер менің артымнан бір-бірлеріңнің белдерінен ұстап тұрыңдар. Қазір бәріміз алдымызда тұрған кедергілер арасынан үзілмей жүгіреміз. Кім жіпті үзсе, сол ойыннан шығады.

2. « Бұл қашан болады?»

Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер көрсетіледі. Сол суреттер ішінен керек суретті көрсетіп әңгімелеп береді.

Кесте, құрал – жабдықтармен жұмыс

1. Айлардың аттарын ата.

2. Жыл мезгілін түстерге сәйкес ата.

3. Әр мезгілде неше ай бар?

4. Бір айда неше апта бар?

5. Қазір қандай жыл мезгілі және қандай ай?

3. « Кім қалай дыбыстайды?»

Ойынға қатысатын балаларды топтарға ( ит, тауық, жылқы) бөледі. Жүргізуші белгі берген уақытта ит тобындағы балалар итше үріп, дыбыстау керек. Дәл сол сияқты тауық, жылқы, мысық топтары да өз топ атауларын қорғап шығады. Соңында жүргізуші өзі белгі берген уақытта барлық топ бірдей өз дыбыстарын шығарады.

Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойындар

1. «Төрт құбылыс»

Балалар шеңбермен тұрады. Жүргізуші «су» десе қолдарын алдарына созады «ауа» тдегенде жоғары көтереді, «от»- дегенде екі қолын айналдырады. «Жер»- дегенде қолдарын түсіредщі. Кім шатасса сол ойыннан шығады.





2. «Орныңды тап»

Балалар шеңберге тұрады. Әр бала өзінің жанындағы баланы есінде сақтап, қарап алуы керек, жүргізушінің бірінші белгісі бойынша, бөлменің жан-жағына тарап кетеді (белгі шапалақтау) . Екінші белгі бойынша шеңберге, бастапқыда қай орында, кімнің қасында тұрғанын есінде сақтап, қата шеңбер түзеді. Өзт орнын тапқан балалар мадкақталады, таба алмағандар ойыннан шығады.

«Сөзіңді есіңде сақта»

Тәрбиеші балаларға бірнеше қосарлы сөздерді оқиды. Балалар мұқият тыңдау ұсынылады. Бірінші сөзді тәрбиеші өзі айтады, балалар келесі сөзді есіне сақтап қайталайды. Осылайша қалған сөздерді түгел айтып шығу керек.

1. Көктем-жаңбыр.

2. Жаз-күн шықты.

3. Күз-тұман түсті.

4. Қыс-қар жауды.

5. Аспан-бұлт.

6. Су-балық.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!