Материалдар / 201-топ студенті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

201-топ студенті

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал маған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2020
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы:

3а сыныбы


Тақырыбы:

«Ұстаз ұлы тұлға»


Сабақтың мақсаты:

оқушыларға ұстазды құрметтеуге, сыйлауға, түсіне білуге, бағалауға үйрету, ұстаз мамандығының қыры мен сырларын түсіндіру.


Көрнекіліктер:

мақал – мәтелдер жазылған плакаттар, ұстаз тұралы слайдтар.


Әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, ойындар, әңгімелесу, сұрақтар мен жауаптар.


Сұрақтар:

Ұстаздар дегеніміз кім?

Ұстаздар тұралы не айта аласыңдар?

Мектептегі ең жақсы көретін ұстазың?

Сенің ұстазың қандай?

Өзіңнің ұстазың тұралы не айта аласың?


Рөлдік ойын:


Аурухана


Ана (Саяжан): Саламатсызба дәрігер


Дәрігер: Саламатсызба


Ана (Саяжан): Менің балам түнімен ауырып шықты, қарап жіберіңізші.


Дәрігер: Қашаннан бері ауырды?


Ана (Саяжан): Кешеден бері


Дәрігер: Ендеше қызуын өлшейін. Қызуы жоқ, енді аузынды аша ғой тамағынды қарап жібірейін. Тамағы қызармаған, жақсы. Енді өкпесін тыңдайын. Балаңызға салқын тиген, өкпесінде сырыл бар, емдеу керек. Мына дәріні дәріханадан алып, балаңызға ішкізіңіз.


Ана (Саяжан): Рахмет дәрігер, сау болыңыз


Ана (Саяжан): Саламатсызба


Дәріханашы (Анель): Саламатсызба


Ана (Саяжан): Маған мына дәріні беріңізші


Дәріханашы (Анель): Қағазыңыз бар ма? Мына дәріні 2 мезгіл беріңіз.


Ана (Саяжан): Рахмет. Сау болыңыз.


Дәріханашы (Анель): Сау болыңыз


Ана (Даяна): Саламатсызба дәрігер


Дәрігер (Жансерік): Саламатсызба


Ана (Даяна): Менің баламның көзі ауырып жүр, қарап беріңізші.


Дәрігер (Жансерік): Қане отыр. Көзіңді шаң тозаңнан қорғау керек, теледидарды көп қарауға болмайды, компьютер көп ойнауға болмайды. Көзіңді күту керек. Мына дәріні көзіңе 2 мезгіл тамыз.


Ана (Даяна): Рахмет, сау болыңыз


Дәрігер (Жансерік): Сау болыңыз


Ана (Гүлсезім): Саламатсызба


Дәрігер: Саламатсызба


Ана (Гүлсезім): Менің баламның тісі ауырып шықты, қарап жіберіңізші.


Дәрігер: Қане, аузыңды аш. Тісіңді құрт жепті, жұлу керек. Тіс ауырмау үшін 2 мезгіл тазалау керек, тәттіні көп жеуге болмайды. Қазір укол беріп, жұлам. Енді 2 сағат тамақ жеме.


Ана (Гүлсезім): Рахмет, сау болыңыз.


Әңгімелесу:


-Ұстаз дегеніміз кім?


-Қазіргі қоғамда оқу-тәрбие жұмысын жүргізуші маман педагог ұстаз деп аталады.


-Сенің ұстаз болғың келедіма?


-Ия менің ұстаз болғым келеді.


-Мысала ұстаз екі ауыр пакетті көтеріп апарым жатыр, сенің әрекеттің?


-Мен ұстаздың қасына жүгіріп, оған көмектесер едім.

-Осыдан-ақ, ұстаз деген – ұлы есім екенін талассыз аңғаруға болады. Себебі, ұстазға деген құрмет бәрінен биік тұрады.

-Сол үшін балар сендер мұғалімге әрқашан көмектесіп, тыңдап құрметпен қарап жүріңдер.


Сергіту сәтті:


Балалар бір-бірлеп саусақтарын ашып,санап,әр саусаққа сипаттама береді.


Бас бармақ-өте күшті,қайырымды,бәріне негізгі,нағыз тірек болуы керек(Бұл әке).


Балаң үйрек-қатал,тәртіпке қатаң қарап,қадағалайды(Бұл ана)


Ортан терек -ата-ананың негізгі көмекшісі (Үлкен аға)


Шылдыр шүмек-көп сөйлемейтін,бірақ өте еңбекқор(ортаншы аға)


Кішкентай бөбек-ең титтей,бәрінің сүйіктісі,кішкентай көмекші.


Осындай жұмыстан соң «мүсіншілер» жұдырықтарын жұмып,жасағандарын бағалайды.

«Тек осындай мықты,берік жанұяғана алдында тұрған мәселелер мен қиындықтарды сенімді түрде жеңе алады.


Ой толғау:


Ұстаз деген кім?

Ұстаз – шәкірттерін білім нәрімен сусындататын адам. Ұстаз болу — екінің бірінің қолынан келмес, әрі аса үлкен жауапкершілікті қажет ететін жұмыс. Себебі, ол дәрігер сынды жас түлектердің болашағына жауапты. Бала өмірге қадам жасаған сәтте оның жолында небір қиындықтар кездеседі, сол кезде өзінің тәжірибесімен бөлісетін адам сол баланың өмірінде өшпес із қалдырады. Ата-анамыз біз өмірге келген күннен бастап: жүріп-тұруға, оқуға, санауға, жаза білуге, қоғамдық орындарда өзімізді қалай ұстау керек екендігін үйретеді. Алайда ата-ананың үйде берілген тәрбиесі жеткіліксіз, өйткені олар балаға өзінің нәрестесі ретінде қарайды. Ата-анамыздан кейінгі ақылымен бөлісер, ар-ұятты бойғы сіңірер бірде-бір адам болса, ол – ұстаз. Ал мектептегі ұстаз балаға жеке адам, тұлға ретінде қарайды.


Логикалық сұрақтар:


-Екі күн қатарынан жаңбыр жаууы мүмкін бе?

-Екі адам бес партиядан дойбы ойнады. Әрқайсысы бес реттен жеңді. Бұл мүмкін бе?

-Қандай сұраққа «иә» деп жауап беруге болмайды?

-Қандай ыдыстан тамақ іше алмаймыз?

-Адамдар мен көліктер басып өтетін жануар қалай аталады?


Ойын:


«Сәлемдесу» Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.


Ойын:


«Сөзден сөзді ізде» ойыны. Сөз беріледі, сол сөзден басқа сөздер құрастыру керек. Кім көп құрастырса, сол жеңімпаз. Мысалы:


«Трансформатор» «Талдықорған»


форма қорған


матор тал т.б.


Тест сұрақтары:


1. 1 қыркүйек қандай күн?

а. Мұғалімдер күні

ә. Білім күні

б. Балалар күні


2. Мектеп сөзінің аудармасын тап:

а. үлкен үй

ә. дүкен

б. Мектеп


3. Біздің сынып нешінші қабатта?

а. екінші

ә. үшінші

б. Бірінші


4. Жұрнақты дұрыс жалға. Мен үш... сыныпта оқимын.

а. – ыншы

ә. – інші

б. – нші


5. үшін, туралы сөздерін аудар.

а. о, у

ә. для, про

б. возле, около


6. Отбасы сөзін аудар.

а. отряд

ә. семья

б. Дежурные


7. Отбасы мүшелерін тап.

а. дүкенші, сатушы

ә. кезекші, оқушы

б. әке, шеше, іні


8. Сөзге әріпті жаз. Мен. ң п. тер. м

а. ү, ұ

ә. і, ә

б. ы, ө


9. Сағат неше? 9. 00; 5. 25

а. сағат тоғыз, бестен жиырма бес минут кетті

ә. Тоғыз сағат он минут, жиырма бес сағат

б. сағат тоғыз, сағат бестен жиырма минут кетті


10. Бір тәулікте неше сағат бар?

а. 23

ә. 24

б. 48


11. Бір аптада неше күн бар?

а. 31

ә. 12

б. 7


12. Бір жылда неше күн бар?

а. 365

ә. 363

б. 265


13. Күз айлары:

а. қазан, қараша, желтоқсан

ә. қыркүйек, қазан, қараша

б. тамыз, қыркүйек, қараш


14. Күзде ауа райы қандай?

а. салқын, бұлтты, жаңбыр жауады

ә. ыстық, күн ашық, бұлтсыз

б. аязды, қарлы, боранды


15. Қол сағаты сөзінің аудармасын тап.

а. настенные часы

ә. песочные часы

б. наручные часы













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!