Материалдар / 2024-2025 оқу жылына арналған ересек тобының ұйымдастырылған іс-шаралардың перспективалық жоспары

2024-2025 оқу жылына арналған ересек тобының ұйымдастырылған іс-шаралардың перспективалық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-шаралардың перспективалық жоспары мектепке дейінгі білім беру мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және ерте жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына негізделген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2024
75
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісілді Бекітемін

«» «бөбекжайы» әдіскері «» «бөбекжайы» директоры

_______________ ________________

« »________20______ж « »________20______ж








2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-шаралардың перспективалық жоспары

мектепке дейінгі білім беру мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және ерте жастағы балаларды

тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына негізделген



Мектепке дейінгі ұйым: КМҚК «» «бөбекжайы»

Топ: №9 ересек

Балалардың жасы: 4 жастағы балалар

Жоспардың құрылу кезеңі: (қыркүйек 2024 жылы – мамыр 2025 жылы)
















Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жас

Қыркүйек


Дене шынықтыру

Дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын ояту;

Жүру, жүгіру, секіру, лақтыру және ұстау, жорғалау және өрмелеу кезіндегі негізгі қозғалыс түрлерін орындау дағдыларын жетілдіру;

Бағанада бір-бірден жүру, жүгірумен, секірумен, басқа қозғалыстармен кезектесіп, аяқтың қозғалысын үйлестіру, дұрыс дене қалпын сақтау;

2-3 метр қашықтықта алға жылжып екі аяқпен секіру;

Допты бір-біріне төменнен лақтырып, қағып алу (1,5 метр қашықтықта)

Сөйлеуді дамыту

Дауысты дыбыстарды (а, у, и, о, е) және кейбір дауыссыз дыбыстарды (п-б, г-к, т-д, ф-ш, с-з) анық айту, дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, артикуляциялық аппаратты дамыту, өзгеру қабілетін дамыту. сөйлеу қарқыны: баяу сөйлеу, тілді бұрмалау;

Тыңдау, сөйлеуді түсіну және әңгімеге қатысу дағдыларын, шағын өлеңдерді жатқа айту дағдыларын қалыптастыру;

Ұсынылған сюжеттер бойынша драматизациялауды үйрету.

Көркем әдебиет

Балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде көркем сөзге, кітапқа қызығушылықты ояту, ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдау;

Тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айта білуге, тақпақтар, шығармаларды жатқа айта білуге, шығарманың мазмұны мен сипатына сай өлең, тақпақ жаттауда түрлі интонацияларды, үзілістерді, логикалық екпіндерді қолдана білуге, мазмұнын дұрыс қабылдауға үйрету. шығарманың, кейіпкерлеріңізге жанашыр болыңыз.

Қазақ тілі

Қазақ тіліндегі сөздерді мұқият тыңдай білуге, дұрыс айтып, есте сақтауға үйрету. Қазақ тіліндегі ерекше дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру: ә, ө, қ, ұ, ұ, и, ғ.;

Сөйлеу және артикуляциялық аппаратты, тыныс алуды және анық дикцияны дамыту.

Математика негіздері

Түрлі түстерден тұратын әртүрлі заттар туралы түсінік қалыптастыру;

5 ішінде санау, заттарды ретімен және қорытынды санмен санау дағдыларын қалыптастыру;

Қабаттасу және қолдану арқылы ұзындығы, ені, биіктігі және қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей нысанды салыстыру дағдыларын бекіту.

Қоршаған ортамен таныстыру

«Мен» бейнесін қалыптастыруды жалғастыру. Балаға ересек адам ретінде қарау, оған өз пікірін ашық айтуға мүмкіндік беру, келісімін көрсету, оның жеке басын құрметтеу;

Баланың өсуі мен дамуы, оның өткені, бүгіні және болашағы (мен кішкентай едім, өсемін, ересек боламын) туралы түсініктерін қалыптастыру;

Өсімдіктер туралы түсініктерін кеңейту, оларға күтім жасау (жерді қопсыту, суару, жапырақтарды шаңнан сүрту);

Өсімдіктердің тірі жан екендігі және олардың өсуіне жер, топырақ, су, күн, жарық, ылғал, жылу қажет екендігі туралы түсінік беру;

Жабайы жануарлар, олардың сыртқы түрі, мекендеу ортасы, қозғалысы, қоректену, тіршілік жағдайына бейімделуі туралы түсініктерін кеңейту.

Құрастыру

Құрылыс материалының негізгі бөлшектерін, олардың бөліктерін түсіне, өлшеміне қарай танып, ажыратуға және атауға үйрету;

Құрылыс материалынан, Лего конструкторларынан дизайн жасауды үйреніңіз;

Бекіту әдістерін, бөлшектерді бекітуді пайдалана отырып, плиталарды, кірпішті тігінен және көлденеңінен орналастыру; құрастыру үшін қолданылатын құрылыс бөлшектерін (текше, табақ, кірпіш, блок) ажырату және атау, сапасына, көлеміне және пішініне қарай таңдау.

Сурет салу

Сюжеттік композициялар салуды, жеке заттарды және сол заттарды қайталап, олардың жанындағы басқа заттарды бейнелеуді үйрену;

Заттардың бейнесін, ертегі кейіпкерлерін өзіне тән белгілерімен, заттар арасындағы кеңістік қатынастарымен, олардың элементар мағыналық байланыстарымен суретте жеткізе білуді жетілдіру;

Парақта заттардың кеңістіктегі орнын беруге, заттардың жазықтықта әртүрлі тәсілдермен орналасатынын түсінуге (тұру, жату және орнын өзгерту), жабайы табиғат суреттерін қарапайым қозғалыстар мен қалыптармен (өсімдіктер) жеткізуге үйрету. , жануарлар, құстар).

Мүсіндеу

Пластилиннен, саздан, қамырдан үлгілеу дағдыларын қалыптастыру: әртүрлі техникаларды қолдану;

Халық ойыншықтары туралы білімдерін кеңейту, халық өнері негізінде бейнелер жасау

Жапсыру

Қайшыны қолдану дағдыларын бекіту: жолақтарды тіктөртбұрыштарға кесу, төртбұрыштарды үшбұрыштарға кесу, дөңгелек және сопақ пішіндерді қию, шаршының немесе төртбұрыштың бұрыштарын кесу;

Күрделі заттарды, жануарлар фигурасын бейнелеу, заттарды қағаз бетіне орналастыру дағдыларын қалыптастыру.

Музыка

Классикалық, халықтық және заманауи музыкамен танысу негізінде музыкалық мәдениетті қалыптастыру;

Шығармалардың эмоционалдық мазмұнын, сипатын, көңіл-күйін, динамикалық реңктерін ажырата білуге ​​үйрету;

Ән айтудан бұрын бірінші октаваның «ре» диапазонында, екінші октаваның «то» диапазонында жеңіл дауыспен ән айту дағдыларын қалыптастыру;

Музыканың және оның бөліктерінің сипатының өзгеруіне сәйкес қимыл-қозғалыстарды өзгерте отырып, жаттығуларды орындауға үйрету

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Қазан

Дене шынықтыру

Әдетте, саусақпен, жоғары тіземен, бір-бірден, екіден (жұппен) жүру; әртүрлі бағытта: түзу сызықта, шеңберде, «жылан», барлық бағытта;

Тапсырмалармен жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстау, тоқтау, еңкейу, бұрылу, заттарды айналып өту, еденге қойылған заттарды басып өту, екі бағытта баяу айналдыру;

Екі аяқпен орнында секіру (жүрумен кезектесіп 2-3 рет 10 секіру);

Балдырған тебу. Үш дөңгелекті түзу сызықпен, шеңбер бойымен, оңға, солға бұрылыспен жүру.


Сөйлеуді дамыту

Балалардың сөздік қорын жалпы (ойыншықтар, киім-кешек, аяқ киім, ыдыс-аяқ, жиһаз) және ерекше белгілеріне қарай заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін жалпылаушы сөздермен кеңейту және байыту, ойын және ойын жаттығулары арқылы қарама-қарсы мағынадағы антонимдерді енгізу;

Сөйлеу және саусақ ойындарында қуыршақтардың қол жетімді «жүргізуші техникасын» пайдалана отырып, театрландырылған іс-шараларға, драматизацияларға немесе қуыршақ шоуларына қатысу;

Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту, ысқырықты, ысқырықты және дыбысты (р, ​​л) дыбыстардың анық айтылуын пысықтау. Артикуляциялық аппаратты жетілдіріңіз.


Көркем әдебиет

Көркем шығармаларды мұқият тыңдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту, ондағы іс-әрекеттің дамуын байқау, мазмұнын қайталау кезінде оқиға желісінің мазмұнын түсіну және ретін сақтау, автордың сөзін айту, кейіпкерлердің мінезін жеткізу, жауап беру. шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қою, үлкендермен және әңгімемен бірге ертегінің басы мен соңын ойлап табу;

Кітаптағы иллюстрацияларды өз бетінше тексеруге бекіту, ертегі, әңгіме құрастыру.


Қазақ тілі

Күнделікті өмірде қолданылатын кейбір тұрмыстық заттардың, жемістердің, көкөністердің, жануарлардың, құстардың, адам дене мүшелерінің және табиғат құбылыстарының атауларын білдіретін сөздерді дұрыс айту, мағынасын түсіну дағдыларын қалыптастыру;

Қоршаған ортадағы күнделікті жиі қолданылатын тұрмыстық заттар, жемистер, көкөністер, жануарлар, құстар және табиғат құбылыстары туралы білімдерін кенейту;

Қоршаған ортадан тыс болып жатқан заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпарат алуға, оларды талқылауға үйрету.


Математика негіздері

Түрлі түстерден, өлшемдерден тұратын заттар жиынтығы туралы түсінік қалыптастыру;

Осы заттарды салыстыру, жұптарды салыстыру негізінде олардың теңдігін немесе теңсіздігін анықтау;

5-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту, сандарды ретімен атау, қорытынды сан мен реттік сан есім, «Қанша?», «Қайсы?», «Қай жерде?», «Қанша?» сұрақтарына жауап беру;

5 ішінде реттік санау, реттік сан есімдерді атау, «Қайсы?», «Сан нешеу?» сұрақтарына жауап беру дағдыларын дамыту.


Қоршаған ортамен таныстыру

Отбасы, ересек отбасы мүшелерінің еңбегі туралы білімдерін жетілдіру. Отбасының үлкен және кіші мүшелеріне құрметпен, қамқорлықпен қарауға, отбасын, отбасылық дәстүрлерді бағалауға тәрбиелеу. Отбасындағы жақындары, отбасылық мерекелер, әдет-ғұрыптар туралы өз бетінше әңгімелеу дағдыларын қалыптастыру;

Айналадағы заттар, олардың қасиеттері мен мақсаты туралы түсініктерін кеңейту;

Қазақ халқының ұлттық киімдерімен, әшекейлерімен таныстыру; Көлік түрлерін (әуе, су, құрлық), техникасы мен мақсатына қарай көлік түрлерін (өрт сөндіру машинасы, жедел жәрдем) ажырату; телефонның, компьютердің, теледидардың мақсаты және оларды пайдаланудың кейбір қарапайым ережелері туралы


Құрастыру

Өз бетінше жобалауға, құрастырылған құрылыс бөліктерінің кеңістіктік орналасуын анықтауға мүмкіндік беру;

Түрлі ойындарда дайын дизайнды қолданыңыз;

Ұжымдық жобалауға қызығушылық тудыру, құрылыс жобасын бірлесіп ойластыру, әріптестер арасында жауапкершілікті бөлу, бөлшектерді бекітудің әртүрлі әдістерін қолдану, ұжыммен бірге нәтижеге жету, дайын құрылысты талдау.


Сурет салу

Жаңа түстер мен реңктерді алу үшін бояуларды араластыру мүмкіндігін жақсарту (гуашьпен сурет салу кезінде) және бояуға су қосу арқылы түсті жеңілдету (акварельмен сурет салу кезінде). Қарындаштармен сурет салғанда, қарындашқа қысымды реттеу арқылы түс реңктерін беруді үйреніңіз. Қарындаш нұсқасында балалар қысымды реттеу арқылы түстің үш реңкіне дейін жеткізе алады;

Заттардың пішін бөліктерінің орналасуы туралы идеяларды бекіту: дөңгелек, сопақ, шаршы, төртбұрыш, үшбұрыш, үш өлшемді. Заттардың көлемі бойынша қатынасын беруге үйрету: ағаш биік, бұта аласа, гүл бұтадан төмен.


Мүсіндеу

Бүкіл қол мен саусақтардың қимылдарын пайдалана отырып, өмірден және әртүрлі пішіндегі және өлшемдегі таныс заттарды: көкөністерді, жемістерді, ойыншықтарды, ыдыстарды, өзіне тән бөлшектерді жеткізе отырып, ойға сәйкес мүсіндеу қабілетін қалыптастыру; қарапайым пропорцияларға сәйкес адам мен жануардың фигуралары.


Жапсыру

Геометриялық фигуралардан және жолақтағы гүл өрнектерінен және халық өнеріне сүйене отырып, реттілігін ескере отырып өрнек салу дағдыларын қалыптастыру;

Аккордеон сияқты бүктелген қағаздан таныс немесе ойлап тапқан әртүрлі кескіндерді, бірден бірнеше бірдей пішіндерді және екіге бүктелген қағаздан симметриялы заттарды қиып алыңыз.


Музыка

Музыканың табиғатын бейне мазмұнымен, ондағы айтылған көңіл-күймен байланыстыра білуді қалыптастыру;

Қазақтың халық аспаптары: домбыра мен қобыз дыбысының тембрлік ерекшелігімен, «күй» жанрымен, күйші-композиторлар: Құрманғазы, Қорқыт, Тәттімбет, Д.Нұрпейісова, Дәулеткерей Шығаев, Ықылас Дүкеновтердің шығармашылығымен және шығармашылығымен таныстыру.

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Қараша

Дене шынықтыру

1-1,5 минут баяу қарқынмен үздіксіз жүгіру, жүрумен кезектесіп 40-50 метрге орташа жылдамдықпен жүгіру;

Көлбеу тақтада жүру (20-30 сантиметр);

Заттарды оң және сол қолмен қашықтыққа (2,5-5 метр қашықтықта), көлденең нысанаға екі қолмен төменнен лақтыру;

Баланың көтерілген қолдарынан ілулі тұрған заттарды тигізу арқылы оңға, солға, жоғарыға бұрылып секіру;

Гимнастикалық орындықта қарынмен жорғалау, қолмен жоғары көтеру.


Сөйлеуді дамыту

Балаларды қазақ халқының «тұсау кесу» дәстүрімен таныстыру, балаларға олардың жақсы көретінін, үлкендерге алғашқы қадам қуаныш сыйлайтынын жеткізу;

Балалардың сөздік қорын жұмбақ шешу, тілдерді бұрмалау, ұйқастарды санау, ән айту арқылы байыту;

Құрбыларымен және үлкендермен байланыс орната білу, сұраныстарды орындау;

Сөйлеуде сөйлемдердің әртүрлі түрлерін қолдану (жай және күрделі сын есімдер, етістіктер, көсемшелер, үстеулер);

Сөйлеу қарқынын өзгерту қабілетін бекіту: баяу сөйлеңіз, тілдің бұралған сөздерін айтыңыз;

Дикциямен жұмысты жалғастыру: сөздер мен сөз тіркестерінің дұрыс айтылуын жақсарту.


Көркем әдебиет

Шешендік өнерге, жұмбақ шешуге, мақал-мәтелдерді жатқа айту, айтыс өнеріне баулу;

Халық ауыз әдебиеті шығармаларымен таныстыру;

Сахналық қойылымдарға қатысу, таныс өнер туындылары, ертегілер негізіндегі ең қарапайым спектакльдерді сахналау;

Бейнені бейнелеу үшін экспрессивті құралдарды (интонация, ым-ишара, ым-ишара) қолданыңыз.


Қазақ тілі

Қоршаған ортадағы жануарлардың атын білдіретін сөздерді түсіну ат қою дағдыларын қалыптастыру; Етістіктің болымсыз түрін қолдануға үйрету.

Балаларды қойылған сұрақтардың сипатына сәйкес лепті сөйлемдер арқылы жауап беруге үйрету;


Математика негіздері

Екі қатарға орналасқан заттардың топтарын салыстыру, теңдік және теңсіздік ұғымдарын қалыптастыру. «Қанша болды?», «Қанша қалды?» деген сұрақтарға жауап бере отырып, бір затты кіші топқа саны бойынша қосу немесе артық топтан шығару арқылы теңдік ұғымын екі жолмен қалыптастыру;

Заттардың көлемі бойынша әртүрлі болуы мүмкін екендігі туралы түсінік беру;

Балаларға геометриялық фигураларды (шеңбер, шаршы, үшбұрыш) және геометриялық денелерді (текше, шар, цилиндр) танып, атай білуге ​​үйрету.


Қоршаған ортамен таныстыру

Топтағы кезекшілер міндеттерін өз бетінше орындауға үйрету: нан жәшіктерін, кружкаларды, тәрелкелерді, майлықтарды, ас құралдарын (қасық, шанышқы) ретімен орналастыру. Мүмкін болатын жұмыстарды орындауда балалардың бастамасын қолдау: жабық өсімдіктерді күту, суару, жапырақтарды жинау, ауладағы гүлдерді суару, қыстайтын құстарды тамақтандыру;

Жақын адамдардың кәсіптерімен таныстыру, атқаратын қызметтерінің маңызын түсіну, ата-ананың мамандықтарына деген қызығушылықтарын қалыптастыру;

Ауыл шаруашылығы еңбеккерлерінің еңбегі (қала мен ауылдың байланысы), астық өсіруші еңбегі туралы білімдерін қалыптастыру. Нан мен тағамға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.


Құрастыру

Қағаздан дизайн жасай білуге ​​үйрету: қағаз парағын екіге бүгіп, оны үш өлшемді пішіндерге, кесектерге, спиральдарға, ілмектерге айналдыру; жақтарды және бұрыштарды біріктіру, бөліктерді желімдеу, композицияны жинау; қарапайым оригами пішіндерін бүктеңіз;

Табиғи материалдардан жасалған қазақ халқының бұйымдарымен, тұрмыстық бұйымдарымен таныстыру, олардың қандай материалдан жасалғанын пысықтау.


Сурет салу

Бұрыннан белгілі түстер туралы білімдерін бекіту, жаңа түстермен (күлгін) және реңктермен (көк, қызғылт, қою жасыл, сирень) таныстыру, түс сезімін дамыту;

Жаңа түстер мен реңктерді алу үшін бояуларды араластыруды үйреніңіз (гуашьпен сурет салғанда);

Балаларды қылқаламмен, қаламмен сурет салуды, заттарды бояғанда сызбалар мен штрихтарды бір бағытта жоғарыдан төменге немесе солдан оңға қарай фигураның шеткі сызығынан шықпай ырғақты түрде бояуға үйрету. Қылқаламмен қалың сызықтарды, щетканың ұшымен жіңішке сызықтарды сызыңыз.


Мүсіндеу

Бақыланатын заттың бейнесін беруге, нысанды әртүрлі позицияда мүсіндеуге, суреттің жеке шешімін өз бетінше табуға, пішіннің бетін дымқыл шүберекпен тегістеуге және өз жұмысында дестелерді қолдануға үйрету;

Қозғалыстағы адамның, жануарлардың фигурасын мүсіндеу, пропорцияларды, қол, аяқ қалпын дұрыс жеткізу дағдыларын қалыптастыру;

Заттардың белгілерін жеткізе білуге ​​үйрету: ұзын және қысқа, жуан және жіңішке; бөлшектердің салыстырмалы өлшемдерін сақтау; сәнді фигураның бөліктерін мықтап бекітіңіз, оларды бір-біріне басып, бекіту орындарын тегістеңіз.


Жапсыру

Түрлі әдістерді (симметриялық, контурлық) және әдістемелерді (түзу, қисық кесу, ою-өрнек, флористика элементтері) қолдану, әртүрлі материалдардан (қағаз, мата, табиғи материалдар) жұмыс жасау;


Музыка

Хормен ән айту, кернеусіз ән айту, сөздер мен дыбыстарды анық және түсінікті айту дағдыларын қалыптастыру;

Музыкалық сөз тіркестерінің арасында тыныс алуға, әннің сөзін анық айтуға, орташа, қатты және жай дауыспен ән айтуға үйрету;

Музыканың және оның бөліктерінің сипатының өзгеруіне сәйкес қимылдарды өзгерте отырып, жаттығуларды орындауға үйрету: марш сипатын анық ырғақты жүрумен жеткізу; музыканың жылжымалы сипаты – жеңіл ырғақты жүгіріспен, жартылай шұңқырмен («көктем»);

Таныс би қимылдарын қолдана отырып, импровизациялау қабілетін дамыту

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Желтоқсан

Дене шынықтыру

Әдетте, саусақпен, бағанмен бір-бірден, учаскенің бір жағынан екінші жағына, әртүрлі бағытта жүгіріңіз: түзу сызықпен, шеңбермен, «жыланмен», барлық бағытта; белгілі бір тапсырмаларды орындай отырып жүгіру: тоқтап, белгі бойынша белгіленген орынға жүгіру; қарқынын өзгертіп жүгіру: жылдам (10 - 20 метрге дейін), баяу қарқынмен тоқтаусыз (50-60 секундқа);

Екі аяқпен орнында секіру (жүрумен кезектесіп 2-3 рет 10 секіру;

Заттардың арасында бір-біріне домалау, шеңберлер.

Бөренеге, гимнастикалық орындыққа шығу.


Сөйлеуді дамыту

Отбасы, отбасы өмірі, халық дәстүрі, қала туралы әңгімелеу;

Сөздерді жыныс, сан, жағдай бойынша үйлестіре білуге ​​үйрету; ішінде, on, under, for, about көсемшелері бар зат есімдерді қолдану; зат есімдер жекеше және көпше, келер және өткен шақтағы етістіктер;

Үлкендердің сөзін тыңдау және түсіну, сөйлеу этикасының тиісті түрлерін дұрыс қолдану, үлкендермен диалог құру, қойылған сұрақтарды тыңдау және толық жауап беру;

Үлгі бойынша әңгіме құрастыру, шағын ертегілерді, әңгімелерді қайталау;

Фонематикалық есту қабілетін дамыту: құлақ арқылы ажыратуға және белгілі дыбыстан басталатын сөздерді атауға үйрету.


Көркем әдебиет

Еркін ойындардағы таныс кейіпкерлердің бейнесін өз бетінше жаңғыртуды ынталандыру, оларды басқа қырынан көрсету (қатыгез-мейірімді, ақкөңіл-байсалды);

Өлең мен прозаны ажырата білуді қалыптастыру;

Балаларды эмоционалды, мәнерлі, логикалық екпінмен мәнерлеп оқуға, сөздерді анық айтуға, халық ырғағын, өлең ырғағын, интонациялық қуанышқа, ләззатқа жеткізе білуге ​​үйрету.


Қазақ тілі

Қоршаған ортадағы құстардың атын білдіретін сөздерді түсіну ат қою дағдыларын қалыптастыру;

Балаларды атау сөздерде қолданылатын «емес» жіктік жалғауын қолдануға үйрету;Балаларды жолдастарының жауабындағы қателер мен жауаптың дұрыстығын ажыратып, дұрыс жауапты ұсынуға үйрету;

Заттардың белгілерін, санын, қимылын білдіретін сөздерді айта білуге ​​үйрету; 5-ке дейін тура және кері санау.


Математика негіздері

Ұзындығы мен ені, биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі түрлі және бірдей заттарды салыстыру; мәндерді салыстыру кезінде қабаттасу әдістерін (жоғарғы жағында) және қолданбаларды (жақын) қолдану;

Өзіне қатысты кеңістіктік бағыттарды анықтау, берілген бағытта қозғалу (алға-артқа, оңға-солға, жоғары-төменге), заттарды оң қолмен солдан оңға қарай орналастыру;

Заттардың өзіне қатысты орнын сөзбен көрсетіңіз (менің алдымда үстел, оң жағымда терезе, сол жағымда орындық, ойыншықтың артында).


Қоршаған ортамен таныстыру

Жасына байланысты салт-дәстүр, ұлттық ойындар туралы түсініктерін қалыптастыру;

Мектеп туралы алғашқы түсініктерді қалыптастыру (мектепке барамын, мектепте қызық, жақсы оқимын, көп нәрсені үйренемін). Өз аты-жөнін, тегін, жасын, жынысын айта білу дағдыларын бекіту;

Табиғат бұрышындағы жабық өсімдіктер мен жануарларды күтудің қарапайым ережелері туралы, адамның табиғатқа ұқыпты қатынасы туралы білімдерін қалыптастыру;

Өсімдіктер туралы түсініктерін кеңейту, оларға күтім жасау (жерді қопсыту, суару, жапырақтарды шаңнан сүрту).


Құрастыру

Табиғи материалдардан (конус, мақта, жүн, жіп, асық, қағаз, былғары, кенеп, мата, дән түрлері) және қалдықтардан (жабын түрлері, пластмасса, жәшіктер, киім қыстырғыштары) материалдан безендіруді үйрену;

Конструкторлармен ойнауға арналған ғимараттарды тұрғызу, бөлшектерді бекіту және ғимараттарды құру әдістерін бекіту дағдыларын жетілдіру.


Сурет салу

Пішіні жағынан қарапайым, түзу, орамды, жіңішке, жалпақ сызықтарды, әртүрлі көлемдегі шеңберлерді, штрихтарды, нүктелерді ырғақты реттей отырып, әр түрлі көлемдегі өрнектерді біріктіру, ақ және түрлі-түсті фондар арқылы түстерді таңдау дағдыларын бекіту;

Қазақ ою-өрнегі («түйе табан», «құс қанаты», «құс қанаты», «құс тұмсық», «жапырақ», «жауқазын», «жетіғұл», «жұлдызгүл») туралы түсініктерін кеңейту, қолданып құрастыру дағдысын дамыту. тән элементтері.


Мүсіндеу

Модельдеудің әртүрлі әдістерін қолданыңыз: конструктивті (бөлек бөліктерден) және мүсіндік (негізгі бөліктер тұтас бөліктен алынады). Ойыншықтарды, шағын пішінді мүсіндерді, халық шеберлерінің бұйымдарын табиғат ретінде пайдалану;

Ыдыс-аяқ түрлерімен таныстыру (қазан, астау, табақ, тостаған, керсен, шөміш, шаң торсық), тұрмыстық заттар (төсек, дастархан, ер-тұрман, ошақ, кебеже, диірмен), әшекей бұйымдар (білезік, сырға, жүзік, тұмар, шашбау) , қазақ халқының мәдени мұрасының ескерткіштері.


Жапсыру

Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен (кілем, алаша, сырмақ, көрпе, жастық), киіз үйдің безендірілуімен (кереге, уық, шаңырақ, сырт, басқұр) таныстыру, осы заттарды ою-өрнекпен әшекейлеп, өз қалауынша қию;

Сюжеттік композицияларды жеке және шағын топтарда орындай отырып, тапсырмаларды үйлесімді орындаңыз.


Музыка

Өмірдің кейбір құбылыстарын бейнелеу тәсілі ретінде балаларды әлемдік және қазақ музыка өнерінің шығармаларымен таныстыру;

Вальс ырғағында лирикалық, тегіс әуенді қабылдау, әннің немесе шығарманың би сипатын сезіне білу, қарқынның өзгеруін, шығармаларға мінездеме бере білу;

Би қимылдарын меңгеру: бөлшек адым, ауыспалы қадам, жүйрік, әр түрлі бағытта секіру.

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Қаңтар

Дене шынықтыру

Тепе-теңдікті сақтай отырып, арқанмен, бүйірлік бүйірлік баспалдақпен бөренемен жүру; түзу жол бойымен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта төселген тақталар бойымен, қырлы тақтай бойымен;

Кеудеден, оң және сол қолмен (қашықтық 1,5-2 метр), тік нысанаға (нысана биіктігі 1,2 метр) оң және сол қолмен лақтыру (1-1,5 метр);

Допты бір-біріне 1,5-2 метр қашықтықта отырып, аяқты алшақ, заттардың арасымен, қақпаға домалату. Допты жоғары, төмен еденге (жерге) лақтыру, ұстап алу;

Қысқа арқанмен секіру (тынығу үшін үзіліспен 2-3 рет 10 секіру);

Шанамен сырғанау. Бірін-бірі шанамен жүгіру; аласа төбеден төмен жылжу;

Мұзды жолдармен өз бетінше сырғытыңыз.


Сөйлеуді дамыту

Суреттерге, заттарға қарап, жанды және жансыз табиғат объектілерін бақылау, шығармаларды тыңдау, мультфильмдер, ертегілер көру, өз пікірін білдіру арқылы алған әсерлерімен бөлісе білуге ​​үйрету;

Таныс ертегілерді ойнауға және сахналауға қызығушылықты, құштарлықты ояту. Кейіпкерлерді сипаттау үшін мәнерлі қарапайым дауыс ырғағы әдістерін қолдану, таныс ертегілерді ойнауға және сахналауға ынталандыру, қызығушылықты ояту;

Дауысты дыбыстарды және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айту дағдысын қалыптастыру (p-b, t-d, k-g);

Жақын қоршаған орта туралы білімдерін тереңдету негізінде балалардың сөздік қорын кеңейту: тұрмыстық заттар мен жақын қоршаған ортаның мақсатын түсіну, заттардың атауларын, олардың бөліктерін, бөлшектерін, олар жасалған материалдарды, материалдардың көрінетін және кейбір жасырын қасиеттерін пайдалану. сөйлеуде.


Көркем әдебиет

Шығарма мазмұнын түсініп, олардың мазмұнын қайталауда, автор сөзін айтуда, кейіпкерлердің мінезін жеткізуде оқиға желісінің ретін сақтау. Балаларға кітаптың иллюстрацияларын өз бетінше қарастыруға, ертегі, әңгіме құрастыруға мүмкіндік беру;

Кейіпкерлердің жағымды және жағымсыз қасиеттерін көру, кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру, әңгіме, ертегі мазмұнын олардың есімдерімен салыстыру қабілеттерін дамыту.


Қазақ тілі

2-3 сөзден тұратын жай сөйлемдерді түсініп, құрай білуге ​​үйрету;

Мұғалім үлгісі бойынша жай сөйлемдер құра білуге, қарапайым сұрақтарға жауап беруге, ойыншықтарды сипаттауға үйрету.


Математика негіздері

Тәулік бөліктері (таң, күн, кеш, түн), олардың өзіне тән белгілері мен реттілігі туралы түсініктерін кеңейту, «кеше», «бүгін», «ертең» сөздерінің мағынасын түсіндіру;

Өзіне жақын маңдағы кеңістіктік бағыттарды анықтау, заттарды оң қолмен солдан оңға қарай орналастыру дағдыларын қалыптастыру; дене бөліктерін атау және бағдарлау (бас, аяқ, қол)


Қоршаған ортамен таныстыру

Отаны – Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілік пен мақтаныш сезімін ояту; Мемлекеттік мерекелерге қатысыңыз. Мемлекеттік рәміздерге (Ту, Елтаңба, Әнұран) құрметпен қарауға тәрбиелеу;

Қазақстан Республикасы армиясы, Отан қорғаушылар идеясын кеңейту. Отансүйгіштікке, Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;

Қазақстан Республикасының елордасы – Астана қаласы, республиканың қалалары мен ауылдарының атаулары, олардың көрікті жерлері, ауыл мен қала өмірінің ерекшеліктері туралы түсініктерін дамыту;

Ауа райы құбылыстары (жел, жаңбыр, тұман, қар, бұршақ, кемпірқосақ, боран) туралы түсініктерін кеңейту;

Жануарлар әлемінде салыстыру (күзде: көбелектер, қоңыздар, кейбір құстар болмайды; қыста: құстар аз, олар аш болады, оларды тамақтандыру керек)


Құрастыру

Қазақ халқының табиғи материалдардан жасалған бұйымдарымен (ертұрман, киіз үй жабдықтары, әшекейлер), тұрмыстық заттармен (саулық, ай, кг, тостаған, шелпек, лоток, диірмен) таныстыру.

Дизайнды қағаздан түзетіңіз: қағаз парағын ортаға бүктеп, орап, оны үш өлшемді пішіндерге айналдырыңыз, орамдар, ілмектер, бұрыштар мен жиектерді біріктіріңіз, бөлшектерді желімдеңіз, желімдеңіз, композиция құрастырыңыз, қарапайым пішіндерді жасаңыз. «оригами» үлгісі.


Сурет салу

Қазақ ою-өрнегінің сипатын, түсін беру арқылы көлемді пішіндерді бояу, парақтың ортасын, жоғарғы және төменгі бұрыштарын, оң және сол жақтарын ажырата білу, әртүрлі комбинациялар арқылы жасалған қазақ оюының элементтерін салу. тік сызықтар;

Қазақтың ұлттық киімдерін ою-өрнекпен (орамал, шапан, камзол) сызу, пішіндердің ортасына және жиектеріне орналастыру;

Ою-өрнекті өзіңіз салуға мүмкіндік беріңіз. Топпен бірігіп жұмыс жасау, өзара келісім бойынша тапсырмаларды орындау, сызылған үлгі бойынша түрлі ойындар ойнау.


Мүсіндеу

Көрсетілген заттарды өз қалауы бойынша мүсіндеу, ою-өрнектермен және қосымшалармен безендірузаттар (моншақ, дән);

Жұмыс процесінде әртүрлі пішіндегі дестелерді қолданыңыз, олардың бетінде рельеф жасаңыз;

Бір стендке бірнеше фигураларды қойып, біртекті заттармен сюжеттер құру.


Жапсыру

Заттарды қағаз бетіне орналастыру дағдыларын үйрету. Өтініш құрастыру кезінде заттардың көлемі бойынша қатынасын жеткізе білуге, әртүрлі заттардың бөліктерінің пішінін, олардың құрылымын, пропорцияларын көре білуге ​​үйрету; әлеуметтік оқиғаларды, балалар өміріндегі жағдайларды бейнелеу; шаблондармен және трафареттермен, дайын үлгілермен жұмыс; шығарманы композиция, перспектива ережелеріне сәйкес құру.


Музыка

Музыкалық шығармалардың жанрларын (марш, би, ән) ажырата білуге ​​үйрету. Шығарманың жеке фрагменттері бойынша әуендерді тану (кіріспе, қорытынды, музыкалық фраза) арқылы музыкалық есте сақтау қабілетін арттыру;

Қазақтың халық әндері мен би әуендерінің озық үлгілерін тыңдауға қызығушылықтарын арттыру;

Музыкалық сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз жеке ән айту дағдыларын дамыту.

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Ақпан

Дене шынықтыру

4–6 метр қашықтықта түзу сызықпен, заттардың арасында, олардың айналасында, еденге төселген тақтайдың бойымен, арқанның, доғаның, биіктігі 40 сантиметрдің астынан, көлбеу модуль бойымен, туннель арқылы өту;

Баспалдақпен көтерілу, гимнастикалық қабырғаға көтерілу және төмен түсу (биіктігі 1,5)метр);

Екі аяқпен орнында секіру, шеңберден шеңберге 2-3 метр қашықтықта алға жылжу;

Заттарды қашықтыққа лақтыру (кемінде 3,5-6,5 метр);

50 сантиметр биіктікке көтерілген арқанның астынан оң және сол жағын алға қойып жорғалау;

Заттарды басып өту, басымен бұрылу.


Сөйлеуді дамыту

Дауысты дыбыстарды және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айту дағдысын қалыптастыру (ф-в, с-с-ц);

Тәулік бөліктерін атауға үйрету (таңертең, түстен кейін, кешке, түнде);

Дикциямен жұмысты жалғастыру: сөздер мен сөз тіркестерінің дұрыс айтылуын жақсарту. Баяу және жылдам сөйлеуді меңгеру үшін өлеңдер мен жаңылыстыратын сөз тіркестерін айту;

Балаларды бұйрық рай етістіктерін қолдануға үйрету (отыр, жүр, жүгіру);

Үлкендердің кәсіптерін білдіретін зат есімдермен және еңбек әрекетін білдіретін етістіктермен сөздік қорын толықтыру.

Сөйлеуде жиі қолданылатын сын есімдерді, етістіктерді, үстеулерді, көсемшелерді қолданыңыз.


Көркем әдебиет

Шешендік, сөз өнерімен таныстыру, ауыз әдебиеті шығармаларымен таныстыру, санамақ, күпірлік, жұмбақ шешу, айтыс өнерімен таныстыру;

Балалар әдебиетіне, театр әлеміне қызығушылықтарын дамыту;

Тыңдауға тәрбиелік мәні бар әдеби шығармаларды балалардың жас ерекшеліктеріне сай сахналау, көрсету.


Қазақ тілі

Зат есімдерді жекеш және көпше төрде қолдану дағдыларын қалтастыру;

Қарапайым сурақтар қояды жане оларға жай сойлеммен жауап беруді иірету. Шағын қарапайым мазмұнды мәтиндерді, тақпақтар мен өлендерді тыңдауға және оларды түсіндіге, ңгімелеуге, жатқа айтып беруге машықтандыр;

Ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру;

Қазақстан халқының мәдениетімен, дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен таныстыру арқылы балалардың әр түрлі іс-әрекеттерінде балалардың ауызша сөйлеуін дамыту. Тіл дамыту ортасы.


Математика негіздері

Геометриялық пішіндерді (шеңбер, шаршы, үшбұрыш) және геометриялық денелерді (текше, шар, цилиндр) тану және атау; осы фигуралардың пішінін көру және жанасу арқылы тексеруді үйрену; сын есімдерді сөйлеуде қолдану, салыстыру нәтижелерін ата (ұзынырақ-қысқа, кеңірек-тар, жоғары-төмен, жуан-жіңішке);

«Қанша болды?», «Қанша болды?» деген сұрақтарға жауап бере отырып, кіші топқа қосу немесе үлкен топтан бір затты алып тастау арқылы теңдікті екі жолмен орнатуды үйреніңіз.


Қоршаған ортамен таныстыру

Әртүрлі көлік түрлері, жол бөліктері (тротуар, жүріс бөлігі, жаяу жүргіншілер және жер асты өтпелері, велосипедтерге арналған жол, электроскутерлер, гироскутерлер, сегвэйлер), бағдаршамдар, көшеде өзін-өзі ұстау ережелері, өткелдер туралы білімдерін қалыптастыру;

Бағдаршам сигналдары бойынша көшеден өту дағдыларын жетілдіру. Жаяу жүргіншілер ережелері туралы білімдерін қалыптастыру, «Жаяу жүргіншілер өткелі» жол белгісі;

Рөлдік ойындарда жолда жүру ережелері туралы білімдерін бекіту;

Бақылау күнтізбесіндегі ауа райының жағдайын анықтау, ауа райына сәйкес киіну;

Элементарлы себеп-салдар байланысын орнату (жел соқты, жапырақтар түсті, сырттағы суықтан жердегі қар мұзға айналды), ойын, жұмыс барысында құм, қар, су, мұз, тас, саздың қасиеттерін анықтау, эксперимент.


Құрастыру

Қағаз цилиндрлерден қазақтың ұлттық бас киімдерін (бассүйек-тейка, сәукеле, кимешек) және ыдыстарды жасай білуге ​​үйрету.


Сурет салу

Балалардың суретте қарапайым сюжетті: қоғамдық оқиғаларды, қоршаған өмірдегі оқиғаларды, мерекелерді, халық еңбегін, ертегі сюжетін, өлеңдерді, әндерді жеткізу қабілетін арттыру;

Қазақ халқының өмірін, шығармашылығын, тұрмыс-тіршілігін жеткізе отырып, қазақ ертегілеріне, аңыздарына сүйене отырып сурет салу. Топтық жұмыс арқылы өз бетінше сурет салуға мүмкіндік беріңіз.


Мүсіндеу

Бір стендте бірнеше фигураларды орналастырып, біртекті объектілері бар сюжеттер құру үшін бекіту; Пішін, қозғалыс, текстура ерекшеліктерін сюжеттерде жеткізе білуді қалыптастыру


Жапсыру

Күрделі заттар мен жануарлар фигурасын құрастыру дағдыларын бекіту;

Жеке және шағын топтарда әңгімелеу дағдыларын дамыту.


Музыка

Қазақтың халық аспаптары: домбыра мен қобыз дыбысының тембрлік ерекшелігімен, «күй» жанрымен, күйші-композиторлар: Құрманғазы, Қорқыт, Тәттімбет, Д.Нұрпейісова, Дәулеткерей Шығаев, Ықылас Дүкенов шығармашылығымен және шығармашылығымен таныстыру. ;

Марш табиғатын ырғақты жүрумен, музыканың қозғалмалы сипатын – жеңіл ырғақты жүгіріспен жеткізе білуді бекіту.

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Наурыз

Дене шынықтыру

Бірінен соң бірі, қатарлас, шеңбер бойымен салу (көрнекі белгілер бойынша). Шағын топпен және бүкіл топпен (мұғалімнің көмегімен, көрнекі белгілер бойынша) шеңберде, қатарда өз орнын таба білуге ​​үйрету;

Заттарды айналып және олардың арасымен 15-20 сантиметр биіктіктен ілулі тұрған затқа қолмен тигізіп, тік тұрған жерден жоғары, сызық бойымен, ұзындығы кемінде 40 сантиметр қашықтықтағы жерден секіру;

Арқанның, доғаның, биіктігі 40 сантиметр, көлбеу модуль бойымен туннель арқылы өтіңіз.

Сөйлеуді дамыту

Балаларды қазақ халқының қонақжайлылық дәстүрлерімен таныстыру, «сыбаға», «асхана», «бата беру», қонақты шығарып салу, үлкендерді сыйластықпен таныстыру, дастархан басында әдептілік сақтау дәстүрлерімен таныстыру;

Сөйлемдегі сөздерді байланыстыра білуге, көмекші сөздерді дұрыс қолдана білуге, зат есімдерді жекеше және көпше түрде меңгерту, зат есімдерді септікте, жекеше және көпше түрдегі, зат есімді сын есіммен байланыстыруға үйрету, етістіктерді бұйрық райда (отыру) үйрету. , жүру, жүгіру);

Заттардың (ойыншық, киім, аяқ киім, ыдыс-аяқ, жиһаз, тұрмыстық техника) тобын білдіретін сөздермен сөздік қорын байыту, заттардың орнын анықтау (сол, оң, келесі, арасында). Балалар сөздігіне қарама-қарсы мағыналы сөздерді – антонимдерді енгізу.


Көркем әдебиет

Сахналық қойылымдарға қатысуды ынталандыру, таныс әдеби шығармалар, ертегілер бойынша қарапайым спектакльдерді сахналау, бейнені бейнелеу үшін экспрессивті құралдарды (интонация, ым-ишара, ым-ишара) пайдалану, еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің бейнесін стихиялы түрде ойнау, оларды басқа жақтан көрсету. бұрышы (мейірімсіз, ақкөңіл - салмақты).


Қазақ тілі

Ұжымдық әңгімеге қатысуға, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлеуге үйрету;

Артикуляциялық және дауыс аппаратын, сөйлеуде тыныс алуды, фонематикалық естуді, анық және қалыпты қарқынмен сөйлеу қабілетін дамыту;

Қазақ тіліне тән «О, Қ» дыбыстарын баулы сөздерінде анық айту;

Шағын өлеңдер, тақпақтар, тіл шылаулары, тақпақ жаттау, жұмбақ шешу;

Шығарманың мазмұны мен сипатына сәйкес түрлі интонацияларды, кідірістерді, логикалық екпіндерді қолдана отырып, мәнерлеп айтуға үйрету;

Сөздерді жіктеуге,тәуелділікке және түрлендіруге үйрету, үлкендермен және балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.


Математика негіздері

Өзінің жақын маңындағы кеңістіктік бағыттарды анықтай отырып, дене бөліктерінің орналасуын бағдарлау дағдыларын бекіту;

Өзіне қатысты кеңістіктік бағытты бекіту, берілген бағытта қозғалу (алға-артқа, оңға-солға, жоғары-төменге), заттарды оң қолмен солдан оңға қарай төсеу;

Заттардың өзіне қатысты орнын сөзбен көрсетіңіз (менің алдымда үстел, оң жағымда терезе, сол жағымда орындық, ойыншықтың артында).


Қоршаған ортамен таныстыру

Ойын кезіндегі қауіпсіз мінез-құлық ережелерімен, ойын жабдықтарын пайдаланумен таныстыру; бейтаныс адамдармен мінез-құлық ережелерімен; Балалардың аты-жөні, тегі, жасы, ата-анасының аты-жөні туралы білімдерін бекіту, қиын жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелері туралы түсініктерін қалыптастыру (жоғалған, зардап шеккен, аштық және т.б.);

Олардың даму кезеңдері (тұқым, өскін, сабақ, жапырақ, гүл, тұқым) туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру;

Өсімдіктер туралы түсініктерін кеңейту, оларға күтім жасау (жерді қопсыту, суару, жапырақтарды шаңнан сүрту).


Құрастыру

Жобалау дағдыларын бекіту, негізгі құрылыс бөлшектерін ажырату, атау және пайдалану: текшелер, кірпіштер, цилиндрлер, үшбұрышты призмалар, бұрын алынған материалдарды пайдаланып жаңа ғимараттар салу. дағдылары: қалау, бекіту, кірістіру.


Сурет салу

Объектілерді парақтың барлығына орналастыру арқылы сюжеттік композицияны салу дағдыларын дамыту;

Ағаштарды, жануарларды ерекшеліктерін ескере отырып, сурет салуды үйрету;

Ұлттық өрнектерді, қазақ ою-өрнек элементтерін таңдай отырып, дөңгелек және сопақ пішіндерге өрнек салу дағдыларын жетілдіру.


Мүсіндеу

Кейіпкерлерге тән бөлшектерді мүсіндей білуге, қосымша заттар мен элементтердің көмегімен композицияларды көркем жеткізе білуге ​​үйрету; Ертегілер мен әңгімелердің мазмұнына сәйкес сюжеттік композициялар құрастыру дағдыларын жетілдіру;

Өз бетінше мүсіндеуге, ұжымдық жұмысты орындауға үйрету;

Жасаған заттарымен әртүрлі ойындар ойнаңыз.


Жапсыру

Pin балалардың шаблондармен және трафареттермен, дайын өрнектермен жұмыс істеу дағдыларын;

Шығармаңызды композиция, перспектива ережелеріне сәйкес құрастырыңыз.


Музыка

Қазақ халқының би өнерімен таныстыру, қазақтың халық би өнерінің ежелден қалыптасқанын, оның ауыз әдебиетінен, ән-жырлардан, дәстүрлі тұрмыс-тіршілігінен сусындаған ел мұрасы екенін ұғындыру. халқымыздың би өнері өзінің эстетикалық шындығында қазақ халқының жалпы дүниетанымына сай арман-мақсатын бейнелейтін ым-ишаралар жүйесін құрайтынын, балаларға «Қаражорға» биі туралы түсінік беру;

Әуеннің көңілді би сипатын қабылдауға, музыкалық кіріспені ажырата білуге, қимылды бастауға үйрету.

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Сәуір

Дене шынықтыру

Заттардың арасында 8 метрге дейінгі арақашықтықта, көлденең тақтада, орындықта түзу сызықта төрт аяқпен жорғалау;

Төрт аяққа өрмелеу, аяқ пен алақанға сүйену.

Гимнастикалық қабырғаға ауыспалы қадамдармен жоғары және төмен көтерілу;

Ашық ойындарға қызығушылықты ояту, балаларды ережелерді сақтауға, қозғалыстарды үйлестіруге, кеңістікте шарлауға, «жүгіру», «ұстау», «тұру» белгілеріне сәйкес әрекет етуге үйрету, түрлерін өзгерту арқылы ойындарға күрделі ережелерді енгізу. қозғалыстардың. Мобильді ойындар ойнаңыз.


Сөйлеуді дамыту

Диалогтік сөйлеуді жетілдіру: әңгімеге тарту, диалогқа қатысушыға түсінікті сұрақтар қоя білу және қойылған сұрақтарға дұрыс, толық жауап беру;

Балаларды әңгіме айтуға үйрету: затты, суретті өз бетінше қарастыру және сипаттау.

Балалардың әртүрлі іс-әрекеттерінде бейнеленген бейнелер, бұйымдар бойынша әңгіме құрастыру, шығармалардың қызықты үзінділерін, ертегілерді қайталау, таныс емес заттар, құбылыстар, оқиғалар туралы ақпаратты талқылау.


Көркем әдебиет

Көркем шығармаларды мұқият тыңдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту, ондағы іс-әрекеттің дамуын байқау, мазмұнын қайталау кезінде оқиға желісінің мазмұнын түсіну және ретін сақтау, автордың сөзін айту, кейіпкерлердің мінезін жеткізу, жауап беру. шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қою, үлкендермен және әңгімемен бірге ертегінің басы мен соңын ойлап табу.


Қазақ тілі

Бұрыннан таныс немесе таныс емес ертегілер мен шағын көркем шығармалардың мазмұнын иллюстрациялар арқылы қайталауға үйрету; Тәжірибеңізге сүйене отырып, өз бетіңізше ретімен қайталау, суреттер бойынша әңгіме құрастыру, ойыншықтар мен заттарды 4-5 сөйлеммен сипаттау;

Берілген сурет бойынша оған дейін және кейін әңгіме құрастыру.


Математика негіздері

Танымдық қызығушылықты дамыту, себепті байланыс орнату, талдауға, қорытынды жасауға үйрету;

Сенсорлық қабілеттерді, бастапқы ақыл-ой операцияларын, жиынтық туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру;

Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру, топпен жұмыс жасай білуге ​​баулу;

Балалардың ой-өрісін кеңейте отырып, эстетикалық талғамын қалыптастыру; жанды және жансыз табиғат объектілеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.


Қоршаған ортамен таныстыру

Өсімдіктердің жіктелуі туралы түсініктерін кеңейту: жемістер, көкөністер, жидектер (орман, бақша), гүлдер (жабық, бау-бақша және шабындық), бұталар мен ағаштар (бақша және орман);

Табиғат бұрышындағы жабық өсімдіктер мен жануарларды күтудің қарапайым ережелері туралы, адамның табиғатқа ұқыпты қатынасы туралы білімдерін қалыптастыру.


Құрастыру

Бөлшектерді бекіту, бекіту, кірпіш, плиталарды тік және көлденең орналастыру тәсілдерін қолдана отырып, қарапайым схемалар мен үлгі сызбалар бойынша ғимараттарды өз бетінше салуды үйрену; олардың құрылысына талдау жасай білуге ​​бекіту;


Сурет салу

Пішіні мен түсі бойынша 2-3 элементтің кезектесуін ескере отырып, өрнектерді орналастыру, ұлттық өрнектерге тән ашық түстерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру;

Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнері туралы білімдерін кеңейту.


Мүсіндеу

Халық қолөнершілерінің шығармашылығы туралы білімдерін кеңейту, халық саз бұйымдары негізінде ыдыстарды мүсіндеу дағдыларын бекіту;

Бүкіл саз балшықтан мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру, саздан ойық пішінді қалыптастыру


Жапсыру

Дөңгелек және сопақ пішінді қағазға өрнек салуды үйрету;

Ұлттық нақыштарды пайдалана отырып, ұлттық тағамдарды безендіруді үйрету;

Балалардың ойы бойынша панно жасау, сәндік композицияларды орындау дағдыларын қалыптастыру


Музыка

Жеке және хормен ән айту, созылыңқы дыбыс, таза интонация дағдыларын жетілдіру;

Музыканың би сипатын қабылдай білу, әсем, ырғақты қимылдау:

Би қимылдарын жұппен орындау;

Балалардың музыкалық аспаптарында ойнауды, қарапайым, таныс әуендерді орындауды үйрету;

Балалар музыкалық (дауылпаз, асатаяқ, сазсырнай, тұяқтас, қоңырау, сыбызғы, металлофон, ксилофон, үшбұрыш, бубен, барабан, маракас, румба) және шулы аспаптарда (дәстүрлі емес материалдан) ойнау әдістерімен таныстыру.

Ай

Ұйымдастырылған іс-әрекет

Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері

4 жаста

Мамыр

Дене шынықтыру

Тепе-теңдікті сақтай отырып, көлбеу тақтаймен (20-30 сантиметр), арқан бойымен, бүйірлік қадамы бар бөрене бойымен жүру; түзу жол бойымен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта төселген тақталар бойымен, қырлы тақтай бойымен;

Заттардың үстінен басып өту, басына сөмке кигізу;

Допты жоғары, төмен еденге (жерге) лақтыру, ұстап алу;

Балдырған тебу. Үш дөңгелекті түзу сызықпен, шеңбер бойымен оңға, солға бұрылыстармен жүру;

Гимнастикалық қабырғаға алма-кезек адымдап өрмелеу, арақашықтықтан оңға, солға жылжу.


Сөйлеуді дамыту

Ана тіліндегі барлық дыбыстарды дұрыс айта білу;

Жеке тәжірибеден картиналардың мазмұны бойынша шағын әңгіме құрастыру;

Құрбыларымен және үлкендермен байланыс орнату және олардың өтініштерін орындау;

Жалпы мағыналы сөздерді қолдану (көлік, көкөніс, киім);

Сан есімдерді жыныс, сан және регистр бойынша келісу арқылы атаңыз


Көркем әдебиет

Өзіне ұнайтын бірнеше шығарманы атай алу;

Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере білу, әңгіме ойлап табу, таныс шығармалардан сахналық үзінділер шығару;

Ойында әдеби бейнелерді пайдалана білуге ​​үйрету;

Таныс шығармаларды қайталау кезінде мәтін мазмұнына, кейіпкерлерге, олардың іс-әрекеттеріне деген көзқарасыңызды эмоционалды түрде білдіріңіз.


Қазақ тілі

Қазақстан халқының мәдениетімен, дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен таныстыру арқылы балалардың әр түрлі іс-әрекеттерінде балалардың ауызша сөйлеуін дамыту;

Бейнелеу құралдары арқылы еркін ойындар мен сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалдық көңіл-күйін жеткізу, әңгімелесу барысында әңгімелесушінің назарын аудару үшін сөйлеудің интонациялық мәнерін өз бетінше қолдану;

Қойылған сұрақтардың сипатына қарай жіберілген, лепті, бұйрықты сөйлемдермен жауап беруге үйрету,

Өзінің және жолдастарының жауаптарындағы қателерді ажыратып, дұрыс жауапты ұсыну, бір-біріне неге, неліктен деген зерттеушілік сипаттағы сұрақтар қою, бір-бірімен еркін диалог құру, еркін талқылау.


Математика негіздері

Тәулік бөліктері (таң, түс, кеш, түн), олардың өзіне тән белгілері мен реттілігі туралы түсініктерін бекіту, «кеше», «бүгін», «ертең» сөздерінің мағынасын түсіндіру;

Тәжірибелік әрекеттердің көмегімен әртүрлі мәселелерді шешу жолдарын табуға үйрету;

Сөйлеудегі сын есімдердің қолданылуын бекіту, салыстыру нәтижелерін ата (ұзынырақ-қысқа, кеңірек-тар, жоғары-төмен, жуан-жіңішке).


Қоршаған ортамен таныстыру

Өз өмірінің қауіпсіздігі үшін қарапайым дағдыларды меңгеру (электр құрылғыларынан сақ болу, өз бетімен от жақпау, сіріңкемен ойнамау, терезенің астына шықпау, төмен түсу және баспалдақпен көтерілу кезінде қоршаудан ұстамау) ; Қоршаған әлемде, табиғатта өзін-өзі ұстаудың қарапайым ережелерін білу (қоқыстарды шашпау, өз бетімен от жақпау, үлкендерге жақын болу, су қоймасына жақындамау, тасқа шықпау.


Құрастыру

Балаларға шыршаны қолданып, қолөнер жасауға үйрету; Сюжетке сай ұжымдық композиция құрастыру дағдысын қалыптастыру;

Балалардың ойынға қажетті ғимараттарды ұжымдық тұрғыда салуға, алдағы жұмысты жоспарлауға, жоспарды бірлесіп орындауға, сабақта алған сындарлы дағдыларды қолдануға үйрету.


Сурет салу

Пішіндерді, бөлшектердің салыстырмалы өлшемін және олардың орналасуын, заттардың түсін, түстер мен олардың реңктері туралы біліміне сүйене отырып, заттардың және олардың бөліктерінің негізгі пішінін, пропорцияларын жеткізуді бекіту, түстерді таңдау. сіздің қалауыңыз;

Жаңа түстер мен реңктерді алу үшін бояуларды араластыру (гуашьпен сурет салу кезінде) және бояуға су қосу арқылы түсті жеңілдету (акварельмен сурет салу кезінде) қабілеттерін бекіту.

Қарындаштармен сурет салғанда, қарындашқа қысымды реттеу арқылы түс реңктерін беруді үйреніңіз. Қарындаш нұсқасында балалар қысымды реттей отырып, үш түсті реңкке дейін жеткізе алады.


Мүсіндеу

Модельдеудің әртүрлі әдістерін қолданыңыз: конструктивті (бөлек бөліктерден) және мүсіндік (негізгі бөліктер тұтас бөліктен алынады). Ойыншықтарды, шағын пішінді мүсіндерді, халық шеберлерінің бұйымдарын табиғат ретінде пайдалану;

Өз мүсініңізді түзетіңіз, топтық жұмыс жасаңыз.


Жапсыру

Өсімдік және геометриялық пішіндерден, қазақ оюының элементтерінен өрнек салуды бекіту, оларды кезектестіру, ретімен жапсыру;

Бейнелеу өнерінің кескіндеме, мүсін, халық шығармашылығы сияқты түрлері туралы түсініктері болуы


Музыка

Би қимылдарының, билердің, ойындардың және дөңгелек билердің атаулары туралы білімдерін бекіту;

Музыканың сипатын ажырату үшін бекіту, орамалды тегіс бұлғау, көңілді билеу және музыкаға жұппен жүру;

Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау, ересек адамның әртүрлі музыкалық және шулы аспаптарда ойнағанын тыңдау, оларды атау қабілеттерін бекіту.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!