Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
20 ға дейінгі сандарды қосу және азайту
Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен қызықты жоспарлар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2642
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Математика | Мектеп: "Тоқсансай"жалпы орта мектебі | |
Күні 02.12.2016ж | Мұғалімнің аты-жөні: Халжанова А | |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны:14 | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы | 20-дейінгі сандарды қосу | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.3.1 1-ден 20- ға дейінгі сандар тізбегін жəне ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін білу, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын білу | |
Сабақ мақсаттары | Оқушыларды 20-ға дейінгі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу әдісімен таныстыру | |
Жетістік критерийлері | қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді;ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және азайтуды орындайды;“+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады | |
Тілдік мақсаттар | 20-дейінгі сандар | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыстар | Сауат ашу,музыка | |
АКТ қолдану дағдылары | Кестелер логикалық тапсырмалар слайд | |
Бастапқы білім | 20-дейінгі сандарды қосу туралы түсініктерін кеңейту | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минут 5 минут | - Балалар, бүгін ерекше күн, себебі бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық! Оқушылар: - Біз әдепті баламыз Алдыменен қонақпен Амандасып аламыз Саламатсыздар ма?Сиқырлы цифрлар арқылы топқа бөлу 3,5,7"Сұрақтар шеңбері"арқылы оқушылардың назарын сабаққа аударту. Балалар, кім айтады, бір жылда неше мезгіл бар? - Жылдың 4 мезгілі бар. Олар: күз, қыс, көктем, жаз. - Бір аптада неше күн бар? - Бір аптада 7 күн бар. - Бүгін айдың нешесі? Оқушылар: - Бүгін .... желтоқсанныңМұғалім: - Аптаның қай күні? Оқушылар: - Аптаның ..... Мұғалім: - Сыныпта неше оқушы бар? Оқушы: - Сыныпта .... оқушы бар. Мұғалім: - Қазір қандай сабақ? Оқушы: - Қазір математика. Мұғалім: - Сабақтың тақырыбын оқы Оқушы: 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту. Мұғалім: Бүгін біз: - санаймыз - есеп шығарамыз - мысалдар шығарамыз - заттарды салыстырамыз - ойнаймыз - тапсырманы орындаймызБас бармақ арқылы бағалау бағалау | Суреттер кестелер Қызықты тапсырмалар жинағы |
Сабақтың ортасы 10 минут | Санау таяқшаларын пайдаланып, екі таңбалы сандарды модельдеу бойынша тәжірибе жұмысын ұйымдастырамын. Оқушыларға бума жасау үшін санау таяқшалары мен резеңкелер таратып беремін.Оқушылардан таяқшалар бумасы және жеке таяқшалардың нені білдіретінін сұраймын. (Таяқшалар бумасы — ондықтар, жеке таяқшалар — бірліктер.)Санау таяқшаларын пайдаланып 10, 20 сандарының моделін жасауды ұсынамын Ондықтарды бумаларға жинатамын. Енді санау таяқшаларымен 14 санын көрсетуді тапсырамын(Ол үшін 1 ондық 4 бірлікБіз санаймыз. -1-ден 10-ға дейін тура санаймыз. -10-нан 1-ге дейін кері санаймыз. - 11-ден 20-ға дейін ретімен санаймыз. - 20 - дан 11-ге дейін кері санаймыз - Біз не істедік? - Біз санадық.Топтық тапсырмаҮй құстары. Тапсырманың мазмұнымен танысуды ұсынамын. Топтардан бір оқушыдан жауабын айтуға ортаға шақырып, жауапты талқылату.Жауабы:13 құс аулада жем шоқып жүр.Өзін- өзі бағалау арқылы бағалау. | ОқулықЖұмыс дәптері |
Сергіту сәті:3 минут | Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш | |
Аяқталуы14 минут Қызықты тапсырма8 минут | Ауызша жаттығулар:«Санды тап» ойыны. 14 шығу үшін қандай санға 9-ды қосу керек9 шығу үшін қандай саннан 2-ні азайту керек«Мен бір сан ойладым, оған тура сондай санды қосса, нәтижесі 14 болады. Мен қандай сан ойладым?»Сандар құрамымен жұмыс. «Жұбын тап» ойыны. тақтаның оң жағына 10, 11, 12, 13, 14 сандарын, ал сол жағына жазылған сандардың құрамына кіруі мүмкін сандарды жазады: 5, 5, 6, 6, 7, 6, 7, 7, 4. «Екі таңбалы санды санның құрамына кіретін сандармен екі сызық арқылы біріктіру».Смайликтер арқылы бағалауОрындап көр. Тапсырманы жұппен немесе топпен орындауды ұсынамын. Тапсырманы орындай отырып, оқушылар 20 көлеміндегі мысалдарды шешеді. Алған нәтижесін талдайды және “кез келген санға бірді қосқанда, әрқашан келесі сан шығады” деген ереже тек бір таңбалы сандарды қосқанда ғана емес, сонымен қатар екі таңбалы сандарды қосу кезінде де орындалады деп қорытындылайды | Суреттер ОқулықНоутбук проектор |
Сабақтың соңы:2минут | Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады. | |
Тексерілді: | ||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла а | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары | |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)