Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Ойнайық та, еске түсірейік»
әдісі.
Бұрыңғы кілт
сөздер:
Органикалық
заттар
Бейорганикалық
заттар
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Оқушылар үй жұмысы бойынша
өткен білімдерін еске түсіреді. Берілген тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
-тапсырманың әр дұрыс жауабы
үшін -1 балл;
-әр кілт сөздің
дұрыс мазмұны үшін - 1 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
https://wordwall.net/ru/resource/81794934
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Миға шабуыл
сұрағы»
Тағамның
үйлесімділігін
қалай сақтауға
болады?
«Қызықты
деректер»
- Тақырыпқа
байланысты қызықты фактілер, оқиғалар немесе нақты өмірден алынған
мысалдар оқушылардың назарын аударуға көмектеседі және олардың
материалды жақсырақ есте сақтауына ықпал
етеді.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Дескриптор:
-сұрақтың әр дұрыс
жауабы үшін – 1 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
6.3.2.2 тірі және өлі
табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және
әмбебап индикатор көмегімен ортаны
анықтау;
Жаңа кілт
сөздер:
Су
ерітіндісі
Индикаторлар
Бейтарап
орта
Қышқыл
орта
Сілтілі
орта
(рН) өлшейтін
құрал
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Дескриптор:
-әр кілт сөздің
дұрыс мазмұны үшін - 1 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Құндылық:
«жасампаздық және
жаңашылдық»
|
Теориялық
білім: тірі және өлі табиғатта
қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны
сипаттайды;
Практикалық
дағдылар: тірі және өлі табиғатта
қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны әмбебап индикатор көмегімен
ортаны анықтайды; Функционалдық
сауаттылық: тірі және өлі табиғатта
қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра
біледі;
|
Сабақтың оқу
мақсатымен байланысты басты құндылықтармен танысады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Бейнетүсіндіру» әдісі.
мұғалім жаңа сабақты бейне сурет, кесте арқылы
түсіндіру.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді. Берілген тапсырманы
орындайды.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Ойнайық та,
түсінейік!»
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді. Берілген тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
-тапсырманың әр дұрыс жауабы
үшін -1 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://quizizz.com/join?gc=68831653
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
«Тәжірибелік
жұмыстар»
- Практикалық
жаттығулар немесе тәжірибелер арқылы түсіндіру. Оқушылар теориялық
білімді қолдану арқылы тәжірибе жасап, оны жақсы
түсінеді.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді. Практикалық дағдылары
қалыптасады.
|
Тәжірибе жұмыс
тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Білім алушылар ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс: «БББ»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Білгенім.....
Білдім.....
Білгім
келеді....
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек
сызба
§24. Бейтараптандыру
реакциялары.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|