Материалдар / «2- сыныптарда Lesson Study бойынша сабақтар жүргізудің тиімділігі» тақырыбындағы коучингтің рефлексивті есебі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«2- сыныптарда Lesson Study бойынша сабақтар жүргізудің тиімділігі» тақырыбындағы коучингтің рефлексивті есебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптардың пән мұғалімдерімен «2- сыныптарда Lesson Study бойынша сабақтар жүргізудің тиімділігі» тақырыбындағы коучингтің рефлексивті есебі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
1420
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бастауыш сынып мұғалімі: Тусупбекова Жанбота Тусупбековнаның 26.10.2018 күнгі бастауыш сынып мұғалімдерімен өткізілген «2- сыныптарда Lesson Study бойынша сабақтар жүргізудің тиімділігі» тақырыбындағы коучингтің рефлексивті есебі

Lesson Study – мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл. Lesson Study-ге шараны бірлесе жоспарлап, өткізетін, қадағалайтын, оқыту мен оқуды талдай отырып, өз қорытындыларын қағаз бетіне түсіретін мұғалімдер тобы қатысады. Lesson Study циклін өткізу кезінде мұғалімдер оқыту тәжірибесіне жаңа әдістер енгізеді немесе оны жетілдіреді, кейін ашық Lesson Study өткізу немесе жұмыс сипатталған құжатты жариялау арқылы әріптестеріне таратады.
Коучингімді амандасудан бастап, оқушыларға жақсы көңіл - күй сыйлаудан бастадым. Қайырлы күн, құрметті әріптестер! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Жақсы жұмыс жасауға, жақсы көңіл күй керек. Ол үшін біз қолданып жүрген формативті бағалау тәсілдерінде қолданып жүрген сөздерді бір-бірімізге айтсақ. Қазір оқушының орныда өздеріңіз болып, осы сөздерді естігенде қандай көңіл куйде болдыңыздар? деп ой түйіндедік. Коучингке кірген кезде әр адамның қолына мөр қойылған. Ол 2 түрлі. Сол суреттер бойынша 2 топқа бөлініп отырғыздым. Тақырыпты ашуға бағытталған ашық , жабық сұрақтар: «Ашық және жабық сұрақтар» жүргіздім. Жұптық жұмыс ретінде өтіліп, 4 жұпқа арналған тапсырманы 2 жұптан 2 сұрақтан жауап алдым. 1жұп: 1.Сабақта материалдарды барлық оқушы меңгеріп, бірдей дәрежеде игеріп кетеді деп ойлайсыз ба?2. Күнделікті сабақтарыңызда барлық оқушыны бақылай алуға мүмкіндігіңіз бола ма?2-жұп: 1. Мұғалімге  барлық балалармен жеке жұмыс жасауына мүмкіндігі бар ма?2. Сабағыңызды жоспарлауда немесе сабақты өткізуде басқа әріптестеріңізбен бірлесіп жұмыс жасап жүрсіз бе?

(Презентация арқылы «Lesson study» әдісі туралы қысқаша түсінік беру) Lesson Study бастауыш және орта мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында, сонымен қатар оқыту үшін бағалау сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында табысты қолданылады. Lesson Study өткізу барысында топта (немесе жұппен) жұмыс істейтін мұғалімдер: • Өздері күнделікті жинаған материалдары мен жүйелі бағалау деректерін оқушылардың оқу мен даму басымдықтарын белгілеу үшін қолданады. • Алдағы уақытта әзірленетін немесе жетілдірілетін, белгіленген міндеттерге жауап беретін оқыту әдістемесін бірлесіп анықтайды. • Үш «бақылаудағы оқушыны» анықтайды, олар әрқайсысы сыныптағы белгілі бір топтың өкілі болуы қажет, мысалы, оқу үлгерімінің деңгейі жоғары, орта, төмен оқушылардан. Lesson Study-ді бірлесіп жоспарлап, сабақты өткізу барысында зерттелетін үш оқушыны үнемі назарға ала отырып, оқыту әдістемесін пайдаланады және оның нәтижелерін мұқият зерттейді. • Бақылаудағы оқушылардың дамуы мен оқуына басты назар аудара отырып, Lesson Study өткізеді және оны қадағалайды. Аталған үдерістер бірнеше сабақ бойы қайталанып, жетілдірілуі мүмкін. Бақылауды барлық Lesson Study кезінде жүргізу міндетті емес. • Бақылаудағы оқушылардың Lesson Study туралы ойларын білу үшін олармен сұхбаттасады. Lesson Study-ді талқылайды. • Қолданылатын әдіске бақылаудағы оқушылардың қалай қарайтынын, олардың жеткен жетістіктерін, оқуда көрсететін нәтижелері мен кездесетін қиындықтарын білу, сонымен қатар алынған тәжірибені келешекте оқыту мен оқу әдістемесін әзірлеу үшін пайдалану мақсатында Lesson Study-ге талдау жүргізеді.Осы тақырыпты талқылау үшін: топтық жұмыс жасадық. Қатысқан мұғалімдердің Lesson Study-дің пайдасы туралы төмендегідей ой-пікір айтты. • әдеттегіге қарағанда балалардың білім алғандығының анағұрлым анық, әртүрлі қырларынан және егжей-тегжейлі дәлелін көруге; • мұғалімнің пікірі бойынша балаларды оқыту барысында не болуға тиіс, ал шындығында жағдай қандай екендігі арасындағы айырмашылықты көруге; • оқытуды нәтижесінде оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратындай етіп қалай жоспарлау керектігін түсінуге; Lesson Study-ді басты мақсаты оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету

болып табылатын мұғалімдердің желілік қоғамдастығы аясында іске асыруға (Dudley, P. 2011a); Lesson Study мүмкіндіктерін өзінің педагогикалық тәжірибесінде қолдануға көмектеседі. Рефлексия: Притча «Морковь, яйцо, кофе»Міне, әрбір алдымызда отырған баланы өзгерту, дамыту біздің қолымызда екен. 



Коучинг барысында кездескен қиындықтар:
  • Мұғалімдердің аз қатысуы:
  • Lesson Study туралы мұғалімдердің білімдерінің төмендігі:
  • Lesson Study – дің мектепте қолданылмауы:






Коучинг барысында жеткен жетістіктерім:
  • Қатысқан мұғалімдердің коучинке белсене қатысуы:
  • Рефлексиядан :
  • Мен бәрін түсіндім, өзгеге көмек көрсете аламын: 3 мұғалім.
  • Мен түсіндім. LS –ды өткізуге қарсы емеспін: 1 мұғалім
  • «Мен тақырыпты түсінген сияқтымын, бірақ маған көмек қажет»-0
  • Қатысқан мұғалімідер Lesson Study-дің пайдасы мен жұмыс істеу барысындағы кемшіліктерді анықтап, шешу жолдарын көрсете білді.
























«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ











«2- сыныптарда Lesson Study бойынша сабақтар жүргізудің тиімділігі» тақырыбындағы коучингтің рефлексивті есебі





Бастауыш сынып мұғалімі: Тусупбекова Ж.Т.

















2018, қазан
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!