×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

2 a-4 a шағын жинақталған сыныптарға ғы математика пəнінен ашық сабақ

Автор:Сыздыкова Асем Аукешовна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Ұсынылып отырған ашық сабақ шағын жинақталғанесие сыныптарға жаңа бағдарлама бойынша этнопедагогика саласы арқылы құрылған ашық сабақ



Сабақтың тақырыбы:

2 «А» сыныпМатематика4 «А» сыныпЕңбекке баулуГүл жасау«Шал ақын ауданының Семиполка орта мектебі» КММ
Күні: 14.02.2019 ж.Мұғалімнің аты-жөні: Сыздыкова А.А





Оқыту мақсаттары
Оқудың мақсаты2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату жәнетүрліше төлем жасауМақсаты:

















Күтілетін нәтиже















Тақырыпты түсінеді, гүл жасай алады, жасалу жолын түсінеді, әртүрлі заттарды қолдана аоады, ойын тиянақты жеткізеді.



































•теңге, монеталар, қағаз ақшаларды біледі, ажырата алады, есепте қолданады;.



























































Пәндік лексика және терминология: Монета,купюр, теңге, валюта, криптаволюта, рубль, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер. Модульдер













Қауіпсіздік ереджесі

Құрал-жабдықтар:
Сыни тұрғысынан ойлау,Диалогтік оқытуЖас ерекшеліктеріне қарай оқытуБағалау.Бірін-бірі бағалау,АКТ





Белсене оқыту,Бірлесе оқыту











Қайшы, жұмсақ ысқыш(губка),мақта оралған сіріңке шиі, фломастердің сыртқы түтікшесі, тне, жіп.


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы







Қағаз ақшаларды монеталардан құрастыра білесің бе?Ақшаны зат сатып алуда, сөзді есептерде қолдана аласың ба?Теңгемен берілген есептердің шығарылуын түсіндіріп бере аласың ба?





















Көрнекіліктер



Үш тілділікМонеталар, кеспе әріптер, слайдттар



Ұлттық ойын сабақТой сабақ





Жоспар


Ресурстар

Психологиялық ахуал
0–3



Топқа бөлу түсі қағаздар арқылы арқылы Әр түсті қағазда тапсырма болады.Сабақтың ережесі:1.Бірін-бірі тыңдау;2.Біріне-бірі кедергі жасамау;3.Топта достық қарым-қатынасты сақтау;4.Орнынан айқайлап жауап бермеу;5.Бірінің сөзін бірі бөлмеу;6.Әр сынып өз тапсырмаларын орындау.2 санына көбейту және бөлу бағалау патағы таратылады– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!




4–6
Үй тапсырмасы Көбейту кестесі толтырып келуШашу. Кәмиттерде 2-5 сандарының көбейту кестесіне байланысты есептер болады. Оқушылар сол есептерді орындайды.Той сабақ болғандықтан «Абай» ауылы өз киіз үйін тігеді. Киіз үй 3 санынын көбейту кестесіне құрастырылады.2-5 сандарына көбейту 4 сынып оқушылары ою-өрнектермен берілген мозайкадан «Мұхтар» ауылының киіз үйін құрастырады. Үй тапсырмасына байланысты ұлттық ою-өрекерді, қолөнер туындыларын қайталауда оюдың түстері мен формаларын, симметриялық жағын келтіріп құрастырулары керек.

Жаңа сабақ






7–11

Мақсат қою. -Бүгін біз сабағымызды қазақ халқының салт-дәстүрін ұстана отырып бастаймыз. Сабақ ұлттық ойындар арқылы жүреді. Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?1. « Асық» ойыны 1993жылы 15 қарашада төл теңгеміз шықтыКім бұрын ұсақтап шықса жеңімпаз атанады. Қасында тұрған сары қалташықтан өз әмиянына монета алады.1 слайд.Монеталар.Теңге және ақша.2 слайд.Сабақтың мақсаты.3.слайд. Мақсат критерийлері4-ші сынып оқушыларына тапсырма:
  • Топ: гүл атауларын жазып шығу

  • Топ:

  • Гүл сөзіне ассоциация құрастыру.





























    Слайдттан гүл түрлері көрсетіледі.








































    21-30


    2- тапсырма. «Ж.Ж)«Теңге ілу ойыны» Тақтада көбейту кестесі жазылған теңгедер ілулі тұрады. Оқушылар көбейткіштерге берілген өрнектерді шығара отырып теңге алады. Екә жұптан бі-бір оқушы шығады. Алған монеталарын атап шығады және алынған монеталардың санын көбейткіштермен алмастырып есептейді.





    3-тапсырма. (Т.Ж.) Құрақ құрау. Есептерді шығар. Неше кері есеп құрастыруға болады? А) Әмиянда 100 теңге және 50теңгеліктен 4 монета болды. Барлығы неше теңге болды?Ә) Санжар а) есепте әмияннан 50 теңгеліктен2 монета және бір 100 теңгелік алды. Әмиянда неше теңге қалды?Есепті дәптерге жазып алып, моделін сызып көрсетеді.Топ бірін-бірі бағалау арқылы іртүрлі қораптан монета алады.





    Кім бұрын орындаса, қол ұстасып алтыбақан тебеді.






























    Содан кейін гүлдің жасалу ретін жазады. Содан соң гүлді жасай бастайды.

    30–33



    Сергіту сәті: «Қара жорға»



    Оқушылар қара жорға биін билейді.Аудиожазба


    33-38


    Тура теңдік және теңсіздіктер құрастыру.Екі оқушы тақтада, қалған оқушылар орындарында берілген монеталармен тура теңдіктер және тура теңсіздіктер құрастырады.

    Оқулықпен, дәптермен жұмыс жасау.Оқушылар осы уақыт аралығында гүлдің қандай бөліктерін және кім қалай жасағаны туралы айтып береді.Ине мен жіп қауіпсіздік ережелерін айтады.
    38-40

    Рефлексия.
  • Тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыра алады.

  • Сабақтың соңында өз пікірлерін білдіріп, күн көзіне шуақтарын жапсырады. Сары түстер-сабақта маған бәрі түсінікті болды, мен еш қиналмастан жетістікке жеттім; қызы- маған кей есептер қиынға соқты, сондықтан әлі де кей есептерді түсіне алмадым; қоңыр түс- мен есептерді шығара алмадым, себебі монеталармен есептей алмадым; дегендей өз сәулелерін күн көзіне жапсырады.























    Екі жақты күнделік стратегиясы

    Бағалау парағы
    Үйге тапсырма


    Монеталармен есептер құрастыру

    Гүл туралышағын ертегі жазу

    Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату




















    Тақырыбы: 84- ші сабақ. «Теңге. Монета және қағаз ақшаТақырыбы: «Гүл жасау» Сыздыкова Асем Аукешовна

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.