Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2 (ІІ)- топ металдары мен олардың қосылыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.2С 1 (I), 2 (II) және 13 (III) топ элементтері жәнеолардың қосылыстары |
Мектеп: ММЛИ «Дарын» |
|
Күні: 14.12.2022 |
Мұғалімнің аты-жөні: Муржукпаева Ж.А. |
|
Сынып: 9В 1 топ |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
2 (ІІ)- топ металдары мен олардың қосылыстары |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.1.3 1 (І)-ші топ және 2 (ІІ) топ металдарының жалпы қасиеттерін салыстыру және реакция теңдеулерін құрастыр; 9.2.1.4 кальций оксиді мен гидроксидінің негіздік қасиеттерін түсіндіру және қолданылуын сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: сілтілік-жер металдардың жалпы сипаттамаларын және оларды сақтау мен қауіпсіздік ережелерін білу. Оқушылардың басым бөлігі: Кальцийдің қосылыстарының физикалық және химиялық қасиеттерін,қолданылуын,өзара генетикалық байланысын меңгереді. Кейбір оқушылар: Кальций қосылыстарының химиялық қасиеттерімен танысып, реакция нәтижесін жазу қабілеті қалыптасады. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар IІ-ші топтағы металл реакциялары туралы білімдерін ауызша және жазбаша жинақтау Пәнге қатысты лексика мен терминология Мәрмәр,ангидрит, ғаныш, флюорит,сөндірілген әк. |
|
Құндылықтарға баулу |
Академиялық білім алуы, Отанымыздың игілігі үшін өмір бойы оқуға, оқушылардың қызығушылығын қалыптастыру. Сондай-ақ, өзін-өзі оқыту, өздігін білім алуы, сын тұрғысынан ойлауды дамыту. |
|
Пәнаралық байланыс |
география, биология |
|
Алдыңғы білім |
8.2.1.1 топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу. Жағымды психологиялық ахуал «Түстер» арқылы топқа бөліну «Түстер» арқылы топқа бөліну Оқушылар қызыл, сары, жасыл түстерді таңдау арқылы 3 топқа бөілнеді. Бір түсті алған оқушылар бір топқа бірігеді. Сабақтың басында оқушыларға бағалау парағы таратылады (қосымша 1). «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыпты саралау: Алдыңғы сабақта өткен материал quizizz.com сайтына жүктелген викторина сұрақтары арқылы тексеріледі.
Жұптық жұмыс: Тест «Металдар мен құймалар» тақырыбы бойынша: 1. Металдарда қандай байланыс түрі болады? А) иондық В) металдық С) коваленттік D) сутектік 2.Тек металдар орналасқан қатар: А) K,Zn,Fe В) Si,Ca,Bi С) Al, C, Cr D) W,O, Pb 3. Металдар арасындағы жалғыз сұйық металл: А) натрий В) темір С) хром D) сынап. 4. Шойын және болат қай металдың құймасы: А) темір. В) мырыш С) мыс D) қорғасын 5. Қиын балқитын металл: А) алтын В) вольфрам С) темір D) қорғасын 6. Қай металл қышқылмен әрекеттеспейді? А) Na В) Ca С) Cu D) Al 7. Алюминийдің құймасы дюралюмин қай жерде қолданылады? А) авиацияда В) ракета жасауда С) медициналық аспаптарда D) зергерлік бұйымдарда 8. Ең жеңіл металл: А) Na В) Li С) Cu D) Al 9. Бағалы металдар А) Au, Ag, Pt В) Na,Ca,K С) Cs,Fr,H D) K,Mg,Ba 10. Металлургия өндірісінің тобына жатпайды А) пирометаллургия В) гидрометаллургия С) электрометаллургия D) нанотехнология |
|
||||||
Сабақтың ортасы
10 минут |
І.Жаңа сабақты игеру. Мәтінмен жұмыс. Ойлау дағдыларының деңгейлері –білу Жұмыс түрі– топтық Дамыту дағдылары–оқылым, айтылым, тындалым. Саралау– тапсырма бойынша Бағалауды ұйымдастыру формасы:бір-бірін бағалау «Мәтінмен жұмыс» үш топқа дәріс тапсырмалары беріледі. 1-топ. Кальцийдің табиғатта таралуы мен химиялық қасиеттері 2-топ. Кальций оксидінің алынуы мен химиялық қасиеттері 3-топ. Кальций гидроксидінің химиялық қасиеттері мен қолданылуы (Оқып болған соң әр топтан бір-екі оқушы ауызша қысқаша түсіндіреді, түсіндірулері бойынша әр топқа бір бірден сұрақ қояды)
Қалыптастырушы бағалау
|
Дәріс тапсырмалары |
||||||
10 минут |
II.Жаңа мәліметті игеру. Ойлау дағдыларының деңгейлері–білу, түсіну, қолдану Жұмыс түрі– жеке Дамыту дағдылары–жазылым, айтылым, тындалым Саралау– тапсырма бойынша Бағалауды ұйымдастыру: Plickers Топтардың мәтінмен жұмыс кезінде айтқан мәліметтерін қабылдауы бойынша тексеру сұрақтары Plickers программасымен беріледі.Жалпы бес сұрақ. Кері байланыс: 5 ұпаймен бағдарлама бағалайды. |
https://www.plickers.com/seteditor/638ed66854dab100123a5a4f карточкалар |
||||||
10 минут |
Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмасы: Ойлау дағдыларының деңгейлері–білу, түсіну, қолдану Жұмыс түрі– топтық Дамыту дағдылары–жазылым Саралау– тапсырма бойынша Бағалауды ұйымдастыру: слайдпен тексеру Кавказ және Қырым тауларындағы сталактит үңгірлері туристер арасында өте танымал. Әктастан жасалған Қырым үңгірлері Ұлы Отан соғысы кезінде партизандарға пана болған. Карбонаттың бикарбонатқа айналу реакциясы қайтымды, сондықтан әктас үңгірінің төбесінен құрамында кальций бикарбонаты бар қаныққан су тамшылары қатты карбонатқа айналады да, сталактиттердің салбырап тұрған мұздықтары пайда болады. Төбеден түскен тамшылардан үңгірдің еденінде кальций карбонаты жиналып, уақыт өте келе салбырап тұрған мұздыққа қарама-қарсы бағаналар түрінде «сталагмит» мұздықтары пайда болады. Тапсырма:
теңдеуін электрондық баланс әдісімен теңестіріңіз
Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс: слайд бойынша жауаппен бағалау |
|
||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Р ефлексия: Сабақтан алған әсеріне байланысты суреттегі бейнелерді бояйды. Үй тапсырмасы: 116 бет А деңгейінің 2,3,4 117 бет В деңгейіңің 1,2 тапсырмалары |
Интерактивті тақта стикерлер |
||||||
|
||||||||
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау– Сізоқушылардыңматериалдыигеруденкейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||
Тапсырмалар оқушылардың қабілеттеріне сай сараланды. Сабақ барысында әртүрлі тәсілдер қолданылды. Қабілеті жоғары оқушылар: «Өкіл» әдісінде сұрақтарға нақты жауап береді, өзінің айтылым дағдысымен ерекшеленеді, белсенділігін, көшбасшылығын танытады. Қабілеті орташа оқушылар: «Жұпта» әдісіндегі берілген викторинаны орындай алады, топтық және деңгейлік тапсырмаларды орындау барысында қабілеті жоғары оқушылармен бірлесе отырып өз ойларын жетілдіреді. Қабілеті төмен оқушылар: топтық, жұмыс, жеке жұмыс кезінде белсенді оқушылардың және мұғалімнің қолдауымен берілген тапсырмаларды орындайды. |
«Бессаусақ» әдісі бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен - жаңа ақпаратты игергентігін топтық жұмыс бағаланса; Жұптық жұмыста «10 ұпай» әдісі арқылы бағаланды Сабақты қорытындылау үшін «жетістік ағашы» қолданылады. 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |