Сабақтың кезеңдері
(уақыт)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру сәті
(1мин.)
|
|
-
Good morning teacher!
-
We are glad to see you!
-
Fine, thanks and
you?
|
|
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын хабарлау
(1мин.)
|
Балалар, бүгінгі сабақта адамдардың бір-бірімен қалай
амандасатынын, өзге адамдарды, адамның өзін-өзі қалай таныстыруына
болатынын есімізге түсіріп, қайталаймыз, сондай-ақ осыған дейін
үйренгенімізді қайталаймыз
|
тыңдайды
|
|
Тірек білімдерді
белсендіру
(2мин.)
|
фонетикалық
жаттығу: now, open our books on p.7 and repeat
after me: [әе], [ei]. An apple, an ant.
The ant is on the apple
|
say
together
|
мадақтау
|
Жаңа білім мен әрекет ету
тәсілдерін меңгеру
(4
мин.)
|
Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады
|
|
Well
done!
|
Оқулықпен жұмыс
(13мин.)
|
ex.1
|
listen and read
|
мадақтау
|
track 1
|
listen
|
|
ex.2
|
read the
dialogue in pairs
|
|
ex.3
|
pairwork. Ask-answer
|
мадақтау
|
ex.4
|
listen and sing
|
бірін-бірі бармақпен
бағалайды
|
track 2
|
listen
|
бармақпен бағалайды
|
сергіту сәті
(2 мин)
|
stand up, sit down
clap, clap, clap
point to the door
point to the window
point to the board
point to the floor
stand up, sit down
clap, clap,
clap
|
іс-қимылмен жасайды
|
|
Білім
мен әрекет ету тәсілдерін бекіту
(2мин)
|
Жұмыс дәптерінде бекітуге
арналған жаттығуларды ұсынады
|
|
|
Дәптермен жұмыс
(10 мин.)
|
ex.1
|
match the
number to the word
|
мадақтау
|
сандар дидактикалық ойыны
|
0-100 аралығындағы есептік сан есмідерді
қайталайды
|
бармақпен бағалайды
|
ex.2
|
match the
sentences to the pictures
|
|
ex.3
|
listen and
circle what they hear
|
|
track 3
|
listen
|
|
ex.4
|
put to the
words into the right column
|
|
ex.5
|
complete the
sentences with the right word
|
|
ex.6
|
do the crossword
|
|
Сабақты қорытындылау
(2мин.)
|
Children, your
work today was great!
|
|
Well done!
|
Үй
тапсырмасы туралы хабарлама
|
ән тыңдау,
5-ші және 6-шы жаттығуды жұмыс дәптерінде орындау
|
|
|